glijmiddel
woensdag 11 juli 2007 om 22:11
donderdag 12 juli 2007 om 11:19
Wat vroeger Eros heette heet nu Pjur. Dit is niet op waterbasis maar op siliconenbasis. Je kunt er idd ook mee masseren en het is een goed middel om je latex kleding mee te vezorgen. Omdat het niet op waterbasis is trekt het niet in je huid en droogt het niet snel uit. Het is niet goedkoop maar je doet er heel lang mee
vrijdag 13 juli 2007 om 00:02
quote:Waar kan ik het kopen dan? Wij hebben geen sex-winkel hier in de buurt. Bedankt voor jullie reakties.
www.eroswinkel.nl
een hele ltr voor 60 eur!!!
We hadden die laatst bij een stel geporbeerd en daarna hebben we
meteen online besteld.
www.eroswinkel.nl
een hele ltr voor 60 eur!!!
We hadden die laatst bij een stel geporbeerd en daarna hebben we
meteen online besteld.
vrijdag 13 juli 2007 om 06:26
Tja, zoveel spulletjes ... Te koop online (heeeeel veel) en gewoon bij de Etos, Kruidvat etc. ook bergen spul. Onze ervaringen zijn dat het geen bal uitmaakt wat je gebruikt voor anaal. Er zijn idd speciale (duurdere) producten te koop speciaal voor dat doeleind, maar vinden wij onzin. Als we dan toch moeten prijsgeven: Wij gebruiken al jaren de gewone simpele KY-gelly creme (tube) en ook wel (naam weet ik niet, moet ik naar boven lopen maar iedereen slaapt nog) zo'n klein plastic flesje met hele dunne waterige glijmiddel erin. Ik weet wel dat er op staat voor vaginaal gebruik, maar wij doen er ook al jaren anaal mee. Mijn vriendin vindt die laatste prettiger (natuurlijker) aanvoelen dan de toch wel wat plakkerige KY. Maar KY blijft langer zitten vind ik, vooral ihgv anaal wel handig.
.
donderdag 29 oktober 2009 om 17:58
quote:waterfee schreef op 29 oktober 2009 @ 17:09:
Goedkoop : bij de boerenbond of welkoop, glijmiddel voor paarden en koeien, ideaal voor anaal.
Nog geen 4 euro voor een flinke fles.
*niet visualiseren. niet visualiseren*
Goedkoop : bij de boerenbond of welkoop, glijmiddel voor paarden en koeien, ideaal voor anaal.
*niet visualiseren. niet visualiseren*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 29 oktober 2009 om 18:03
woensdag 8 februari 2012 om 18:48
quote:waterfee schreef op 29 oktober 2009 @ 17:09:
Wel oppassen dat er geen spiritus in zit!!
Ik zou het niet kopen in elk geval... je hebt zoveel keuze uit verschillende middelen die wel voor menselijk gebruik zijn en die dan tevens een hanteerbaarder flesje tubetje hebben.
Hier gebruiken wij pjur of x-man.
Wel oppassen dat er geen spiritus in zit!!
Ik zou het niet kopen in elk geval... je hebt zoveel keuze uit verschillende middelen die wel voor menselijk gebruik zijn en die dan tevens een hanteerbaarder flesje tubetje hebben.
Hier gebruiken wij pjur of x-man.