verleden vriend

29-10-2009 17:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we wonen reeds een geruime tijd samen. Onlangs vertelde hij dat hij, in de periode voor hij mij kende, er gedurende enkele maanden een fuck buddy op na hield. Die fuck buddy is de zus van een familielid en komen we regelmatig tegen op familiefeesten. Ik had al langer het idee dat er tussen hen iets gaande was, maar iedere keer toen ik ernaar vroeg antwoordde hij dat "er niets tussen hen geweest is". Onlangs vertelde hij dat hij met haar verscheidene keren seks heeft gehad. Ze waren toen beide single en hadden de afspraak dat vanaf het moment dat iemand iets meer ging voelen, ze ermee zouden stoppen. Na enkele maanden is hij blijkbaar voor haar iets gaan voelen en werd -zoals afgesproken- hun afspraken stop gezet. Hoewel ik weet dat dit tot het verleden van mijn vriend behoort, heb ik het er behoorlijk moeilijk mee dat seks voor hem helemaal iets anders betekent dan voor mij. Voor mij is hij mijn eerste vriend en persoonlijk beschouw ik seks als iets intiems, iets dat je deelt met iemand die je graag ziet. Hoe ga je het best om met dit verschil in persoonlijke waarden ?
Heel simpel: je accepteert het (maar dan ook echt) en je gaar fijn samen verder of je accepteert het niet en laat het tussen jullie komen met alle gevolgen van dien.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik blijf moeite houden met het woord "fuck buddy"....klinkt echt ordi....
poeh... er zijn echt heeeeel veel mannen die zo over seks denken... daar is jouw vriend helemaal niet raar in.

Ik zou er meer moeite mee hebben dat hij het in eerste instantie voor je heeft verzwegen terwijl je er wel naar gevraagd hebt!
Kwestie van accepteren. Hij heeft nu eenmaal een verleden en met dit stukje verleden is niets mis. Als jij seks op een bepaalde wijze beleefd en daar niet van af kunt/wilt stappen, dan kun je beter op zoek gaan naar een gelijk gezinde.
Wat een rotwoord, fuck buddy.

Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben, dit is iets van zijn verleden. Het is aan jou om te bedenken of je het wel of niet kunt accepteren. Veranderen kun je zijn verleden immers niet.
Maar je vriend is nu toch gek op jou?
Tsja...zolang je geen 16 bent, heb je vaak een verleden...exen...ex-scharrels....hoort er allemaal bij....zou me er niet druk om maken....hij is niet voor niks bij jou! Hij heeft het je eerlijk verteld (uiteindelijk) en ja, wat hij vroeger deed....tsja..ik heb ook periodes gehad dat ik flink scharrelde...ex had juist een heeeeele lange relatie die hij na 2 jaar uitmaakte..met een ander ging...en weer terugkwam bij ex...(in totaal 5 jaar ofzo) wij hebben voor elkaar gekozen en dat is het belangrijkste!
fuck buddy....?? tja geef het beessie maar een naampje.... bij ons heet het kladje... klinkt toch aardiger terwijl dat het ook niet is...
Ik had op mijn 16e ook al een verleden
Sexvriend(in) klinkt idd een stuk gezelliger. Verder eens met HPL.
Wij noemden dat gewoon een neukertje
Dat verschil tussen waardering blijft gewoon bestaan waarschijnlijk. Je bent waarschijnlijk teleurgesteld dat jouw vriend sex niet in die mate 'speciaal' vind als jij, anders had hij niet zo'n FB gehad.

Dat komt hard aan neem ik aan, dit te ontdekken. (Afgezien nog van het feit dat hij erover gelogen heeft.)

Er is echter weinig aan te doen, maar het hoeft ook geen onoverkomelijk probleem te zijn.
Fuck Buddy?

Wij noemen dat een Hip!
" Die fuck buddy is de zus van een familielid (...)"

Dan is het dus familie van hem? Of mis ik nou iets?

Verder: accepteren of uitmaken. Meer keuzes heb je niet echt. Het was van voor jouw tijd.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 29 oktober 2009 @ 18:02:

Ik had op mijn 16e ook al een verleden Oh, ik ook. Vanaf mijn 15e tot mijn 20ste heb ik mijn slettenjaren gehad
Ik vind het wel lullig dat je er naar gevraagd hebt en dat hij toen zei dat er nooit wat was geweest. Daar zou ik meer moeite mee hebben dan met de wetenschap dat ie het met een bekende heeft gedaan... vroeger.
quote:liselore schreef op 29 oktober 2009 @ 18:01:

fuck buddy....?? tja geef het beessie maar een naampje.... bij ons heet het kladje... klinkt toch aardiger terwijl dat het ook niet is... Zoals "in het klad", uit je-weet-wel, de tijd dat je dingen nog met de hand schreef? Klinkt heel leuk. Jammer dat ik al "in het net" aan het doen ben, anders ging ik meteen een kladje zoeken. Alleen al om het woord.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
de zus van een familielid, volgens mij zou ik daar meer moeite mee hebben...

een zus van jouw familielid of een zus van zijn familielid?
Kan toch de zus van een aangetrouwd familielid zijn?
Hij beweert dat hij er niet over "gelogen" heeft....Voor hem was het "niets" omdat het louter om de seks ging (telt dan niet mee als zijnde een vorige "vriendin").

Wat die zus van familie betreft: het gaat om de zus van zijn schoonzus....
Wat is er zo mis met een "fuckbuddy" "kladje" "neukertje" of hoe je het ook noemt ? Je bent allebei vrijgezel, je hebt zo je behoeftes en je bent niet toe aan een relatie. Ik heb in het verleden ook wel zo'n spannend vriendje gehad. We hebben nog steeds een leuk contact. Hij is inmiddels getrouwd en papa van 2 kinderen. Helemaal geweldig. Het was gewoon een leuke tijd.
Ik dacht bij de titel dat ie zwaar crimineel was geweest. Valt dit reuze mee.
quote:Tijm schreef op 29 oktober 2009 @ 18:09:

Hij beweert dat hij er niet over "gelogen" heeft....Voor hem was het "niets" omdat het louter om de seks ging (telt dan niet mee als zijnde een vorige "vriendin").

Wat die zus van familie betreft: het gaat om de zus van zijn schoonzus....

Jippie ik had gelijk over het aangetrouwd familielid

Tja, ik zie one-night-standjes ook als "niets" omdat het letterlijk niets te betekenen had, dus ik kan me zijn redenatie wel voorstellen.

Maar nogmaals, ik denk echt dat de bal bij jou ligt, kun je dit wel of niet accepteren?
Zou hij seks niet op twee manieren kunnen zien? Het kan iets puur lichamelijks, voor de lust zijn, zoals bij zijn SB. Maar het kan ook iets intiems zijn, zoals bij jou. De situaties maken de gevoelens en ervaringen anders.

Dat hij seks met haar niet als intiem zag, wil niet zeggen dat hij seks met jou niet intiem vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven