November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Waarom doet ie ut niet???
En nu doet ie ut wel
Gefeliciteerd!!!

Leuk!!!!
Hé Tess, gefeliciteerd! Een jongentje, leuk hoor! Was alles voor de rest ook goed?

Wat adviseerde de gyn. trouwens over de mex.griep prik.
Novem, de gyn raadde met klem de mexicaanse griepprik wel aan. En de normale griepprik ook als je die normaal ook krijgt. Het blijkt dat er in Amerika relatief veel complicaties bij zwangere vrouwen met de Mexicaanse griep voorkomen. En daar liggen ze 'voor' wat betreft de greipgolf. Ik vertrouw dus maar op de gyn en ga hem wel halen. Wanneer heb jij de twintig weken echo? En willen jullie het dit keer weten?

Q, wat een lap tekst! Klinkt wel heel erg stoer Qtje op haar fiets door de grote stad. En ze heeft natuurlijk ook een supergave fiets!

Echo was echt ontzettend leuk. Je kan zoveel dingen zo goed zien! Vooral het hartje was ontzettend mooi, je kon echt de kamers en de kleppen goed zien. Ik zei nog tegen vriend dat als hij het geslacht niet wilde weten ik daar wel mee kon leven maar toen wilde hij het zelf toch ontzettend graag weten. Te nieuwsgierig . Geslacht kwam pas helemaal aan het eind, maar was overduidelijk. Ik dacht dat ik het piemeltje al voorbij had zien komen, en dat bleek dus ook het geval. Wij zijn helemaal blij, en ik vind het echt geweldig dat ik het nu weet. Iemand nog jongenskleertjes over?
Zo slingers opgehangen, balonnen opgeblazen, kadoos ingepakt, video ligt klaar naast het fotostoestel

Ben benieuwd hoe Anniek morgen op haar loopfiets reageerd haha. Heb er zin in. Het is alweer 2!!!!! jaar geleden dat ik beviel. Komt toch altijd weer boven die bevalling haha

Tess: yeahhhhhh een jochie, kerel, binkie, gozertje, jongetje wat leuk. Toch van alle smaken wat haha. Helemaal goed en ook fijn natuurlijk dat alles gezond was.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica, je bent inderdaad alweer twee jaar moeder!!! Gefeliciteerd alvast! En superleuk, ben benieuwd hoe Anniek reageert, ze krijgt er natuurlijk alweer veel meer van mee dan vorig jaar.
Anniek gefeliciteerd met je verjaardag! 2 Jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel.

Ben je blij met je cadeau's? Hoe was het feestje gisteren op de creche? Veel plezier alvast voor morgen.

Ook papa, mama en sara, gefeliciteerd!

Tess, fijn dat de gyn zo duidelijk over de mex. griepprik denkt. Vind het een moeilijke beslissing, maar inderdaad als prof. zijn grotendeels wel voorstander.

Wij hebben 12 nov de 20 weken. En nee, wij willen het niet weten!Zeg ik nu.....

Buik groeit wel als kool, echt veel meer dan bij Binkie, maar dat schijnt normaal te zijn.
Chica, gefeliciteerd met Anniek!!!!
Anniek gefeliciteerd!!!!! Geniet van de taart, de cadeaus en alle aandacht!

Natuurlijk ook je papa, mama en zusje gefeliciteerd!
Schoonvader is woensdagochtend vroeg helaas overleden. Hij kreeg nog een keer een hartstilstand (de derde binnen ene paar uur) en dat kon het lijf toch echt niet meer trekken. Ze hebben nog geprobeerd te dotteren, maar door op 2 plekken verstoppingen en aderen waar geen rek meer in zat en deels verkalkt waren lukte dat niet. Zo snel kan het gaan dus. De geest wilde nog wel, het lichaam niet meer, hij was echt op. Hij heeft ervoor gevochten en gelukkig hebben we de laatste maanden nog van hem kunnen genieten. Het was een prachtige vent, en een superopa.

En nu zitten we op een soort trein die is gaan rijden om alles te regelen. We zagen daar ontzettend tegenop, maar toch is het mooi om alles te regelen zoals hij en wij het willen en het geeft afleiding. Vriend komt uit een heel warm nest, dus we hebben veel steun aan elkaar. Maandag is de begrafenis, we hebben gisteren een prachtig plekje voor hem uitgezocht.

Oh, Anniek en Chica gefeliciteerd!

En Tess; een jongetje, geweldig he?!
FF snel vanaf mn werk.

Chica gefeliciteerd met je kleine meid!

Maak er een mooie dag van.
Suzaa, heel veel sterkte in deze heftige en moeilijke tijd.

Gelukkig heb je nog mooie herinneringen aan de laatste maanden.

Dikke knuf
Suzaa, wat naar om te horen. Veel sterkte. Wel fijn om te horen dat jullie toch een soort van troost kunnen putten uit de dingen die nu geregeld moeten worden en de manier waarop die geregeld kunnen worden.
even snel lees en reageer later vandaag weer maar wilde even zeggen:

Anniek proficiat met je verjaardag!! Sjee echt al een peuter nou. Chica ontzettend gefeliciteerd met je grootste meisje!!!

en

Tess, jaaaaaaaaaaaaaaa en klein mannetje!!!. Hoe leuk ik meisjes ook vind een jongetje is ook zo geweldig!! Leuk hoor allemaal!!

en

voor O.. Wat rot van je dagen dat het fout ging..
Nou het was helemaal leuk vannochtend hoor. Anniek keek heel raar toen we ineens met zn tweeen bij het bedje kwamen zingen. De kadoos waren een succes, maar op haar loopfiets wil ze nog niet echt.

Verder heeft ze wat verhoging en ik ben ook nog niet helemaal lekker. Gelukkig heeft vriend zijn training kunnen verzetten en komt morgen pas de visite.

Heb een hele leuke taart gemaakt. Zo eentje bij de Hema en dan heb ik een collage van de afgelopen 12 maanden van foto;s van Anniek gemaakt en dat komt dan op de taart. Heb ik toch de taart nog een beetje zelf gemaakt haha.

Jeetje Suzaa wat verdrietig allemaal. Gecondoleerd meid voor jou en de hele familie en ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Och Suzaa, wet erg. Veel sterkte!!
Suzaa, ontzettend veel sterkte de komende tijd. Fijn dat het een warme familie is en alles in harmonie geregeld kan worden.
Tess, een jongen!! Ik weet hoe leuk dat is, zo'n klein ventje

Suzaa, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Anniek: jij en je mama en papa: GEFELICITEERD!!!!! Lekker lopen op je loopfiets hoor, mama heeft hem met veel liefde gekocht

Wij zitten met Neeltje in de "wat is" fast. Mama, wat is kermis kan ik nog wel beantwoorden, maar mama wat is denken wordt al wat moeilijker Ons kleine meisje moest misschien wel wat minder denken......
Jeetje, wat liggen vreugde en verdriet soms toch dicht bij elkaar.

Chica, Chica-man, Sara en vooral Anniek natuurlijk, gefeliciteerd!!!Maak er vandaag maar een gezellig dagje samen van en geniet morgen van je feestje!!!

Tess, gefeliciteerd met je jongen!! Wat leuk, en wat fijn dat alles goed is en jullie het nu weten

En Suzaa, wat ontzettend naar. Fijn dat jullie de laatste tijd nog wat extra van je schoonvader hebben kunnen genieten. Veel sterkte de komende tijd!!!

O, jammer van je weekendje! En wat is vragen? Jeetje, Neeltje gaat echt hard! Zover is Bintje nog lang niet hoor!! Lijkt me wel heel leuk, maar ook wel ingewikkeld. En Mama, wat is denken?? Wauw. Hoe komt ze erop?
Suzaa: gecondoleerd! Wat vreselijk dat je schoonvader alsnog zo snel is overleden. En succes met alle voorbereidingen, want is veel werk! Mag ik je 2 tips geven die voor mij heel waardevol zijn achteraf? Vraag iemand om foto's te maken tijdens begrafenis en vraag of de dienst opgenomen kan worden op band. Het gaat allemaal zo in een roes aan je voorbij dat die 2 dingen voor mij nu heel waardevol zijn.

HOERA voor Anniekje!! Wauwie alweer 2 jaar en lekker cadeautjes gekregen van papa en mama. Hopelijk voel je je inmiddels al stukken beter en kun je morgen lekker genieten van je feestje .

En tess een Jongetje..en nog belangrijker, voor zover nu te zien gezond. Heerlijk!!

Elfje werd net boos omdat haar flesje helemaal leeg was...jippie! Hopelijk zijn we er doorheen en gaat onze lieve dame weer gewoon drinken.
O; oei...dat lijkt me een hele moeilijke fase, want ja..denken..hoe leg je dat nu uit. Ik denk dat wij over een jaartje ofzo weer bij jou te rade komen, want dan zitten wij vermoedelijk pas in deze fase.
Suzaa. Wat een verdrietig nieuws. Allemaal veel sterkte gewenst.

Binti. Ik heb zelf ook enkele jaren ten onrechte gedacht dat ik epilepsie had en heb epilepsiemedicatie geslikt. Na een second opinion bleek het dat dus niet te zijn (wat wel is nog een raadsel). Het was puur gif wat ik in mijn lijf kreeg: ik was altijd moe, moeite met eten (misselijk) en mijn geheugen werd slecht. Laat Binti goed controlleren en bij twijffel second opinion vragen!

Orgineel, jammer dat wat een gezellig uitje had moeten worden zo in het water is gevallen. Ik hoop dat je thuis ook even lekker hebt mogen uithuilen.

Tess gefeliciteerd met het jongetje in je buik! Jongetjes zijn LEUK! Sorry, geen kleertjes, die zijn straks weer naar zussie.

Voor alle a.s. jarigen (ik durf te wedden dat ik anders iemand vergeet..) een hele fijne verjaardag gewenst. En voor alle mama's: wat gaat het hard he!?

Leon is hangerig en hoest 's nachts veel. Hij heeft vanochtend lekker nog een half uurtje bij mij in bed gelegen. Het komt echt nooit voor dat hij stil blijft liggen! Vond het stiekem heel fijn

Manlief is weekendje weg. Ga nu lekker eten waar ik zin in heb. Leon heeft ook al een week geen trek in avondeten, dus daar valt weinig eer aan te behalen.

Enne.... willen jullie niet zoveel schrijven! Ik kan het bijna niet bijbenen.
Suzaa gecondoleerd en sterkte de komende dagen.

Anniekje nog gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Tess, wat leuk een jongetje! En fijn dat alles goed was.

Krijg straks bezoek en moet nog heel veel schoonmaken nu vaantje op bed ligt, dus later even meer.
Nou al het bezoek is weer naar huis. Het was super gezellig maar wel druk. Pfoehee want moet je toch altijd rennen en vliegen op eigen verjaardagen. We hadden een huis vol maar Anniek vond het allemaal erg super. Met Saar gaat het ook echt beter, ze lacht weer voluit en heeft heerlijk bij iedereen op schoot gezeten en ze vond alles ok.

Anniek is super verwend. Een houten garage, een poppen buggy, een bedje voor de pop, een knikkerbaan, little people dingen, duplo, boekjes, memory spel, badconfetti, zo'n potje met muziek enzo en nieuwe kleertjes. Super veel dus. En ze vond alles even leuk. Die heeft wat te doen de komende dagen.

Ik ga morgen eens heel streng door al het overige speelgoed. Er staat nu echt veel te veel en dat vind ik niet ok. Afgezien dat we niet eens plek hebben vind ik teveel speelgoed niet juist. Ik haal dus echt even de bezem erdoor morgen.

Ben wel kapot nu en ga zo lekker slapen.

En oh ja, we hebben de vakantie van 2010 geboekt. Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh we gaan 17 juni tot en met 17 juli naar Indoooooo. Waarschijnlijk wordt het weer Bali en Lombok. Ben zo blij. Jeroen vond vandaag echt supergoedkoper tickets. We vliegen met zn viertjes met Malaysian Airlines voor totaal 1500 euro (Sara is nog gratis, Anniek niet). Man, das echt goedkoop. Vorig jaar waren we met zn tweetjes al 2000 kwijt. Tevens hebben we gevraagd of schoonouders ook een paar weekjes langs komen. Die zijn ook erg dol op Bali.

En als ik dan een nieuwe baan heb dan zeg ik het wel meteen bij de sollicitatie. Dan zijn wel meteen mijn vrije dagen op haha maar dat geeft niks. Heb er nu al zin in en vind het heerlijk om weer iets in het vooruitzicht te hebben.

Goeie dag hier in Chica huis dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven