Het zijn weer donkere avonden..

29-10-2009 20:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar niet bij mij!! Ik heb mijn lichtslang alweer uitgerold, en de hele voorkant van mijn huis is nu *bling* verlicht! Ziet er zo leuk uit in de woonkamer, heb je toch een beetje sfeerlicht! Eigenlijk wil ik de zijkant ook nog doen, maar dat heeft vriend liever niet haha!

Hebben jullie ook al de buitenboel verlicht?
Ik heb de kerstboom al staan.
Nee maar kan niet wachten om alles weer te verlichten!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
nee ga nu nog geen lampjes ophangen!

dat komt pas na Sint
Ik heb binnenshuis al wat verlichting en ook wat kaarsjes aan. a.s. weekend ga ik de kerstboom zetten.
lichtjes horen er gewoon bij in de donkere wintertijd, daar hang ik verder geen datum aan
Nu al kerstbomen?!?!?!

Ik heb gewoon mijn gebruikelijke lampjes aan. Ontkenningsfase I guess
De kerstboom nu al opzetten? Dat is toch, hoop ik een hele grote grap...

Nu ben ik sowieso anti-kerstboom dus bij mij zie je die niet in huis maar toen ik nog pro was vond ik 2 weken van te voren de boom opzetten al lang.

Kaarsjes aan, koffie, chocomel en koekje erbij en lekker genieten. Boekje of film op de buis en genieten maar. Kerstboom voegt voor mij niks toe. Donkere avonden worden er niet lichter van
quote:Zoey_ schreef op 29 oktober 2009 @ 20:04:

Ik heb de kerstboom al staan.Écht waar??? In október???
quote:bosaapje schreef op 29 oktober 2009 @ 20:41:

De kerstboom nu al opzetten? Dat is toch, hoop ik een hele grote grap...

Nu ben ik sowieso anti-kerstboom dus bij mij zie je die niet in huis maar toen ik nog pro was vond ik 2 weken van te voren de boom opzetten al lang.

Kaarsjes aan, koffie, chocomel en koekje erbij en lekker genieten. Boekje of film op de buis en genieten maar. Kerstboom voegt voor mij niks toe.nee, geen grap, ik vertrek binnenkort op reis en wil mijn kerstversiering voor die tijd klaar hebben zodat ik het bij terugkomst niet meer hoef te doen
@ zoey en elninjoo:

grapje toch? de kerstboom al opzetten?????

tis nog maar oktober!
Oja, je gaat naar Down Under wat ik me kan herinneren?

Alvast een hele interessante, leuke reis toegewensd en geniet er met volle teugen van.
quote:elninjoo schreef op 29 oktober 2009 @ 20:38:

lichtjes horen er gewoon bij in de donkere wintertijd, daar hang ik verder geen datum aan

maar geen lichtslangen aan de buitenkant van je huis....

dat hoort wel bij kersttijd vindt ik.
quote:bosaapje schreef op 29 oktober 2009 @ 20:46:

Oja, je gaat naar Down Under wat ik me kan herinneren?

Alvast een hele interessante, leuke reis toegewensd en geniet er met volle teugen van.

thanx

ik doe trouwens dan weer niet aan lichtslangen aan de buitenkant van m'n huis
O god je woon je in Wormer daar zag ik ook alweer meerdere balkons verlicht. Heel leuk, maar nog een beeeetje vroeg
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik heb mijn kerstversiering net gisteren weggehaald en ik ben nu gezellig in Paassfeer. Zo leuk al dat geel tijdens de donkere dagen .
Dan wel een kunstboom elninjoo neem ik aan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:iris1969 schreef op 29 oktober 2009 @ 20:56:

Ik heb mijn kerstversiering net gisteren weggehaald en ik ben nu gezellig in Paassfeer. Zo leuk al dat geel tijdens de donkere dagen .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Het is voor mij meer sfeerverlichting in de woonkamer, dan dat ik er iets mee "vier" hahah ik vind het gewoon gezellig eruit zien! Heb zeg maar balkon voor mijn ramen, en daar zit het doorheen gedraaid, dus niet mn hele huis hoor haha!
Ik vind die lichtslangen verschrikkelijk!! Ooit hadden we er één om het tuinhuisje, maar die ging stuk op onverklaarbare wijze Hé, wat jammer.

Wij houden het bij kaarsjes, zo gezellig!
Nee buiten versieren wij nooit. Maar binnen wel! nu branden de kaarsjes al en staan mijn takken met lichtjes ook alweer aan in zo een grote vaas(wat iedereen heeft,haha)

En 6 december komen de kerstversieringen in huis te staan/hangen... erg vroeg maar vind het zo gezellig. Maar 1 januari is alles qua kerst ook weer weg want dan ben ik het ineens zat ook.
Ik heb vorige week (echt waar) pas de verlichte kerstster voor het raam weggehaald, die hing er nog van vorig jaar. Ik had hem niet aan hoor, en hij viel niet op omdat ie van plexieglas is, maar ik wilde hem nu toch weghalen, omdat ik hem dan in december weer opnieuw kan ophangen.

Ik heb op dit moment wel een kaars voor mijn raam.
Mijn lichtslang op het balkon hangt er al 5 jaar en gaat in de zomer ook nog wel eens aan als we buiten zitten....

Kerstboom komt pas na sinterklaas.

Kaarsjes heb ik wel maar heb ik ook het hele jaar wel.
quote:lonbonton schreef op 29 oktober 2009 @ 22:32:

Ik heb vorige week (echt waar) pas de verlichte kerstster voor het raam weggehaald, die hing er nog van vorig jaar. Ik had hem niet aan hoor, en hij viel niet op omdat ie van plexieglas is, maar ik wilde hem nu toch weghalen, omdat ik hem dan in december weer opnieuw kan ophangen.

Ik heb op dit moment wel een kaars voor mijn raam. Dat ene maandje maakt dan toch ook niet meer uit. (ondanks de echt waar is het een grapje toch?)
Ik heb mijn gratis ledlamp van de AH aangestoken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven