Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Ik breek gewoon weer even in hoor. Geen tijd om alles mee te lezen, maar mijn ei moet weg :D

Blegh!! Op vakantie 2 weken terug een mutsje en handschoentjes van winnie the pooh gekocht in de Disney-store in Parijs. Voor ons nieuwe neefje of nichtje. Maar ik wil het zelf houden!!! Ik zie ineens overal zwangere vrouwen en leuke baby-kleertjes etc. Heb ook net een gesprek gehad op mijn werk een een vroegtijdige omzetting van mijn tijdelijke contract naar een vast contract zit er niet in helaas. Ik zal het dus moeten afwachten of ik een vast contract krijg. En dat is pas in juni ergens. Ik zit nu dus heel erg in dubio of ik dat zal afwachten of op zoek moet gaan naar iets anders. Ik wil helemaal niet weg, maar willen we een stap verder in het leven en financieel gezien dan moet ik gewoon een vaste job hebben ergens. Stom ook dat ze het niet willen geven hoor, er hebben net 2 mensen ontslag genomen en mijn baas vind het ook belachelijk dat het hoofdkantoor geen vast contract geeft. Hij gaat er binnenkort nog over praten dus hopelijk kan hij de mensen van het hoofdkantoor overtuigen. Wie weet komt een kindje dan ineens een stuk dichterbij Blijf het moeilijk vinden om vorlijk en blij te doen voor de zus van mijn vriend. Het knaagt echt aan me als ik haar zo gelukkig en zwanger zie en het bij ons gewoon nog even niet kan nu.
hallo meiden,

Nog geen nieuws hier. Ik vind het ook erg spannend en ben bang dat in dit geval geen nieuws geen goed nieuws is. Maar ik wil mijn vriendin nu ook niet lastig vallen, dus kan alleen maar afwachten. pffft

En ik was vanmiddag even bij de Prenatal voor mijn zus. Superleuk! Ik zou die kleertjes ook heel graag voor mezelf/ mijn baby uitzoeken.

@ivetje

Balen zeg dat je geen vast contract hebt gekregen, volgens mij zijn er weinig werkgevers die dat nu doen. Je beste kans is denk ik toch blijven waar je nu werkt, na twee keer verlengen zijn ze toch verplicht om je een vast contract te geven.
quote:Frutje schreef op 27 oktober 2009 @ 20:28:

@ivetje

Balen zeg dat je geen vast contract hebt gekregen, volgens mij zijn er weinig werkgevers die dat nu doen. Je beste kans is denk ik toch blijven waar je nu werkt, na twee keer verlengen zijn ze toch verplicht om je een vast contract te geven.

Ik blijf ook wel gewoon hangen, maar het is zo vervelend dat we geen zekerheid krijgen. Als we die toegezegd krijgen zouden we eens kunnen denken over kinderen. Maar nu zal ik nog zeker tot juni moeten wachten zowat. Blegh, zeker nu er overal kindjes en zwangere vrouwen opduiken :D

En heel veel succes voor je vriendin. Ben benieuwd. Je hopt natuurlijk altijd dat alles goed gaat en je denkt er niet aan dat het mis kan gaan. Maar ik hou me altijd maar vast aan een uitspraak van Guido Weijers. Mensen zeggen altijd op de vraag of het ze uitmaakt of het een jongen of meisje wordt "maakt me niet uit, als het maar gezond is". Maar ik blijf erbij dat het niet uitmaakt, als het maar gelukkig is Dat lijkt me het allerbelangrijkst.
Inderdaad een goeie van Guido, die heb ik ook wel eens gehoord en daar heeft hij gelijk is. Al is het natuurlijk wel een stuk moeilijker.

@Ivetje; wel balen van het contract, maar het is echt heel normaal in deze tijd. Ik denk dat iets anders zoeken niet slim is (tenzij het werk natuurlijk ook niet leuk is), want dat krijg je nergens. Ik heb heel erg geluk gehad, was vorig jaar de laatste en enigste die een vast contract kreeg hier en nu gebeurt het niet meer. Het was me al beloofd, had de brief al binnen dat het werd omgezet en toen hoorde ik dat er mensen ontslagen waren en er geen vaste contracten gegeven werden.

Ik heb ook geen loonsverhoging gehad, hoop dat ik het dit jaar wel krijg (is me wel gezegd, maargoed), want als ik 3 dagen werk bouw je natuurlijk minder op dan fulltime. Lastig die crisis, wordt voor veel mensen een stuk moeilijker.
@ VK: ja, ik heb de afgelopen dagen lekker gecocooned en dat beviel prima :-) ! Het huis staat nog niet te koop, en hij hoeft het ook niet met verlies te verkopen hoor, in het ergste geval draait hij quitte. De makelaars noemden bij ons allemaal dezelfde vraagprijs! Ik begrijp hem wel hoor, maar ik begrijp mezelf nog beter En bovendien, als hij ook kinderen wil zal ie daar ook stappen voor meten zetten.

@ Frutje, heb je al iets gehoord?

@ Annayake: wanneer beginnen jullie? Leuke namen verzonnen ?
Hoi...

ook een beetje goed nieuws aan deze kant! Mijn contract wordt iig verlengd per 1 januari! (contract loopt af in dec). Door de crisis is het hier rustiger en was ik bang dat ik mijn baan kwijtraakte maar ik heb het vanmorgen met een klein beetje lood in mijn schoenen gevraagd! jippie! Ben echt blij. Hij was verbaasd want hij was zeer content over me. Misschien kan ik er een vast contract uitslaan! dat zal echt supergoed uitkomen.

@ Frutje.. nieuws?

@ iederreen een knuffel
Hee meiden,

even een egobericht want ik heb het een beetje druk. Superlief dat jullie meeleven! Mijn vriendin is vannacht bevallen via een keizersnee. Haar dochtertje heeft een dubbele hazenlip en geen levensbedreigende aandoening. Of ze wel in meer of mindere mate gehandicapt is, wordt vandaag onderzocht. Dat blijft nog even afwachten. Nog steeds spannend dus.

Enne, wij hebben vandaag de sleutels van ons huis gekregen, vandaar deze late reactie
Janine; wat een goed nieuws, weer een stapje dichterbij!

@ Frutje; wat een goed nieuws, dubbel zelfs! In ieder geval niet levensbedreigend, dat is erg fijn. Nu afwachten! Nu druk aan het klussen (in je nieuwe huis wel te verstaan haha) of wanneer beginnen jullie daarmee?
@ Janine: gefeliciteerd met je vaste contract!

@ Frutje: veel succes in je huis en spannend voor je vriendin... ik hoop dat alles goed is.
@pipo, de bedoeling is dat we vanaf januari voor het eggie gaan... we hebben wel een paar namen die we allebei erg leu vinden. vind het wel lastig want ik wil eigenlijk niet vervallen in een mode top 20 naam. en vernoemen vind ik toch ook wel erg leuk!
quote:pure_vanity schreef op 28 oktober 2009 @ 08:24:

@Ivetje; wel balen van het contract, maar het is echt heel normaal in deze tijd. Ik denk dat iets anders zoeken niet slim is (tenzij het werk natuurlijk ook niet leuk is), want dat krijg je nergens. Ik heb heel erg geluk gehad, was vorig jaar de laatste en enigste die een vast contract kreeg hier en nu gebeurt het niet meer. Het was me al beloofd, had de brief al binnen dat het werd omgezet en toen hoorde ik dat er mensen ontslagen waren en er geen vaste contracten gegeven werden.

Ik heb het ook echt reuze naar mijn zin en dat heb ik ook aangegeven aan mijn baas. En die wil ook echt niet dat ik weg moet. Maar afwachten tot juni en dan maar zien of het omgezet wordt of niet is ook niet handig. Nou ja, ik zal het voor die tijd vast wel weten. Ondertussen houden we het vuur gewoon een beetje warm.
@ pipo: vast is het nog niet.. maar ik mag blijven! in november hebben we funct. gesprek en dan bespreken het verder... ik wil graag een vast contract en dat zal ik dan ook wel vragen

verder lopen bij ons thuis de emoties hoog op. Moet ongesteld worden en dan ben ik behoorlijk kriebelig.. maar nu ben ik vooral verdrietig en voel ik onmacht. Wil zo graag beginnen of iig weten wanneer mijn mannetje er aan toe is. Hij kan geen indicatie geven.. en wordt boos als ik weer over begin. Irritant. ben echt verdrietig... Ik weet dat ik minder vruchtbaar ben en een afwijking aan mijn baarmoeder heb en daardoor ben ik ook ontzettend onzeker of het uberhaupt wel lukt.

zo hartje weer gelucht.. dank jullie..

knuffel voor iedereen..
hey janine wat super dat je kunt blijven! nu maar hopen op een vast contract....

Ik ken dat ook idd tegen m;n ongesteldheid.... vreselijk.... en het lijkt elke maand wel erger te worden, denk dat dat ook wel komt omdat we nu de knoop min of meer doorgehakt hebben... maar goed...

hmm lastig dat je vriend er nog niet aan toe is... heb dat hier ook heel lang gehad hoor. erg frustrerend zo af en toe, mar het schijnt wel een beetje mannen eigen te zijn, die van mij was ook zo ineens om. dus wie weet! hoe oud zijn julllie?
@ annayake haha... nou, mijn vriend zegt dat ik er zo opeens over ben begonnen. maar dat is niet zo.. vanaf dat ik 30 ben geworden begin dit jaar wil ik heel graag. Maar hij vind het allemaal zo snel (hij is overigens ook 30).. alsof ik 1,2,3 zwanger ben en daarbij ben je normaal gesproken ook nog 9 maanden zwanger. Ik wil eerst nog 2 maanden foliumzuur slikken en als het aan mij ligt beginnen we in maart/april 2010 voor het echie.

bedoel zo jong zijn we niet meer...

en jij hoe oud ben jij?
@janine: tja hier idd ook hetzelfde, hier ook niet jong aan de kinderen... Ik ban 29 en manlief 33...

Ik ben trouwens vorige week gestart met foliumzuur. zo'n akelig roze potje op het aanrecht (anders vergeet ik het) Maar wel uitkijken met bezoek om het dan even weg te zetten!

Maar wat hierboven ook al een aantal keer genoemd is, veel baby's en kleine kinderen om je heen helpt ook voor vannen!
Balen dat je er thuis niet over kunt praten Janine, maar hier flink je hart luchten en het proberen minder over te hebben. Ik heb het er ook niet veel over thuis. Hoewel hij graag wil is mijn vriend niet zo dat hij het er constant over heeft. Al is het wel meer omdat we ook bezig zijn met vakantie (schoonouders willen ons meenemen voor 30-jarig huwelijk en dan is er kans dat ik zwanger ben) en of we het moeten vertellen dat we dan bezig zijn. Doen we toch maar niet, wel lastig want ik kan absoluut niet liegen.

Ik ben trouwens 23, vriend 24, dus nog erg jong.

Gister op kraambezoek geweest, echt een hummeltje! Ze vond de kleertjes leuk. Mijn moeder vond het prachtig. Ze vroeg hoopvol of we dat binnen 5 jaar ook hadden. Ik zei maar 'ja dat moet denk ik wel lukken' Als ze daar echt op rekent is het dus wel een verrassing straks (als het lukt... toch ook mijn grootste angst).
hoi... weer leuk nieuws! ben net tante geworden van gezonde jongeman! zo leuk! ben nog helemaal van mijn .... en helemaal in de wolken.

gezond! en met donkere krullen...
ow wat leuk! gefeliciteerd!!!
ja, even afleiding.. ga dit weekend er naar toe. Hopelijk vind vriendje het ook leuker dan hij dacht...!
@ Janine: o leuk! Ben ook net tante geworden, vond het bijzonder mooi en ben heel trots :-)

Ben de laatste tijd ook prikkelbaar naar vriend. Maar dat komt niet door ongesteldheid maar door het feit dat ik het gevoel heb dat mijn leven stilstaat! Ging ook bedenken dat ik niet meer de jongste ben en dat als we ooit een x gaan beginnen het vast niet meer zou lukken. Echt opbeurende gedachten zijn dat, not.

En ook omdat hij (naar mijn mening) dingen niet ziet die in het huis moeten gebeuren. We werken allebei vijf dagen en hij kan rustig de hele avond tussen de zooi zitten, maar ik kan dan echt niet ontspannen... Nee, bij ons is het de afgelopen week ook niet echt gezellig geweest (vandaar ook het wegkruipen onder dekbed verhaal). Vanavond uit eten dus hoop op betere sfeer dan...
Gefeliciteerd Janine, leuk hoor. Nu komt het voor je vriend ook dichtbij, dat is wel leuk!

@ Pipo; pas je wel een beetje op dat het niet je leven teveel gaat beheersen. Straks loopt je relatie daarop stuk en dan ben je nog verder van huis.

Van dat opruimen ken ik niet, ik kom totaal niet aan mijn dingen toe in huis omdat we ook beiden 5 dagen werken, vriend ruimt meestal op en ik maak schoon. Dat van hem is meer zichtbaar dus hij irriteert zich eerder aan mij (al valt dat geloof ik erg mee). Ik hoop dat het gezellig wordt vanavond, probeer positief te blijven. Wel lastig hoor!
@ Pipo: hoe was het?

@ Janine, gefeliciteerd! En meenemen die man!

Hier verder geen nieuws, eerst huis verkopen...
Hi Dames, was heel gezellig hoor gister :-) Lief dat jullie je zorgen maken om mij maar ik ben niet bang dat mijn relatie hierop stuk zal lopen hoor... Maar af en toe frustreert het me gewoon allemaal. Zal proberen positief te denken, gelukkig is het bijna weekend, dat helpt!

Hoest bij jullie?
Hey Pipo: fijn dat gezellig was! bij mij zijn de wolken ook een beetje opgeklaard. Gisteren nog wel ff emotioneel (echt mega pms dit keer) nu gaat het wel.. nog niet ongesteld.. duurt altijd zo lang. arrghhh

ja, lekker weekend! En gewoon genieten van alles om je heen!
Hallo dames

@janine, gefeliciteerd!

Ik heb gisteren de hele dag geklust, zijn lekker opgeschoten. De baby van mijn vriendin heeft op het eerste gezicht geen ernstige afwijkingen (los van de hazenlip), de uitslagen van de extra testen heb ik nog niet gehoord. Misschien hoor ik vandaag iets. Ook is het mogelijk dat ze pas na een paar maanden zien hoe goed of slecht het kindje zich ontwikkeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven