We gaan nog NIET naar huis.
woensdag 28 oktober 2009 om 20:49
Tijden lang reisden we rond met het NIETgroepje. Van vakantie oord naar vakantie oord.
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 29 oktober 2009 om 22:29
donderdag 29 oktober 2009 om 22:34
Voor de meeste Roemenen is Vlad Dracula ondanks zijn wreedheid een nationale held, die de Turken wist tegen te houden. In 1897 schreef Bram Stoker echter zijn roman Dracula, waarbij hij de bijnaam van Vlad gebruikte, Dracula. Bovendien speelde het verhaal in Transsylvanië, dat, hoewel niet Walachije, vanaf 1918 toch ook Roemeens was. Op de verhalen over de wreedheden van "de Spietser" is het boek niet gebaseerd. De ware inspiratiebron van Stoker was een ouder vampierverhaal. Latere schrijvers en regisseurs legden de link echter wel, en betrokken de geschiedenis van Vlad bij de vampierverhalen. De Dracula's in de films kregen zelfs zijn uiterlijk. Het uiteindelijke resultaat was dat de Roemenen, toen het IJzeren Gordijn viel, tot hun verbazing ontdekten dat hun nationale held door het westen als een vampier werd gezien.
tsk. Ik lees nu dat ik het altijd fout geleerd heb. Stokert baseerde zijn dracula helemaal niet op ons vladje
Nou ja, een mens is nooit te oud om te leren .
tsk. Ik lees nu dat ik het altijd fout geleerd heb. Stokert baseerde zijn dracula helemaal niet op ons vladje
Nou ja, een mens is nooit te oud om te leren .

vrijdag 30 oktober 2009 om 08:24
Overdag was het leuk mv. rustig ( vanavond vier ik het pas )
Kreeg een leuk kado'tje van Itskie, wat kaarten en telefoontjes. Gewoon zoals ik mijn verjaardag leuk vind.
Helaas kwam mijn moeder in de avond, en wist mijn verjaardag en avond ( en nacht, ik heb echt wakker gelegen ) weer eens grondig te verzieken.
Ik zoek even mijn posting op van een ander topic
Ben zo terug.
Kreeg een leuk kado'tje van Itskie, wat kaarten en telefoontjes. Gewoon zoals ik mijn verjaardag leuk vind.
Helaas kwam mijn moeder in de avond, en wist mijn verjaardag en avond ( en nacht, ik heb echt wakker gelegen ) weer eens grondig te verzieken.
Ik zoek even mijn posting op van een ander topic
Ben zo terug.
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:26
Moeder is geweest..
En het was me toch gezellig ....
Ze is gewoon Echt niet aardig. Hoe hard ik ook probeer om haar aardig te vinden. Ze is het niet.
Mijn haakwerken zijn stom
Ik ben te dik
Vriend is te dik
Wij zijn stom
Mijn toekomstplannen zijn om te lachen ( webwinkel en over een paar jaar "iets" pedagogisch ) en kan ik niet aan.
Vriend is een paar keer bij de naam van mijn exman genoemd. Na ruim 5 jaar zou je toch wel denken dat ze het verschil weet.... oh ja "hahaha"het verschil is dat Vriend veeeeel dikker is.
Ik ben dik
En vriend is dik.
Ik voed mijn kinderen niet zo goed op.
En ik zie er slecht uit.
Dat was de avond in een notendop
Gezellie.
En het was me toch gezellig ....
Ze is gewoon Echt niet aardig. Hoe hard ik ook probeer om haar aardig te vinden. Ze is het niet.
Mijn haakwerken zijn stom
Ik ben te dik
Vriend is te dik
Wij zijn stom
Mijn toekomstplannen zijn om te lachen ( webwinkel en over een paar jaar "iets" pedagogisch ) en kan ik niet aan.
Vriend is een paar keer bij de naam van mijn exman genoemd. Na ruim 5 jaar zou je toch wel denken dat ze het verschil weet.... oh ja "hahaha"het verschil is dat Vriend veeeeel dikker is.
Ik ben dik
En vriend is dik.
Ik voed mijn kinderen niet zo goed op.
En ik zie er slecht uit.
Dat was de avond in een notendop
Gezellie.
vrijdag 30 oktober 2009 om 10:02
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:04
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:24
een boksbal kan ik gebruiken. Loop al dagen de rommel van anderen op te ruimen. En ik wordt er zo moe van. Gisteren was al een druppel (ik haalde vieze borden etc uit de kasten) en ik kwam kleren van bewoners in kasten tegen die niet van hun waren etc etc.
Vanochtend stuur je ze voor een boodschap en dan kunnen ze zelf nog niet eens bedenken dat er iets ontbreekt. Wat echt gewoon denkwerk is. Waardoor ik dus alsnog het hele dorp kan af fietsen (en ik heb een hekel aan fietsen)
en tussendoor dan ook nog even een dienst voor het weekend fiksen omdat iemand opeens bedenkt dat hij niet kan werken
zucht, het is dat ik zulke leuke bewoners heb
Vanochtend stuur je ze voor een boodschap en dan kunnen ze zelf nog niet eens bedenken dat er iets ontbreekt. Wat echt gewoon denkwerk is. Waardoor ik dus alsnog het hele dorp kan af fietsen (en ik heb een hekel aan fietsen)
en tussendoor dan ook nog even een dienst voor het weekend fiksen omdat iemand opeens bedenkt dat hij niet kan werken
zucht, het is dat ik zulke leuke bewoners heb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 30 oktober 2009 om 19:24
ik heb trouwens een klacht gehad...
paar weken geleden was iemand zn telefoon vergeten, wij hadden m gevonden, en ik kijk dan altijd in de telefoon om te kijken of er foto's in staan (zodat we de eigenaar kunnen herkennen).. was het een telefoon van een 12 jarig jochie, die zichzelf nogal knap vond want er stonden honderden foto's van hemzelf voor de spiegel in.
dus als geintje (want ik heb humor) heb ik een paar foto's genomen van mn collega's en de piloten, voordat ik de telefoon naar de afdeling gevonden voorwerpen stuurde.
en nu heeft de moeder van dat jochie geklaagd, want volgens haar kan het absoluut niet door de beugel dat ik aan die telefoon heb gezeten...
tja, mijn mening: sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor
paar weken geleden was iemand zn telefoon vergeten, wij hadden m gevonden, en ik kijk dan altijd in de telefoon om te kijken of er foto's in staan (zodat we de eigenaar kunnen herkennen).. was het een telefoon van een 12 jarig jochie, die zichzelf nogal knap vond want er stonden honderden foto's van hemzelf voor de spiegel in.
dus als geintje (want ik heb humor) heb ik een paar foto's genomen van mn collega's en de piloten, voordat ik de telefoon naar de afdeling gevonden voorwerpen stuurde.
en nu heeft de moeder van dat jochie geklaagd, want volgens haar kan het absoluut niet door de beugel dat ik aan die telefoon heb gezeten...
tja, mijn mening: sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor