3000+ 5-en een half, The one and Only!!

vrijdag 30 oktober 2009 om 14:38
3000+ 5-en een half, The one and Only!!...
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!
Lieve meiden van 3000 topic.. hier gaan we verder... wat Floor en Bam ooit begonnen is een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden. Een groepje waarin iedereen welkom is en over alles gekletst wordt, mits je een beetje rekening houdt met elkaar.
In het vorige topic zijn we geeindigd met bericht nr 1500 dus op dit topic komt na 1500 berichten een slot , waarna we kunnen beginnen aan een echt deel 6.
Nog even ter opfrissing:
Er is slechts 1 regel. Persoonlijke berichten niet quoten zodat de schrijfster deze altijd weer zelf weg kan halen.
En verder gaan we gewoon door met ons leuke, lieve, hilarische, serieueze en minder-serieuze overloze gekeuvel.
Over tot de orde van de dag!
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:44
K-met-peren. Lig in mijn bed.
Merk dat ik gisteravond niet los kan laten en kots de hele boel bij elkaar. Op zich hebben ze me medicatie gegeven daartegen, maar die wil op de een of de andere manier niet werken. Tussen bloedprikken en infuus door nog even naar huis gehobbeld, want ik had even geen behoefte aan praten met mijn GZ-psycholoog. Dan voel je je nog kiplekker en vier uur later verlaat je hondsberoerd het ziekenhuis. Kan op dit moment ff niet positief zijn.
Hoest met jullie allemaal
Zus, hoe gaat t met kleine man, wat een rottigheid kiezen trekken. Bahbah. Hoop dat zijn grotemensentanden niet aangetast zijn. Arm menneke.
Hoest met je hond Appel?
Floor, hoe is t eigenlijk met jouw prinses?
Bi, hoest met pubert, is zijn kamer opgeruimd?
TBLnogwat, welkom hier!
Peet, Zj, Boro, HPL en weet ik veel wie ik nog meer vergeten ben, zwaaizwaai
Iris, hoop dat je meeleest en ook weer durft te plaatsen. Een uitglijder maken we allemaal wel eens.
Merk dat ik gisteravond niet los kan laten en kots de hele boel bij elkaar. Op zich hebben ze me medicatie gegeven daartegen, maar die wil op de een of de andere manier niet werken. Tussen bloedprikken en infuus door nog even naar huis gehobbeld, want ik had even geen behoefte aan praten met mijn GZ-psycholoog. Dan voel je je nog kiplekker en vier uur later verlaat je hondsberoerd het ziekenhuis. Kan op dit moment ff niet positief zijn.
Hoest met jullie allemaal
Zus, hoe gaat t met kleine man, wat een rottigheid kiezen trekken. Bahbah. Hoop dat zijn grotemensentanden niet aangetast zijn. Arm menneke.
Hoest met je hond Appel?
Floor, hoe is t eigenlijk met jouw prinses?
Bi, hoest met pubert, is zijn kamer opgeruimd?
TBLnogwat, welkom hier!
Peet, Zj, Boro, HPL en weet ik veel wie ik nog meer vergeten ben, zwaaizwaai
Iris, hoop dat je meeleest en ook weer durft te plaatsen. Een uitglijder maken we allemaal wel eens.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:47
Werd net zo raar wakker.. Telefoon wekker ging dus ik wachten tot normale wekker gaat (zoe doen wij dat hier) maar die ging niet. Dus ik kijken of vriend al wakker is, ligt ie niet naast me! En het was pikkedonker! Ik had echt even zoiets van wtf gebeurt hier?
Toen besefte ik dat het vrijdagmiddag was.. Bereslaap!
Toen besefte ik dat het vrijdagmiddag was.. Bereslaap!

vrijdag 30 oktober 2009 om 18:49
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:52
He lieve No... sterkte meis... ik denk veel aan je ( raar dat ik aan jullie allemaal denk als mijn gewone leven doordendert)
He appel.. fijn dat hond weer beter aan het worden is..
En ach dat kleine mannetje van zus... vervelend hoor.. knuffel hem maar extra veel!
Hier even huilie....pfff wat moeilijk zeg je kind meegeven ook al is het aan haar vader....
He appel.. fijn dat hond weer beter aan het worden is..
En ach dat kleine mannetje van zus... vervelend hoor.. knuffel hem maar extra veel!
Hier even huilie....pfff wat moeilijk zeg je kind meegeven ook al is het aan haar vader....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

vrijdag 30 oktober 2009 om 18:54
No, dat klotespul ook in je lijf... noodzakelijk kwaad noemen ze dat toch??
Hoop dat je beroerde gevoel relatief snel verdwijt.. oke nog eentje dan
En verder... goeienavond allemaal!! Zo ff eten en dan ben ik heel de avond 'all yours'.
Of Pubert zn kamer opgeruimd is weet ik nog niet, ik heb eigenlijk totaal geen zin om naar boven te lopen en me kwaad te maken als het niet zo is, en hij is dit weekend bij zn vader. Maar ik ga zo wel kijken hoor, wordt vervolgd dus...
Hoop dat je beroerde gevoel relatief snel verdwijt.. oke nog eentje dan
En verder... goeienavond allemaal!! Zo ff eten en dan ben ik heel de avond 'all yours'.
Of Pubert zn kamer opgeruimd is weet ik nog niet, ik heb eigenlijk totaal geen zin om naar boven te lopen en me kwaad te maken als het niet zo is, en hij is dit weekend bij zn vader. Maar ik ga zo wel kijken hoor, wordt vervolgd dus...
vrijdag 30 oktober 2009 om 18:55