wat heeft De Beijenkorf een slechte service!

30-10-2009 13:32 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week getracht om telefonisch contact te krijgen met De Beijenkorf maar dat is onmogelijk. Ze hebben een 0900 nummer waarje informatie kan krijgen maar na totaal 1 uur gebeld te hebben (verschillende malen geprobeerd) waren continue alle medewekers in gesprek. Toen met een email geprobeerd (er wordt bijvermeld dat er binnen 3 dagen een antwoord komt) en er kwam geen antwoord.

Uiteindelijk dan maar naar De Beijenkorf gegaan en dat was voor niks ze hadden nog niet wat ik moest hebben.

Toen ik mijn beklag deed bij de verkoopster zei ze ook dat er al veel klanten weg waren gegaan om de slechte service.

Ze hebben veel mensen onstlagen zoals mensen van de cosmetica die bij het merk hoorden en er dus van alles vanaf wisten. Nu staan er willekeurige werknemers en als je een vraag stelt weten ze dat vaak niet. Heel jammer maar ik heb het zzoooooooo gehad met die geweldige Bijenkorf!

Moest mijn verhaal even kwijt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Arras, wat voor product zoek je, misschien kunnen wij helpen!
Bij de V&D hebben ze ook een 0900 nummer. Dus je belt eerst naar dat nummer (10 minuten in de wacht). Dan word je doorverbonden naar het desbetreffende filiaal, vervolgens naar de klantenservice (waar ik gelijk al naar gevraagd had). Dus dan kan je 3 keer je verhaal doen. Ik wilde overigens vragen of er misschien een tasje gevonden en afgegeven was dat ik was verloren. Er werd verteld dat ik zelf maar moest komen kijken, want er waren zoveel tasjes. Mijn man op pad gestuurd, komt ie bij de klantenservice. Wordt er gezegd: er zijn hier geen tasjes.

Daar zakt je broek toch vanaf.

En weer on topic. Op het bandje van de V&D wordt trouwens vermeld dat ze telefonisch geen informatie verstrekken over de voorraad van producten. Het lijkt bij dat dat voor de Bijenkorf ook geldt. Ik denk dat daar die winkels te groot voor zijn. Ze blijven bezig. Maar goed, ik ben ook wel benieuwd naar het product. Is het niet online te koop?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 oktober 2009 @ 13:58:

Wat verkopen zij dan wat je nérgens anders kunt krijgen?Aleen in Amerika
quote:arrasje schreef op 30 oktober 2009 @ 15:03:

[...]

Aleen in AmerikaMaar wat dan?
Het heet Bijenkorf, maar volgens mij staat er op de bankafschriften wel Beijenkorf (zal we de oude naam zijn).
Cum non tum age
quote:arrasje schreef op 30 oktober 2009 @ 15:03:

[...]

Aleen in AmerikaMaar wát dan?
Peas on earth!
Het gaat in deze topic niet over het product maar over de service van de Beijenkorf. Maar voor de nieuwsgierigen het gaat om bodylotion van Knowing (Estee Lauder) die ze alleen in deze periode verkopen als set en verder is de bodylotion alleen in het buitenland verkrijgbaar.
quote:Christiane04 schreef op 30 oktober 2009 @ 14:18:

Ik vind sowieso de service in veel Nederlandse winkels onder de maat.Vind ik wel meevallen, ze zijn in elk geval vriendelijk. In bijvoorbeeld Frankrijk schrik ik soms van de onvriendelijkheid in winkels, dat zou in Nederland minder snel gebeuren.
http://www.deparfumshop.c ... wing%2030%20ml%20extra%22
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven