Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 31 oktober 2009 om 12:02
Bedankt voor dat fijne vooruitzicht Hanke
Inderdaad een dubbel gevoel Appel.
Maar het was een geweldige vakantie hoor.
Heb er echt van genoten!!
Tussen Iry en mij ging het ook echt helemaal super, geen enkele irritatie gehad ofzo. En dat is toch wel bijzonder vind ik.
Heb me volledig op mijn gemak gevoeld bij haar, en als ik haar mag geloven was dat andersom net zo.
Ik denk dat ik haar nog best ga missen na twee weken zo intensief samen alles gedaan te hebben. Wordt even afkicken voor mij.
Inderdaad een dubbel gevoel Appel.
Maar het was een geweldige vakantie hoor.
Heb er echt van genoten!!
Tussen Iry en mij ging het ook echt helemaal super, geen enkele irritatie gehad ofzo. En dat is toch wel bijzonder vind ik.
Heb me volledig op mijn gemak gevoeld bij haar, en als ik haar mag geloven was dat andersom net zo.
Ik denk dat ik haar nog best ga missen na twee weken zo intensief samen alles gedaan te hebben. Wordt even afkicken voor mij.
zaterdag 31 oktober 2009 om 12:11

zaterdag 31 oktober 2009 om 14:43
Iry en Saar, welkom terug! Wat fijn zeg dat jullie het samen zo goed hebben gehad. Waardevol om dit te delen. Nu eerst maar weer wennen hier...En zonder elkaar.
Ja de herfstbossen zijn nu nog mooi. Even meepakken nog, het duurt niet lang meer. Ik heb er hardlopend van genoten.
En EV, je ziet er vast mooi uit! Heerlijk toch, gewoon die aandacht even helemaal voor jezelf. En daar lekker van genieten. Gewoon veel langs de spiegel lopen!
Fijne dag
Ja de herfstbossen zijn nu nog mooi. Even meepakken nog, het duurt niet lang meer. Ik heb er hardlopend van genoten.
En EV, je ziet er vast mooi uit! Heerlijk toch, gewoon die aandacht even helemaal voor jezelf. En daar lekker van genieten. Gewoon veel langs de spiegel lopen!
Fijne dag
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:24
Haha, ja, we zijn toch nog even weg geweest, naar een tuincentrum. Wat plantjes voor buiten gekocht. Ik vind het zo heerlijk om daar rond te lopen, tussen het groen en alle kleurtjes. Doet me goed. (En ze hadden daar van die hoge lange spiegels voor in de tuin, natuurlijk keek ik daarin hoe ik eruitzag - was tevreden.)
zaterdag 31 oktober 2009 om 22:49
Hai prettig weekend allemaal
Saar &Iry welkom thuis!
-Iry heb op hyves iets geschreven voor je bij je krabbels;misschien heb je er iets aan..-
EV heb nog niet op het modetopic gekeken maar ben wel benieuwd naar je jas!(&outfit)
Appel was het leuk gisteravond stappen?hoop dat je genoten hebt!
Hanke gaaf naar een klooster!Wat een rust Leuk &goed datr je zo goed voor jezelf zorgt
Lynne hopelijk tank je wat bij dit weekend want alleen werken is erg zwaar,er moet wel wat ontspanning tegenover staan(of leuke dingen/aktiviteiten)
Ster
Philomein klote van dat huis (de aanhouder wint)Heb een stukje op hyves gezet voor je
Saar &Iry welkom thuis!
-Iry heb op hyves iets geschreven voor je bij je krabbels;misschien heb je er iets aan..-
EV heb nog niet op het modetopic gekeken maar ben wel benieuwd naar je jas!(&outfit)
Appel was het leuk gisteravond stappen?hoop dat je genoten hebt!
Hanke gaaf naar een klooster!Wat een rust Leuk &goed datr je zo goed voor jezelf zorgt
Lynne hopelijk tank je wat bij dit weekend want alleen werken is erg zwaar,er moet wel wat ontspanning tegenover staan(of leuke dingen/aktiviteiten)
Ster
Philomein klote van dat huis (de aanhouder wint)Heb een stukje op hyves gezet voor je

maandag 2 november 2009 om 11:52
Ha Appel. Wilde ik net weggaan, want de zon gaat schijnen na ochtend regen en ik ga zo de hond uitlaten. Straks naar therapie. Fietsen, dus hopelijk droog. Dus ik ga je alleen even toezwaaien en een fijne dag wensen. Aan de anderen ook trouwens.
Ik mis Wurm ook al een paar dagen. Hopelijk gaat alles goed.
Ik mis Wurm ook al een paar dagen. Hopelijk gaat alles goed.

maandag 2 november 2009 om 11:58
Werken... ik zou willen dat ik onderhand eens duidelijker weet wat ik wil gaan doen. Begin het thuiszitten en weinig sociaal contact echt beu te worden. 10 nov. afspraak met coach, maar ja, ik heb nog steeds geen duidelijk beeld; of het verandert steeds, mijn ideën over werk.
Zoooo, en nu ga ik echt weg. Dagdag!
Zoooo, en nu ga ik echt weg. Dagdag!