3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
zondag 1 november 2009 om 14:10
zondag 1 november 2009 om 14:15
zwaai maar weer dan Zj.
Vandaag gaat t wel weer. Jochies zijn altijd lief, zitten nu alleen achter het behang, ieder op hun eigen kamer. Ondanks dat ze lief zijn, moest er nu even een pedagogische maatregel komen. Ze mogen om 14:30 weer naar beneden komen om t nog s te proberen.
Willem mis ik ook al een tijdje.
Leuk om te lezen dat jullie het op de meet zo naar jullie zin gehad hebben en dat er dus zelfs al een 3000+ tafel was. Hahaha.
Vandaag gaat t wel weer. Jochies zijn altijd lief, zitten nu alleen achter het behang, ieder op hun eigen kamer. Ondanks dat ze lief zijn, moest er nu even een pedagogische maatregel komen. Ze mogen om 14:30 weer naar beneden komen om t nog s te proberen.
Willem mis ik ook al een tijdje.
Leuk om te lezen dat jullie het op de meet zo naar jullie zin gehad hebben en dat er dus zelfs al een 3000+ tafel was. Hahaha.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

zondag 1 november 2009 om 14:16
zondag 1 november 2009 om 14:16
quote:Djoels schreef op 01 november 2009 @ 14:14:
Heb 'm al toegelicht hoor die poster
Ik zal eens denken aan een nieuw topic op relaties (of psyche) 'de verhuizing van de ferrari poster'
Dat staat immers over 3 weken te gebeuren!
Ohwkee.. we durfden niet uit de school te klappen zonder jouw toestemming, maar ik heb zo verschrikkelijk gelachen om het verhaal!
Krijg het plaatje ook niet meer uit mijn systeem!
Ik kijk reikhalzend uit naar het topic!
Als ik weer durf, open ik een Dennehoevel topic!
Heb 'm al toegelicht hoor die poster
Ik zal eens denken aan een nieuw topic op relaties (of psyche) 'de verhuizing van de ferrari poster'
Dat staat immers over 3 weken te gebeuren!
Ohwkee.. we durfden niet uit de school te klappen zonder jouw toestemming, maar ik heb zo verschrikkelijk gelachen om het verhaal!
Krijg het plaatje ook niet meer uit mijn systeem!
Ik kijk reikhalzend uit naar het topic!
Als ik weer durf, open ik een Dennehoevel topic!
zondag 1 november 2009 om 14:22
zondag 1 november 2009 om 14:23
zondag 1 november 2009 om 14:31
zondag 1 november 2009 om 14:42
zondag 1 november 2009 om 14:49
zondag 1 november 2009 om 14:54
Zo, ik ben bijgelezen. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Hier is het ook rustig, man en zoon liggen de F1 te kijken, ik heb net het modem vervangen en dochter is boven aan het spelen met haar nieuwste aanwinst. Een mini fotostudio voor haar grote hobby / toekomstige beroep? De beurs viel een beetje tegen, hij was erg klein en er was helaas geen Sony stand. Aangezien we Sony camera's hebben was dat wel een beetje een domper.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)