Werk & Studie alle pijlers

docentenagenda (klapper)

08-08-2007 17:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben docent in het voortgezet onderwijs. Ik heb ooit gehoord over een zeer uitgebreide docentenagenda in een klapper. Hij schijnt erg duur te zijn, maar wel fijn in gebruik. Ik kan er op internet zo gauw niets over vinden. Wie weet welke agenda ik bedoel en waar ik deze kan zien/kopen?

Alvast bedankt!

Groetjes Emsie
eeeh als ik op internet google met docentenagenda, krijg ik 151 hits, staat daar echt niets tussen waar je wat aan hebt?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nee, helaas.. Niemand een idee?
Sorry geen idee

ik weet dat trouw een paar jaar geleden een jubileumagenda heeft uitgegeven in ringbanden die navulbaar is...misschien is dattem?
Jep, ik kan je helpen.

Het is eigenlijk een gewone agenda, maar dan in een a5 multomapje. Niet meer schrijfruimte dan een gewone agenda en geen weekend.

Je hebt wel heel veel plaats voor klassen en cijferlijsten. Die cijferlijsten gebruik ik dan ook van honderd andere aantekeningen per leerling, je stopt er supersnel een blaadje tussen of haalt er een tussenuit.

Zo duur is ie niet hoor, maar wel duurder dan een agenda. Ik zou 'm zonder multomapje bestellen en zelf een gezellig kleurtje uitzoeken bij de VenD.

Ik ga dit jaar (na 4 jaar) weer voor de gewone agenda, want hij neemt erg veel plaats in in mijn tas.

Maare, nu heb je nog niks ha ha. De agenda is van EPN. Te bestllen bij een goede kantoorboekhandel. Als het niet lukt, moet je het even laten weten, dan zal ik kijken of ik die van afgelopen jaar nog heb voor het isbnnummer.

Succes!
Rajah, hartstikke bedankt voor de info!
Je kunt ook even op de site kijken. Ik heb die agenda ook een tijdje gehad.

www.epn.nl

Succes komend schooljaar!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2011 22:25
Reden: spam
% gewijzigd
Nou Tengu, ik ga hem proberen hoor. Ik zat er vorig jaar al naar te kijken, maar het lijkt me wel handig met zo'n ringbandje, waar je dan ook meteen je lesvoorbereidingen bij kunt stoppen.

Ik ben benieuwd.
Ik heb zelf voor de tweede keer een agenda besteld bij www.agendavoorleraren.nl daar ben ik erg tevreden over. Je hebt verschillende uitvoeringen. Zelf ben ik erg blij met de hardcover met eigen foto

Reina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven