Jullie verlanglijstjes
zondag 1 november 2009 om 14:59
zondag 1 november 2009 om 15:06
zondag 1 november 2009 om 15:09
- Horloge
- Leuke weekendtas die zo groot mogelijk moet zijn maar beslist niet groter dan 55x40x20, want dan kan ik hem als handbagage meenemen als ik naar Londen vlieg, waar een van mijn beste vrienden helaas naartoe is geëmigreerd.
- Mooie afvalemmer voor in de keuken
- Maze wire tree XL om rondslingerende kleren in de slaapkamer op te kunnen hangen:
- en natuurlijk een leuke vent onder de kerstboom (maar dan niet dezelfde als die Dushi onder de boom krijgt)
- Leuke weekendtas die zo groot mogelijk moet zijn maar beslist niet groter dan 55x40x20, want dan kan ik hem als handbagage meenemen als ik naar Londen vlieg, waar een van mijn beste vrienden helaas naartoe is geëmigreerd.
- Mooie afvalemmer voor in de keuken
- Maze wire tree XL om rondslingerende kleren in de slaapkamer op te kunnen hangen:
- en natuurlijk een leuke vent onder de kerstboom (maar dan niet dezelfde als die Dushi onder de boom krijgt)
zondag 1 november 2009 om 15:29
lijstje voor sinterklaas maar ook voor mijn verjaardag:
- waxinelichtjes en kaarsen (jullie willen niet weten hoeveel kaarsen ik brand in de winter, kan nooit genoeg in huis hebben)
- vaas
- rituals douchegel/handzeep/etc
- riem
- cadeaubonnen van Douglas, Hema, lingeriebon, H&M, boekenbonnen maken me enorm blij! Zoek ik zelf wel wat leuks uit.
- (mini-)abonnement op tijdschrift (in mijn geval Mind-Magazine of Psychologie-Magazine
- bonbons
- nieuw dekbedovertrek
- theepot (helaas die van mij gister stuk laten vallen)
- toilettas
- waxinelichtjes en kaarsen (jullie willen niet weten hoeveel kaarsen ik brand in de winter, kan nooit genoeg in huis hebben)
- vaas
- rituals douchegel/handzeep/etc
- riem
- cadeaubonnen van Douglas, Hema, lingeriebon, H&M, boekenbonnen maken me enorm blij! Zoek ik zelf wel wat leuks uit.
- (mini-)abonnement op tijdschrift (in mijn geval Mind-Magazine of Psychologie-Magazine
- bonbons
- nieuw dekbedovertrek
- theepot (helaas die van mij gister stuk laten vallen)
- toilettas
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
zondag 1 november 2009 om 15:37
quote:Jannemaan schreef op 01 november 2009 @ 15:03:
Bij mij staat er tot nu toe op:
Kniekousen en douchegel van de bodyshopOh dan moet je de groene appeltjes douchegel vragen! Die ruikt zooo lekker! Ze hebben nu tijdelijk wat dingen terug uit de jaren '80 ofzo en daar hoort die ook bij . Tenzij je niet van groene appels houdt natuurlijk .
Bij mij staat er tot nu toe op:
Kniekousen en douchegel van de bodyshopOh dan moet je de groene appeltjes douchegel vragen! Die ruikt zooo lekker! Ze hebben nu tijdelijk wat dingen terug uit de jaren '80 ofzo en daar hoort die ook bij . Tenzij je niet van groene appels houdt natuurlijk .
zondag 1 november 2009 om 15:39
quote:prulletje schreef op 01 november 2009 @ 15:37:
[...]
Oh dan moet je de groene appeltjes douchegel vragen! Die ruikt zooo lekker! Ze hebben nu tijdelijk wat dingen terug uit de jaren '80 ofzo en daar hoort die ook bij . Tenzij je niet van groene appels houdt natuurlijk .
Die ga ik eens ruiken morgen!
Ik heb nu de Moringa erop staan, die is ook super lekker!
[...]
Oh dan moet je de groene appeltjes douchegel vragen! Die ruikt zooo lekker! Ze hebben nu tijdelijk wat dingen terug uit de jaren '80 ofzo en daar hoort die ook bij . Tenzij je niet van groene appels houdt natuurlijk .
Die ga ik eens ruiken morgen!
Ik heb nu de Moringa erop staan, die is ook super lekker!
zondag 1 november 2009 om 15:42
Wij hebben spelletjes op ons verlanglijstje staan. Onze kinderen van 3 en 10 maanden hebben nog niet zoveel spelletjes en ze zijn best duur om zo even aan te schaffen dus man en ik krijgen spelletjes:
Deze staan oa op de verlanglijst
- holle bolle big
- winnie the pooh en de wiebelboom
- de honingpot
- dr. bibber
- visspelletjes
Deze staan oa op de verlanglijst
- holle bolle big
- winnie the pooh en de wiebelboom
- de honingpot
- dr. bibber
- visspelletjes
zondag 1 november 2009 om 15:44
quote:yasmijn schreef op 01 november 2009 @ 15:39:
Mijn lijstje:
dat iedereen die ik liefheb gezond mag blijven.
Maar ja, dat pakt zo lastig in he
Mooie handschoenen, dat zou ik ook graag krijgen ja! Ik heb ieder jaar van die goedkope wollen, maar als die nat worden krijg ik zulke koude handen! Dus misschien toch maar leren voor de verandering.
Mijn lijstje:
dat iedereen die ik liefheb gezond mag blijven.
Maar ja, dat pakt zo lastig in he
Mooie handschoenen, dat zou ik ook graag krijgen ja! Ik heb ieder jaar van die goedkope wollen, maar als die nat worden krijg ik zulke koude handen! Dus misschien toch maar leren voor de verandering.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 1 november 2009 om 15:45
Pantoffels
Automatjes
bloemenvaas
Tasje voor mn nintendo DS
kookboek 'boer zoekt vrouw'
dvd gooische vrouwen
sportsokken
warme 'huis'sokken
kleine vergiet RVS
wollen sjaal