Gezondheid alle pijlers

Mirena spiraal en zwangerschapstest

22-09-2009 11:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,

Ik heb sinds bijna 2jaar een mirena spiraaltje en ben hier super tevreden over. Sindsdien ook nooit meer ongesteld geweest.

Nu is natuurlijk de kans erg klein dat je met een spiraaltje zwanger wordt maar niet onmogelijk. Gezien ik niet ongesteld wordt en daardoor niet meer een maandelijks controlemechanisme meer heb, vindt ik het een beetje eng...

Heeft iemand ervaring met wat er gebeurd als je zwanger wordt met spiraaltje, krijg je dan vanzelfsprekend een miskraam omdat het eitje zich niet kan nestelen of kom je daar tijdig achter zonder een zwangerschapstest te doen?

Hoe vaak doen jullie een zwangerschapstest als controle wanneer jullie door het spiraaltje niet ongesteld worden?
Nou ik niet zwanger iig, Maar vind het nog steeds maar een vaag ding.

Nu opeens weer een hele "platte" voor zover dat nog kan, strakke buik, maar ben wel nog steeds misselijk. Misschien dat ik nog net voor mijn trouwen ziek word joepie!

en indd lijken we al maanden zwanger, maar ik denk ook dat veel mensen VOOR je gaan denken en dat de meesten dat niet echt waarderen.

"ja maar je hebt een spiraal dan word je echt niet zwanger,"

" oh wat een dikke buik , ben je zwanger?"

"misselijk en vaak plassen, dan kun je best wel eens zwanger zijn"

Maar doe ff een testje en je bent ervanaf.

Dan nog even dan ding eruit halen en een alternatief bedenken
Ik gebruik al 3 jaar de mirena. Ben ook nooit meer ongesteld geworden. Maar nu heb ik al 2 weken een paar verschrikkelijk gevoelige borsten, echt niet normaal. Mega tepels en een tepelhof die donkerder is geworden (wat ik ook had bij m'n 2 andere zwangerschappen) en af en toe voel ik me wat beroerd. Zou ik.......... Ach nee, dat kan toch niet. Mirena is zo betrouwbaar (zeggen ze). Maar in al die 3 jaar heb ik dit nog nooit gevoeld! Ik heb 2 prachtige ,gezonde zoons en dat is goed zo.

Morgen toch maar even een testje halen. Mocht die positief zijn dan is het kindje van harte welkom. Ben benieuwd.
Test was negatief. Toch twijfel ik. Ik voel me momenteel net als tijdens m'n andere zwangerschappen. Ik wacht nog een weekje en als de symptonen blijven doe ik weer een test.
nou ik heb een week later nogmaals een test gedaan

die natuurlijk weer negatief was

ik was er nu dus wel zeker van ..niet zwanger.

en al die verschijnselen zijn nu inmiddels ook weer over.

dus het waren waarschijnlijk toch mijn darmen ofzo

en ik ben inmiddels ook weer ongesteld geweest al was het wel veel bruinig bloed .

succes voor iedereen die er nu nog mee worsteld
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 20:14
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd

Probeer je nu reclame te maken ofzo?

Dit topic is al behoorlijk oud...

Je hebt neem ik aan moeten zoeken om het te kunnen vinden en vervolgens een reactie te plaatsen...
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 20:15
Reden: quote van reclame verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven