Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Gister was het hier bar en boos hoor dus wij hebben gisteren alles met t autootje gedaan :-)))

Het feestje bij mijn zusje was supergezellig! Ook de bandleden van haar band waren er, en nog hele oude bekenden van vroeger. Dat was helemaal geweldig, ik ben toch niet zo uhhh veranderd hoor.

Wat leuk dat interview nou ik ben ook heel benieuwd hoor :-)))Ook met foto bij?

Ja ik heb wel een paar favorieten, maar ik zie pas echt uit naar de liveshows, dat vind ik leuker.O ja lachen straks heb je ook weer -factor, nou ze hebben EZ opgeven tja......leuke vrienden he.

Hoe is t nu Juultje heeft JZ al een beetje zijn ritme?

Vandaag een beetje rondhangen thuis, heb niet zoveel fut om stofzuigen en zo...hahahaha

Fijne dag allemaal
Goeiemorgen!

Volgens mij is het met jouw familie altijd gezellig Eef

Ik ben voor het eerst weer op maandag aan het werk,afspraak is verschoven dus geen stretch Beter,had er ook de minste zin in....

Ik moet ff kijken hoe ik het interview op H krijg,het is nu een pdf

Juultje,ik ben ook benieuwd hoe het is,heb je kraamhulp gehad en beviel dat en was de bevalling echt een eitje etc.Sappige details graag

Ik heb geen bal te doen,balen.Misschien verandert dat straks...hollen of stilstaan!
Luni ik kan t niet openen na vele malen te hebben geprobeerd (zucht, zucht)

en nu maar hopen dat je geen stretch (hi hi hi lees) heb van t niksdoen :-)))))
hahahaha ik moet het zeker goed lezen!
Is het nou gelukt??
Een eitje wou ik de bevalling nou ook weer niet noemen Luni

Een verslagje:

Maandagochtend om 6 uur zijn we naar het ziekenhuis vertrokken, ik had toen weeen sinds half 2 's nachts en 3-4 cm ontsluiting. Ik had toen al goed stevige weeen die in het ziekenhuis echt enorm werden. Thuis al een uur onder de douche gestaan en in het ziekenhuis ook weer. Bij aankomst zat ik op 6 cm. Na het douchen op 7 cm, daar bleef ik even op hangen. Toen ineens in een kwartier naar 9 cm en vrij snel daarna naar 10 cm. Het hoofdje bleef heel hoog zitten en er volgde druk overleg over wat er gedaan moest worden, met het oog op mijn vorige bevalling. De ass.gyn ging een ok standby regelen voor een keizersnee. Toen ze teurgkwam was het hoofdje ineens naar beneden geschoten, voor ik het door had stond het hoofdje en na 4 minuten persen werd hij zo ongeveer gelanceerd en had ik een heerlijke baby op mijn buik. Qua pijn was deze bevalling erger dan de vorige, qua duur en de geboorte zelf was deze beter.

De kraamhulp was vandaag voor het laatst. Op zich erg fijn om te hebben, dan kon ik ook gewoon gaan slapen terwijl zij voor JZ en JD zorgde. Ook zorgde ze ervoor dat het huis schoon was en heeft ze alle was weggewerkt. Wel was het een behoorlijke kletskous. dat mocht af en toe wel wat minder.
Jemig, dus er was weer sprake van ks! Drong het tot je door toen?

Gelukkig wist hij de weg naar beneden te vinden! :-)

Pijn nog erger?? Dat was toch ook al erg? Poehee, dus toch nog wel pittig. Geen trauma zoals bij JD?

Kletsen, irritant he! Wij hadden er ook zo 1. Gelukkig maar een avond, anders was ik GEK geworden.

Groeit JZ goed??

Mokkie, Wietse, ja moeilijk. Ik hoop dat hij nog verandert. Maar het is wel moeilijk. Aldus Wietse.

Vreselijk joch!

Ik krijg eigenlijk van allemaal de kriebels, behalve de oudere rijke boer. En hoe die paardenboer over haar sprak bij het soep eten!!

Denk wel dat het blijvende setjes zijn trouwens. We'll see. Leuk dat je het ook kijkt.
Mokkie, Brum is weer op tv. Onze held.
Ik wist vooraf al dat de kans erin zat dat het een keizersnee zou worden. JZ draaide op een gegeven moment scheef in mijn buik tijdens de bevalling, waardoor hij er niet meer recht voor lag. Dat was het moment dat er een ok geregeld werd, ook omdat zijn hartslag dipte en zijn bloedwaarden niet helemaal goed waren (ze hebben 3x bloed geprikt van zijn hoofdje toen hij nog in mijn buik zat). Gelukkig besloot hij op het laatste moment recht te draaien en in een moeite door zijn hoofd naar buiten te duwen. Ik had me voorbereid op weer heel lang persen en was dus nogal verrast toen er een glibberig hoopje op mijn buik werd gelegd

Ik kijk wel beter terug op deze bevalling hoor, maar ik weet ook heel zeker dat ik dit nooit meer ga doen. JM was ook fantastisch trouwens, die heeft me er weer echt doorheen gesleept. En ook nu is hij heel lief voor me, kookt al de hele week, let goed op me, het heeft weer veel indruk op hem gemaakt.

JZ groeit goed, maar zit nog niet op geboortegewicht, we moeten dus nog even wachten met naar buiten gaan. Hij woog gisteren 150 gram eronder.

Volgens mij bestaat er ook een BZV-swigle, heb je dat al gezien? O wacht, ik kijk nu er bestaan er 3, per boer eentje: boer Jos, boer Peter en boer Hans, klopt dat?

Leuk interview, Luni!

Popstars kijk ik ook af en toe, maar heb nog geen idee wie wie is.
Ik vond het trouwens een heel leuk kaartje Juultje,nog bedankt!!

Goeiemorgen ook....
Oja, Juultje, leuk kaartje!

Nu hopen dat hij snel op gewicht zit he.

JM is een kanjer!!! Het werk wacht vast wel. :-)

Ik zal even gaan speuren op de Swigle site, de 3 boeren kloppen, de minste populaire staan er niet bij haha.

CG is toegelaten op de mytylschool!!!! We zijn helemaal blij. Precies wat we hoopten.

En goedenavond Luni. :-)
Wat goed, Compu, dat Cg is toegelaten! Heeft ze zin om naar school te gaan?

Ik dacht gisteren even dat ik bij het bestellen van de boodschappen een of andere hormoonaanval had gehad. Ik was bezig de boodschappen uit te pakken (ik bestel bij albert.nl) en kwam 7 (!) rookworsten tegen. Ik had er dacht ik 2 besteld... toen ik verder keek zag ik nog meer dat ik helemaal niet besteld had. Bleek dat ze een verkeerd krat boodschappen hadden bezorgd, lekker handig. Morgen komen ze het omruilen.

Vanmorgen voor het eerst een boodschap gedaan samen met JZ. Morgen of overmorgen gaan we maar eens een blokje om, kijken hoe dat gaat.
Juultje, ze weet niet van de school. Ik zal van tevoren gaan uitleggen met boekjes, tekeningen enz.

Heeft JD al zin? Wanneer start ze?

Goed hoor, dat je naar buiten bent geweest! Kwam je nog bekenden tegen?

Haha, 7 rookworsten!

Luni, leuk interview zeg! Lekker posi, ook een leuk einde.

Ik zal even berichten op je uitnodiging, had ik nog niet gezien.

Vanmiddag de officiele uitslag gekregen van het ontwikkelingsonderzoek. Dat was al zo ongeveer bekend, maar we hebben nu zwart op wit dat CG licht tot ernstig verstandelijk beperkt is. Niet leuk om te horen, maar duidelijkheid hebben is wel zo goed.
Dat is toch even confronterend om het zo bevestigd te zien denk ik Compu. Hoe gaat het met praten?

Wel heel fijn dat ze naar de school kan, die jullie ook het liefst wilden.

Leuk huis hebben jullie gescoord

Juultje, was toch allemaal wel weer heftig he, de bevalling. Gelukkig is alles achter de rug. Fijn dat JM zo'n steun was.

Bedankt voor het kaartje, erg leuk.

Wij hadden vandaag gesprek op MB's school. Het gaat allemaal goed. Op sociaal gebied is ie niet altijd de handigste. De eerste periode na de grote vakantie was ie ook erg zoekende, wb met wie hij ging spelen enzo. Ook thuis hadden we het idee dat ie niet helemaal lekker in zijn vel zat. Maar dat lijkt weer wat tot rust gekomen.

Ook noemde ze hem eigenwijs (nou, dat herkennen wij helemaaaaal niet )

he
Hoi,ik meld me even want de hele dag zonder internet gezeten gisteren,de e-mail hier stopte er ook op een gegeven moment mee dus ik heb wat in te halen vandaag!!

Fijne dag
Dacht al zoiets, Luni! Ook wel leuk om het in te halen toch.

Mokkie, wat leuk een eigenwijs mannetje te hebben! Dat zijn echt hele leuke mensen. :-)

Heeft hij een favo vriendje nu of niet? In de buurt?

CG praat wel, maar alleen wij kunnen het verstaan.

Woordjes zoals jammer of dankjewel gebaart ze.

Zinnetjes als 'ik ook peje', ik ook spelen. Dus het gaat redelijk goed hoor. En ze doet dierengeluiden. (inside joke)
Ik ben nu wel benieuwd naar de inside joke Compu

Iedereen hier in het bedrijf is ' onder invloed' momenteel,we hadden een jubileum te vieren met taart en mousserende wijn,was erg lekker
Hee leuk, alcohol op de werkvloer!

Het buro vroeg aan Mokkie of MZ wel eens dierengeluiden nadeed, daar moesten we om lachen/vonden dat stom.

CG moet volgende week weer voor de laatste keer naar het buro, ook voor de prik.
Goeiemorgen!

De alcohol was een grote uitzondering hoor.We doen meestal gewoon koffie en thee maar ja,25 jaar in dienst bij een bedrijf wat net 30 jaar bestaat is wel heel wat natuurlijk.Allemaal extra feestelijk!

Ik heb wel spierpijn van het harde werken,echt veel gelopen en gesjouwd om alles in orde te krijgen.

Woensdag hadden we al gezamelijk alle tafels in opstelling gezet maar gisteren moest ik nog wel 2 grote taarten afhalen,glazen die besteld waren en ik zag natuurlijk in de winkel veel leuks voor mezelf;-) Dus ik liep te slepen!

Maar goed,ik denk dat het in orde was,geen klachten gehoord :-D
En het was zelfs zo erg, dat MB een aantekening kreeg in zijn dossier: 'Doet nog geen dierengeluiden na'

Heerlijk, tis weekend. Ik ben er aan toe

Dan is het vast een heel bijzonder kind Mokkie

Ja,heerlijk ...weekend! Dit is mn eerste 'vrij'dag.Heerlijk gesport(Pilates en Cardio) met mn zus en daarna eens goed bijgekletst,was ook nodig hoewel we eigenlijk weer over alles op 1 lijn zitten.Erg prettig!

Juultje,hebben jullie veel bezoek? Is het minder bij de tweede of maakt dat niet uit?
Oja, dat was ook zo, Mokkie!

Ben je weer goed hersteld over een paar weken gezien?

Zou je MZ laten inenten als het mogelijk is?

Luni, fijn van je zus en jou. Niks meer gehoord van je moeder neem ik aan?

Wij waren vandaag naar Villa Arena, lekker inspiratie opgedaan samen.
Goeiemorgen

Nee,niets meer vernomen.Ik heb tegen mn zus gezegd dat het voor mij ophoudt,ik niet meer aan het dochter-moeder verwisselspelletje meedoe en dat wat ik ook zeg,het nooit goed genoeg is. Ze kon me niet meer dan gelijk geven

Eerst had ik het idee dat ze meer achter mn moeder stond maar dat is niet zo,we hebben dezelfde mening alleen kijkt zij er wat meer afstandelijk tegen aan. Ik voelde me altijd meer verantwoordelijk ofzo.Zij niet,maar door die houding 'durfde'mn moeder ook niet zo snel bij haar aan te kloppen.Omdat ze toch nul op het rekest kreeg..en bij mij niet dus.

Fijn hoor,zo'n goed gesprek

Is het leuk in VA Compu? Nog nooit geweest eigenlijk...Wel in de HMH
Had zij nog wel contact nu?

Altijd goed om een andere visie te horen. Maar het blijft toch jammer, lastig etc.

VA leuk maar beetje overweldigend voor types als ik. :-)

Zullen we een nw. topic openen of ander titel doen?

Morgen komt er misschien een jan. moeder(met jan. baby) hier langs, leuk!
aaaaaaaaaaaach ben er wel maar ook niettttttt!, mijn linkerhelft ligt nog in bed. ???????kan toch?

Wat fijn dat CG naar de M. school gaat, dat is toch de school waar jullie haar voor hebben ingeschreven?

Samen trainen, 2 zussen, bijkletsen, meer duidelijkheid. Toch Luni, toch fijn dat jullie min of meer op 1 lijn zitten en dat je toch goed met je zus kan praten.

Nog ff een leuke dag ervan maken met de kids :-))) die zijn nu even het lichtpuntje voor mij.... Ik hoop gewoon de EM gauw wat vind, anders zullen wij denk ik de 3e op een rij zijn in de straat met een bord. Maar ik moet positief blijven, morgen weer een nieuwe dag he. ))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven