What to do?

02-11-2009 18:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu sinds een jaar een relatie, maar de laatste tijd merk ik dat ik het allemaal niet meer zo goed weet.

Ik weet namelijk niet meer of ik nog wel verder met hem wil, alleen zie ik nog wel een toekomst, ik wil heel graag met hem samen wonen. maar toch weet ik niet of ik nog wel wat voor hem voel. Heb bijna nooit meer zin om samen lekker op te bank te knuffelen. En !

andere dingen

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?

En wat tips?

Heb al met hem gepraat, en zit nu veel te huilen, omdat ik eigenlijk niet bij hem weg wilt.
Ik denk dat je toch niet niks meer voor hem voelt, anders zat je niet zo veel te huilen. of zie ik dat verkeerd?

het niks meer willen doen kan ook zijn dat je eens een keer iets anders wilt doen.

als alleen maar deze dingen.

je ziet wel nog een toekomst dus dat is nog wel een goed teken.
Waarom wil je met met samenwonen? wat voor toekomst zie je ?
Ben je bang om alleen te zijn? En blijkt uit meer dingen dat je niet meer gek op hem bent? Wil je nog wel seks? Of erger je je aan veel dingen?
Meestal zijn we alleen in de weekenden samen, en die weekenden zijn meestal hetzelfde, en dat vind ik de laattse tijd ook zo jammer.

Kan precies invullen hoe het gaat. zaterdagavond komt hij na mij of ik na hem. Gaan we lekker filmpje kijken, of iets anders en dan zondag hangen we maar wat. En dan gaat hij savonds weer na huis.

Het samenwonen wil ik graag omdat ik hem gewoon geweldig vind en het me heerlijk lijkt met hem, alleen ben ik nu dus niet zo gelukkig, en ben ik bang dat ik dingen mis, hij is mijn eerste. En ik vind soms jammer dat ik verder niet weet hoe het ook kan gaan zegmaar.

Ik ben opzich niet bang om alleen te zijn denk ik. Heb altijd zin als hij komt, en kan ook niet wachten.

En seks weet ik eigenlijk niet meer of ik dat wil, heb gewoon nooit zin om samen te knuffelen zoenen of aan hem te zitten.

Alleen als ik echt zin heb.

En erger me eigenlijk nooit aan hem (:
is het niet meer het gevoel dat je in een bepaalde sleur zit? Aangezien jullie elkaar alleen de weekenden zien en die weekenden dan ook eigenlijk non stop op elkaar lip zitten zoals ik het zo lees. Ik herken het wel een beetje in mijn vorige relatie, we woonde toen een heeeeeeel eind uit elkaar dus de weekenden waren voor elkaar, alleen op een gegeven moment ben je het ook wel een beetje zat dat elk weekend daardoor al is bepaald en het spontane er een beetje vanaf is. Het is ook wel een fijn om een weekend wat leuks te doen met vriendinnen.. Dus misschien een idee om wat meer variatie in jullie 'bezoekregeling' aan te brengen?
quote:Angeleyesss schreef op 02 november 2009 @ 18:34:

Meestal zijn we alleen in de weekenden samen, en die weekenden zijn meestal hetzelfde, en dat vind ik de laattse tijd ook zo jammer.

Kan precies invullen hoe het gaat. zaterdagavond komt hij na mij of ik na hem. Gaan we lekker filmpje kijken, of iets anders en dan zondag hangen we maar wat. En dan gaat hij savonds weer na huis.

Het samenwonen wil ik graag omdat ik hem gewoon geweldig vind en het me heerlijk lijkt met hem, alleen ben ik nu dus niet zo gelukkig, en ben ik bang dat ik dingen mis, hij is mijn eerste. En ik vind soms jammer dat ik verder niet weet hoe het ook kan gaan zegmaar.

Ik ben opzich niet bang om alleen te zijn denk ik. Heb altijd zin als hij komt, en kan ook niet wachten.

En seks weet ik eigenlijk niet meer of ik dat wil, heb gewoon nooit zin om samen te knuffelen zoenen of aan hem te zitten.

Alleen als ik echt zin heb.

En erger me eigenlijk nooit aan hem (:Wat is er geweldig aan hem? en wat denk je dat er anders word van samenwonen tenopzichte van nu?
Waarom gooi je de boel niet een keer om?

Zaterdag avond naar een concert, theater, film. etc..

Zondag een keer een dag je naar het bos, een stad, pretpark, etc?

Of met vrienden afspreken en samen eten of stappen?

Soms moet je wat meer gaan doen anders gaat het erg snel saai worden en tja dan hang je maar wat. Als je samen iets leuks en nieuws gaat ondernemen ga je je ook snel aan iemand binden. En als je wat vaker wat doet zijn de weekendjes op de bank ook wat leuker.

En misschien een keer door de week afspreken??
tsja, dit kunnen wij niet voor jou bepalen.

Blijkbaar ben je ergens nog wel gek op hem, anders zou je niet willen samenwonen en had je je ook allang geërgerd. Je bent alleen bang dat je ergens anders iets mist.

Ik kan niet voor jou bedenken hoe jij in elkaar steekt. Ik ben juist wel van het knuffelen op de bank, maar ik ken een meisje die er ook helemaal niet van houdt. Niet ieder mens is gelijk! (gelukkig maar)

Wat vindt jouw vriend ervan dat je niet zo knuffelig bent? Heeft hij daar al commentaar op gehad?
Ik weet dus niet zo goed wat er geweldig aan het is, hij is gewoon heel erg lief en hij is geinteresseerd in mij, en ik vind hem wel aantrekkelijk, behalve als die zijn bril weer eens op zet!

Ergens heb ik ook wel het gevoel dat we in een sleur zitten, maar als ik dat voor stel krijg ik weer te horen van, ja maar we kunnen al maar 1x in de week samen zijn, en dan denk ik weer van, ben ik noui raar dan dat ik soms geen zin heb om samen te zijn?

Mijn vriend zegt dat hij het niet zo erg vind dat ik minder vaak wil, maar ik denk dat hij dat zegt, omdat hij me niet kwijt wil.
wat vind jij ervan dat je niet meer zo vaak wil?...

Je kunt toch sowieso een keer wat anders doen dan elk weekend hetzelfde als je dat wilt?

Wat lijkt je zo leuk aan samenwonen? Waarom wil je dat?

Ik vind Johnny Depp ook geweldig maar ik weet nou niet of ik met hem wil samenwonen. Nou ken ik de beste man ook niet. Jij kent je vriend wel. Waarom zou je met hem willen samenwonen. Wordt het daar leuker van?
Maar ALS jullie in een sleur zitten, dan kom je daar niet uit als je er voor wegloopt en minder afspreekt... Dat moet je samen oplossen.

Ga samen leuke dingen doen!

Als je zonder hem leuke dingen gaat doen en elkaar nog minder gaat zien is er een kans aanwezig dat jullie uit elkaar groeien.
Hm dankjullie wel voor de reacties , ik denk dat ik eerst maar eens wat anders enzo ga doen in het weekend, en wat vaker spontane dingen doen, ookal is dat moeilijk omdat we allebei werken.

Ik heb dus nu met hem gepraat of eigenlijk gisteren, en gezegd dat ik tijd voor mezelf wil, maar ik denk dat ik het toch nog een poosje ga proberen, zou dat eerlijk zijn tegen over hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven