Is dit hypocriet?

maandag 2 november 2009 om 19:46
quote:Mamasaar schreef op 02 november 2009 @ 19:45:
[quote]Scratte schreef op 02 november 2009 @ 19:42:
Dan ga je nadenken over de diep
Kan ik me nog herinneren van echt heul errug lang geleden
Hah,hier nog één.
maar deden wij niet op een forum...gewoon don tegen elkaar aan lullen.
TO zal wel in zn uppie zitten te roken
[quote]Scratte schreef op 02 november 2009 @ 19:42:
Dan ga je nadenken over de diep
Kan ik me nog herinneren van echt heul errug lang geleden
Hah,hier nog één.
maar deden wij niet op een forum...gewoon don tegen elkaar aan lullen.
TO zal wel in zn uppie zitten te roken
maandag 2 november 2009 om 19:53
Nee, niet zo'n fijn sigaretje gehad en ook geen zin in een geil trio. Ik had het gewoon niet achter haar gezocht. Heb haar er ook niet eerder over gehoord. Mag ik dat raar vinden? Ik vroeg me daarbij ook af wat ik zou doen. Ik weet van mezelf wel waarom ik het niet wil accepteren van mijn partner. Die heb ik nu niet, maar ik denk dat de vriendschap een andere vorm aan moet nemen op het moment dat ik ze wel heb.

maandag 2 november 2009 om 20:05
Dus Daan, voor de duidelijkheid: jij hebt een goede vriendin (en een beetje meer??) Die goede vriendin zegt op een gegeven moment: als ik een relatie krijg mag mijn vriendin niet zo`n vriendschap hebben zoals jij en ik... Ja? zoiets?
Maar goed, dat is niet aan de orde want ze hééft geen relatie, toch?? En jij ook niet?
Maar je schrok ervan omdat ze dat opeens zei... ik zie het probleem nog steeds niet maar oké.
Eeeh wat wil je van ons horen?? Als één jullie een relatie krijgt zal de vriendschap tussen jullie hoogstwaarschijnlijk toch wel wat veranderen.... één van jullie word dan verliefd en gaat zich richten op zijn of haar partner.
Er is geen probleem hoor, of zie ik het compleet verkeerd?
Maar goed, dat is niet aan de orde want ze hééft geen relatie, toch?? En jij ook niet?
Maar je schrok ervan omdat ze dat opeens zei... ik zie het probleem nog steeds niet maar oké.
Eeeh wat wil je van ons horen?? Als één jullie een relatie krijgt zal de vriendschap tussen jullie hoogstwaarschijnlijk toch wel wat veranderen.... één van jullie word dan verliefd en gaat zich richten op zijn of haar partner.
Er is geen probleem hoor, of zie ik het compleet verkeerd?
maandag 2 november 2009 om 20:14
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 20:12:
Zij heeft op dit moment een partner, ik niet.
Ik zou het niet accepteren, maar ik heb nu geen relatie. Zij zou het niet accepteren, maar gaat er wel mee door. Ik vroeg me alleen af of meerdere mensen dat ook zo zouden doen...Nee, zoals zij hierin staat is echt super hypocriet. Ik zou dit zelf never nooit doen en ook niet accepteren van mijn partner.
Zij heeft op dit moment een partner, ik niet.
Ik zou het niet accepteren, maar ik heb nu geen relatie. Zij zou het niet accepteren, maar gaat er wel mee door. Ik vroeg me alleen af of meerdere mensen dat ook zo zouden doen...Nee, zoals zij hierin staat is echt super hypocriet. Ik zou dit zelf never nooit doen en ook niet accepteren van mijn partner.
maandag 2 november 2009 om 20:16
Daan: jij hebt echt het aller-aller-vaagste topic aller tijden geopend. En dat terwijl er toch meerdere malen om verduidelijking is gevraagd.
Maar jij hebt een platonische lesbische vriendin (laten we die Tamara noemen). Tamara heeft een partner: Lisbeth. En Tamara zou het niet goed vinden als Lisbeth zo'n goeie platonische band had als er nu bestaat tussen Daan en Tamara. Toch?
Maar toch nog een paar vragen. Omdat ik nou echt nieuwsgierig ben en omdat jij steeds niet het achterste van je tong laat zien:
Is Tamara biseksueel?
Hebben Daan en Tamara ooit wat gehad in het verleden?
Is Daan verliefd op één van tweeen?
Wat is er zó bijzonder aan de relatie tussen Daan en Tamara, dat ie bedreigend is voor Lisbeth?
Maar jij hebt een platonische lesbische vriendin (laten we die Tamara noemen). Tamara heeft een partner: Lisbeth. En Tamara zou het niet goed vinden als Lisbeth zo'n goeie platonische band had als er nu bestaat tussen Daan en Tamara. Toch?
Maar toch nog een paar vragen. Omdat ik nou echt nieuwsgierig ben en omdat jij steeds niet het achterste van je tong laat zien:
Is Tamara biseksueel?
Hebben Daan en Tamara ooit wat gehad in het verleden?
Is Daan verliefd op één van tweeen?
Wat is er zó bijzonder aan de relatie tussen Daan en Tamara, dat ie bedreigend is voor Lisbeth?
evyblissy wijzigde dit bericht op 02-11-2009 20:19
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 2 november 2009 om 20:20
quote:emaille schreef op 02 november 2009 @ 20:03:
Nou, ik heb alles gelezen hoor! Er is me niet veel duidelijk geworden.
Begrijp ik het nou goed dat zij dus met je van bil wil?
Huh?
Waar stond dat dan? Ik heb het hele topic gelezen!
Nou, ik heb alles gelezen hoor! Er is me niet veel duidelijk geworden.
Begrijp ik het nou goed dat zij dus met je van bil wil?
Huh?
Waar stond dat dan? Ik heb het hele topic gelezen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 2 november 2009 om 20:23
quote:Digitalis schreef op 02 november 2009 @ 20:20:
Klopt Evy
Ik denk dat ze neuken ja, of dat Daan iig smoorverliefd is.Wist je - en dit is géén grap - dat ik vandaag een topic wilde openen met de vraag 'Waar is Digi'? Was er al over aan het nadenken onder welke pijler ik dit moest gaan posten. Want ik miste je geestige posts.
(Antwoord: op de Digi-pijler natuurlijk )
Klopt Evy
Ik denk dat ze neuken ja, of dat Daan iig smoorverliefd is.Wist je - en dit is géén grap - dat ik vandaag een topic wilde openen met de vraag 'Waar is Digi'? Was er al over aan het nadenken onder welke pijler ik dit moest gaan posten. Want ik miste je geestige posts.
(Antwoord: op de Digi-pijler natuurlijk )
maandag 2 november 2009 om 20:29
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 20:00:
Wil ik nog even aan toevoegen dat dit 1 van haar uitspraken was die zetegen mij uitte. Ik was echt verbaasd hoe open ze was en ik ken haar al een tijdje... Nogmaals excuses voor de verwarring...
Maar ze was dus heel open enzo, en vertelde jouw hoe speciaal jullie vriendschap is... Zo speciaal dat ze haar vriendin eenzelfde vriendschap zou verbieden. En toen dacht jij...??? En daar bleef je maar steeds over nadenken, want...??? Zelfs zo dat je dacht ik open een topic want...??
Ik geef hier even een paar voorbeelden waar je op zou kunnen uitweiden.
Wil ik nog even aan toevoegen dat dit 1 van haar uitspraken was die zetegen mij uitte. Ik was echt verbaasd hoe open ze was en ik ken haar al een tijdje... Nogmaals excuses voor de verwarring...
Maar ze was dus heel open enzo, en vertelde jouw hoe speciaal jullie vriendschap is... Zo speciaal dat ze haar vriendin eenzelfde vriendschap zou verbieden. En toen dacht jij...??? En daar bleef je maar steeds over nadenken, want...??? Zelfs zo dat je dacht ik open een topic want...??
Ik geef hier even een paar voorbeelden waar je op zou kunnen uitweiden.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....