Is dit hypocriet?

02-11-2009 19:17 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je zegt zo'n zelfde band c.q. omgang die je met iemand heb, niet te kunnen en willen accepteren als je partner die zou hebben met iemand anders?
Het is nog steeds erg onduidelijk wat je bedoelt vind ik.

Details.
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 19:30:

Een hele goede vriendin zei dit laatst tegen mij, toen op één of andere manier onze omgang en band met elkaar ter sprake kwam. Zij wist zeker dat ze wat wij hebben, niet wil accepteren van haar partner, mocht ze zoiets hebben met een ander.

Als jullie band puur platonisch is vind ik dat erg raar.

Wil ze dan ook niet dat een eventuele partner mannelijke vrienden heeft...dat komt dan toch op hetzelfde neer...
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 19:30:

Een hele goede vriendin zei dit laatst tegen mij, toen op één of andere manier onze omgang en band met elkaar ter sprake kwam. Zij wist zeker dat ze wat wij hebben, niet wil accepteren van haar partner, mocht ze zoiets hebben met een ander.Wacht even hoor, heeft ze al een relatie of is het een gevalletje " stel dat" ?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Dan heb dus je een hypocriete vriendin. Proficiat.
Ja, dat vind ik echt.
ja dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En als ze lesbisch is slaat het nog minder dan nix ergens op....

raar mens.
Of ze is hypocriet of ze probeert op een omslachtige wijze aan Daan duidelijk te maken dat hun vriendschap het puur platonische wat ontstijgt. Zou kunnen he, je weet niet.

Wat wil jij hiermee Daan? Als het je puur om de vraagstelling van je OP zou gaan had je beter de van Dale kunnen raadplegen.
Werkelijk waar, wat boeit het verder? Het is een vriendin, niet je partner. Maw, het is dus het probleem van de partner van je vriendin.

Gewoon accepteren als het vriendinnetje er geen issues mee heeft en verder niet over nadenken.
Ja, dat vind ik echt.
*ff aan het puzzelen is geweest en het denkt te snappen*

Ja, die vriendin van jou is hypocriet Daan85, als ik het tenminste allemaal goed begrijp.
Ik snap het doel van dit topic niet zo. Jij hebt er niet direct last van dat zij dit zo vindt of wel? Dat moet zij dan maar uitvechten met haar partner.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Jezus te paard Daan, communiceer je normaliter altijd zo moeilijk? Even gewoon duidelijk alles uitleggen, heb je binnen twintig seconden, veertien goede adviezen en conclusies!
DTEEZ!
op het eerste gezicht wel ja, maar eigenlijk is geen enkele vriendschap/band echt te vergelijken toch?
Het is heel hypocriet. Leuke vriendin heb je, leuke vriendin heeft haar vriendin.
Ik mag aannemen van wel
Ach het houdt ons van de straat moet je maar denken....tsss

Volgende keer een idee om met een duidelijk te verhaal komen ??,hebben we geen 40 reacties nodig voordat er een beetje licht komt
quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 19:37:

Ik mag aannemen van wel ? Wat mag je aannemen?
Ja, dat vind ik echt.

Ik mag aannemen van wel En dit is een reactie op????
*blokje kaas bij Mamasaar?*

Ik mag aannemen van wel Ook ik snap deze niet Daan.. gaarne nader verklaren.
quote:Djoels schreef op 02 november 2009 @ 19:35:

Jezus te paard Daan, communiceer je normaliter altijd zo moeilijk? Even gewoon duidelijk alles uitleggen, heb je binnen twintig seconden, veertien goede adviezen en conclusies! Nee, nee, normaal communiceer ik echt wel beter. Excuses, maar ik wilde voorkomen dat het een ellelang verhaal zou worden. In het vervolg een betere uitleg van mijn vraag!

Ik mag aannemen van wel Op de vraag of ze lesbisch was.
Ik geloof dat Daan zo'n fijn sigaretje achter de kiezen heeft, aan zijn reacties te zien in ieder geval.
Ja, dat vind ik echt.
Oooh, je wil gewoon een geil trio! Zeg dat dan, man.
Dan ga je nadenken over de diepere dingen des levens Mamasaar?

quote:Daan85 schreef op 02 november 2009 @ 19:41:

[...]

Op de vraag of ze lesbisch was.

Aha! Nou dat was even helemaal niet duidelijk.

Maar jij snapt dus niet waarom jouw lesbische vriendin een relatie van haar ( eventuele) partner met een man niet goed zou vinden, terwijl zij zelf wel zo'n fijne vriendschap met jou heeft.

Is dat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven