Bedoelde jullie toch ook niet, wilde jullie echt niet beledigen. Voor de rest wel leuke ervaring met verpleegkundig personeel. Hell, wilde vroeger zelf verpleegkundige worden, heb nog een jaar HBO-V gedaan toen ik er achter kwam dat het toch niets voor me was.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Anoniem_64c8d7a3e6e27
maandag 2 november 2009 om 20:12
Nou, daar is ze weer hoor
Gesprek ging goed en niet goed.
Vreselijke arrogante lul die curator... owww het is goed dat de boekhouder erbij was en we hem het woord hebben laten doen, want ik had die man allang aan zijn vreselijke stropdas met zn vreselijke gladde rechten-studentjes-hoofd over zn blinkende bureau met design-klote-stoeltjes heen getrokken....
Haha, gooit het eruit, Bi! Maar is het goed afgelopen? Hope so!
Anoniem_64c8d7a3e6e27
maandag 2 november 2009 om 20:14
Wat niet goed is:
is dat ik niet zeker weet of we die regeling netjes kunnen nakomen.
En als we het niet na kunnen komen dan volgt een boete
De regeling moet bij de notaris vastgelegd worden en die kosten zijn ook voor onze rekening pffff
Anoniem_64c8d7a3e6e27
maandag 2 november 2009 om 20:15
Dus gemengd gevoel en over 2 weken weten we het pas zeker, want hij gaat het voorleggen aan de rechter-commissaris en die beslist of hij accoord gaat met die regeling.
@ Alixz, ik ook niet, zag de bui al hangen. Had al wat kussens naast mijn stoel gelegd zodat ik zacht zou vallen.
Anoniem_64c8d7a3e6e27
maandag 2 november 2009 om 20:17
Het hele bedrag is ongeveer *% van de totale schuld die zou ontstaan na ne hoofdelijke aansprakelijkheid dus ik hoop wel heel erg dat de rechter-commissaris het voorstel goedkeurt.
En de boekhouder van ons is zooooooooo grappig!! Heb me in de auto echt suf gelachen om die man
Anoniem_13686
maandag 2 november 2009 om 20:17
Bianca, good for you!! Fijn zeg
Anoniem_64c8d7a3e6e27
maandag 2 november 2009 om 20:18
Oja, en mn stiefmoeder heeft de Mexicaanse Griep...