Kadootje met sinterklaas/kerst (werk)

02-11-2009 21:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Collega's krijgen met sinterklaas of kerst een kleine attentie van de personeelsvereniging. Ook dit jaar moeten we iets verzinnen. Hebben jullie misschien ideeen?

Ik zat zelf te denken aan een fles wijn met een eigen etiket.

Maar misschien een beetje te standaard...
Wat is het budget?
In ieder geval niet zo'n vage bon voor een telefonische aurahealing of een cursus kutjekleien.

Een neutrale doos met sinterklaas-lekkers werd hier altijd wel gewaardeerd. (pepernoten, borstplaat, speculaasje, marsepein)
quote:moppetoet schreef op 02 november 2009 @ 21:40:

In ieder geval niet zo'n vage bon voor een telefonische aurahealing of een cursus kutjekleien.

Een neutrale doos met sinterklaas-lekkers werd hier altijd wel gewaardeerd. (pepernoten, borstplaat, speculaasje, marsepein)

Verder zelf geen nuttige bijdrage sorry..
Tot 10 euro p/p.
Ben zelf niet zo'n 'wijn van het werk'-fan, maar dat komt voornamelijk omdat het bij ons altijd ondrinkbare bocht is.

Ben wel altijd blij met het eerdergenoemde sinterklaas-lekkers. Ook hebben wij ooit een klein USB kerstboompje gehad, samen met iets lekers erbij.
quote:moppetoet schreef op 02 november 2009 @ 21:40:

Een neutrale doos met sinterklaas-lekkers werd hier altijd wel gewaardeerd. (pepernoten, borstplaat, speculaasje, marsepein)Inderdaad. Iets wat je op kunt eten, en dan iets wat over het algemeen iedereen lekker vindt. Niemand zit te wachten op een delftsblauwe pleeborstel, gemacrameede eierwarmers of iets in die geest. Gewoon, opeten en dat het dan weg is.
Werden er vorig jaar niet massaal van die exclusieve vazen op marktplaats geflikkerd als zijnde "cadeautje van de baas"? Afschuwelijke gevallen, het leek op een stapel testikels.

quote:moppetoet schreef op 02 november 2009 @ 22:04:

Werden er vorig jaar niet massaal van die exclusieve vazen op marktplaats geflikkerd als zijnde "cadeautje van de baas"? Afschuwelijke gevallen, het leek op een stapel testikels.

[afbeelding]

Zoiets heb ik ook gehad! Bij mijn vorige werkgever weliswaar. Begreep later wel dat ze nogal prijzig waren..

Heb ze linea recta in de prullenbak gemieterd, achteraf dus beter kunnen verpatsen...
Ik denk dat je dat ding aan de straatstenen niet kwijt was geraakt......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven