Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tip: koop nooit frambozenchocolade. Klinkt veel lekkerder dan het is.
Loretta is De Mol. Punt.
Heej, die heb ik laatst gekregen: hele pure chocola met frambozen. Die was juist heeellll lekker! Maar dat was met nóg iets.... ik geloof: dark chocolate with balsamico-raspberry
Peas on earth!
En het klinkt al zo goor!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zal ik het restje dan maar opsturen, Erwt?
Loretta is De Mol. Punt.
Je mag mij altijd álles opsturen wat chocola bevat

(ik moet er alleen nú even niet aan denken, want beetje last van maag en darmen )
Peas on earth!
Ik heb van Ierenouders toen ze Mier kwamen bezoeken doos bonbons gehad waar echt hele gekke dingen in zaten, bijvoorbeeld Lavendel, Tomaat Balsamico, Chili peper, Thee en Wasabi. Zelfs die met Wasabi was heel erg lekker

Net Mier gebadderd, nu zelf douchen en straks lunchen en winkels uitchecken in nieuw dorp met vriendin die er al woont
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En beterschap Erwt
'uitchecken' is echt een vreselijk woord

Ohhh, die chocolaatjes klinken leuk! Toevallig liet vriendin me eergisteren een receptje zien voor zelf te maken chocoladetruffels, ook met dat soort gekke dingen, met peper enzo!

Voel me alweer beterderderder hoor. Weetniet, misschien beetje teveel gegeten gisteren ofzo. Wel lekker geslapen en nu weer okee
Peas on earth!
Goodmorning teacups!

Haha ohjaa uitchecken is ernstig fout.
Hoe was het met collega's Inad? Ik vond het toen heel gek dat ik die rare mensen in huis had.
Ohja, was't gezellig met collega's Inad?

Vish, ik heb gisteravond nog even servetjes gezocht, maar heb niets meer (behalve saaie rode, maar daar zit je niet op te wachten). Komt door verjaardagvieren kortgeleden... toen zijn ze allemaal opgegaan
Peas on earth!
Eten jullie servetjes op verjaardagen? Interessant!
Sorry ik ben erg vervelend vandaag. Nemo zei ook al dat ik normaal moest doen en niet zo onverschuldbaar. (?)
Overschuldbaar

Ik doe niet aan servetjes

Ja, was vreemd, collega's in huis. Gelukkig waren het alleen vrouwen. Wel vier stuks Maar zijn hele leuke en vrij directe collega's waarvan ik er twee ook wel eens buiten werk zie. En heb berg doekoe gehad. Kan ik zelf een Tripp Trapp uitkiezen (ze wisten niet zeker welke kleur en wat voor dingen erbij (beugel) etc.)

Ik ga volgende week ergens even langs op werk met hem, want heb nog veel meer collega's en paar leuke mensen die er gisteren niet waren. Waaronder mijn voormalige leidinggevende, hele leuke vrouw, die nu alleen nog een paar weekjes op vrijdag werkt en dan over gaat naar nieuwe baan.

Fijn dat het al wat beter gaat Erwt
Ja Vish, ik vind je ook wel een beetje onverschuldbaar inderdaad! Hou daar es mee op

Leuk van leuke collega's en doekoe! Wat is een tripptrapp? *voelt zich af en toe zó niet thuis op kinderpijlerT*
Peas on earth!
Dit is een Tripp Trapp Erwt:

En sorry voor mijn overschuldbaarheid. Moet gister even verwerken denk ik
Ah, ziet er inderdaad ook wel tripptrapperig uit

Ben je er al een beetje overheen? Heeft de caramel geholpen?

Oh, ik doe even iets in Putje.
Peas on earth!
Onverschuldbaar! I Nemo! Hij is toch nog steeds vrij voor Tony, he? Ik wil hem zó graag als schoonzoon!
Loretta is De Mol. Punt.
Vito heeft vanmorgen de griepprik gehad en hij moest er hard om lachen! Assistente wist niet wat ze meemaakte. Gek kind. Geen prikdrama dus. Fijn, want binnenkort volgen er nog twee.
Loretta is De Mol. Punt.
Prachtig mooi woord weer.

Vrij voor Tony? Ahum......hij is allaaaaaaang vergeven.

Maar goed, misschien zijn driehoeksrelaties tegen die tijd wel reuze hip.
quote:Kess schreef op 03 november 2009 @ 13:04:

Vito heeft vanmorgen de griepprik gehad en hij moest er hard om lachen! Assistente wist niet wat ze meemaakte. Gek kind. Geen prikdrama dus. Fijn, want binnenkort volgen er nog twee.

Stoere knul!

Krijgt Tony ook die andere twee?
quote:Star schreef op 03 november 2009 @ 13:05:

Prachtig mooi woord weer.

Vrij voor Tony? Ahum......hij is allaaaaaaang vergeven.

Maar goed, misschien zijn driehoeksrelaties tegen die tijd wel reuze hip.Denk dat Tony best eens door Ceetjes garderobe wil schuimen, dus dat komt vast goed!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 03 november 2009 @ 13:05:

[...]

Stoere knul!

Krijgt Tony ook die andere twee?Als donderdag blijkt dat de vaccinatie geadviseerd wordt aan alle kidneren onder de 5 wel, ja. Anders niet.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 03 november 2009 @ 13:07:

[...]

Denk dat Tony best eens door Ceetjes garderobe wil schuimen, dus dat komt vast goed!

Nemo kennende wil hij dat ook wel

Starpapa kwam gisteren met het idee Ceetje in zijn plek de vaccinatie te laten halen, maar daar trapte de huisarts niet in. Hij vaccineert niet buiten de officiele richtlijnen van het RIVM om. Ook wachten tot donderdag dus maar op het advies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven