wat zijn jouw menstruatieklachten?
dinsdag 3 november 2009 om 12:57
Het is weer zover: ongesteld.
In mijn geval betekent dat een hele week vreselijke hoofdpijn.
Dit begint meestal een dag of 3 vantevoren,tot een dag of 2 erna.
In totaal ben ik er dus een week zoet mee, strip ibuprofen per week.de andere 3 weken van de maand heb ik nergens last van.
Ik slik trouwens geen pil (meer) want met pil was het nog erger.
Wat zijn jullie klachten/pijntjes?
In mijn geval betekent dat een hele week vreselijke hoofdpijn.
Dit begint meestal een dag of 3 vantevoren,tot een dag of 2 erna.
In totaal ben ik er dus een week zoet mee, strip ibuprofen per week.de andere 3 weken van de maand heb ik nergens last van.
Ik slik trouwens geen pil (meer) want met pil was het nog erger.
Wat zijn jullie klachten/pijntjes?
dinsdag 3 november 2009 om 13:02
Migraine! Vroeger had ik veel last van buikpijn en rugpijn, maar dat heb ik maar amper meer. Maar zoooooo'n vreselijke hoofdpijn! Ik slik wel de pil en die slik ik zo lang mogelijk door, zodat ik zo min mogelijk ongesteld ben en dus niet zo vaak last heb van migraine. Ik heb het verder namelijk nooit, echt alleen maar tijdens de stopweek.
Sterkte deze week!
Sterkte deze week!
Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk.

dinsdag 3 november 2009 om 13:06
dinsdag 3 november 2009 om 13:07
[quote]extramama schreef op 03 november 2009 @ 13:02:
Migraine! Vroeger had ik veel last van buikpijn en rugpijn, maar dat heb ik maar amper meer. Maar zoooooo'n vreselijke hoofdpijn! Ik slik wel de pil en die slik ik zo lang mogelijk door, zodat ik zo min mogelijk ongesteld ben en dus niet zo vaak last heb van migraine. Ik heb het verder namelijk nooit, echt alleen maar tijdens de stopweek.
Sterkte deze week
dinsdag 3 november 2009 om 13:13
quote:
Als je dan een stopweek hebt na doorslikken, is de hoofdpijn dan nog erger?
Ik ben al 6+ jaar gestopt,(2 kinderen gekregen) en denk erover om ook te gaan doorslikken.
Heb ook gehoord dat de implanon goed werkte tegen menstruatie hoofdpijn.Hoe erg de migraine is, verschilt wel per keer. De ene keer kan ik echt dagen niets, behalve zo stil mogelijk liggen, omdat ik anders steeds over moet geven. En een andere keer is het zo dat ik wel hoofdpijn heb, maar nog redelijk kan functioneren. Ik heb niet het idee dat het iets uitmaakt hoe lang ik de pil door heb geslikt. Ik gebruik geen migraine medicijnen, alleen ibuprofen en paracetamol, maar als het echt mis is, helpt dat niets. Ik had wel het idee dat het in de zomer erger was, toen het heet was.
Als je dan een stopweek hebt na doorslikken, is de hoofdpijn dan nog erger?
Ik ben al 6+ jaar gestopt,(2 kinderen gekregen) en denk erover om ook te gaan doorslikken.
Heb ook gehoord dat de implanon goed werkte tegen menstruatie hoofdpijn.Hoe erg de migraine is, verschilt wel per keer. De ene keer kan ik echt dagen niets, behalve zo stil mogelijk liggen, omdat ik anders steeds over moet geven. En een andere keer is het zo dat ik wel hoofdpijn heb, maar nog redelijk kan functioneren. Ik heb niet het idee dat het iets uitmaakt hoe lang ik de pil door heb geslikt. Ik gebruik geen migraine medicijnen, alleen ibuprofen en paracetamol, maar als het echt mis is, helpt dat niets. Ik had wel het idee dat het in de zomer erger was, toen het heet was.
Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk.
dinsdag 3 november 2009 om 13:19
dinsdag 3 november 2009 om 13:20
Sinds ik 2 jaar geleden op 37-jarige leeftijd met de pil ben gestopt blijk ik in de overgang te zijn. Dat betekent in mijn geval kortweg 2 weken niet ongesteld waarbij in de 2e week mijn boezem echt vreselijk zeer doet. En dan barst de bom, loop compleet leeg gedurende 6 dagen, vloei echt zoveel dat het niet normaal is, voel me dan echt een wandelende verbanddoos. De 1e 2 dagen verga ik echt van de buikpijn waardoor ik niet meer normaal kan functioneren (en ik kan heel veel hebben) en leef dan op pijnstillers die ik anders nooit gebruik. Fijn, en in mijn geval kan dit nog jaren aanhouden. Leuk 2 weken af, 1 week op.
(Ben zo blij dat ik een vrouw ben, zo blij!!!!)
(Ben zo blij dat ik een vrouw ben, zo blij!!!!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 3 november 2009 om 13:24
n licht PMS weekje, pukkels op kin, overgevoelige tepels, rugpijn/buikkramp, 7 dagen bloeden dus 1 pak tampons per menstruatie haal ik makkelijk, dan de dagen dat het nog net niet over is, die vind ik t ergst dan voel ik me ranzig, en na 2 weken ovulatie met veel eh, sappen?
(Ik heb overigens n Flexi-T koperspiraal.)
(Ik heb overigens n Flexi-T koperspiraal.)