Bezemtopic deel 4
dinsdag 3 november 2009 om 13:53
Ach lieve Coebergh...
Jemig zeg.. je hebt al zo'n hoop op je bordje en nu dit weer..
Vind het aan de andere kant ook wel heel stoer en sterk van je dat je zegt: liever alleen als een relatie waarin geen of te weinig respect is voor jou. Je hebt natuurlijk groot gelijk maar je hebt er wel moed voor nodig om er ook naar te handelen.
Toch hoop ik dat jullie er samen uit kunnen komen, volgens mij is dat toch wat jullie zelf ook het liefst willen. Of ben je er nu echt klaar mee denk je?
Nou ja.. dat zijn ook allemaal veel te veel vragen voor nu.
Voor dit moment gewoon alleen maar heel veel sterkte...
Liefs!!
Jemig zeg.. je hebt al zo'n hoop op je bordje en nu dit weer..
Vind het aan de andere kant ook wel heel stoer en sterk van je dat je zegt: liever alleen als een relatie waarin geen of te weinig respect is voor jou. Je hebt natuurlijk groot gelijk maar je hebt er wel moed voor nodig om er ook naar te handelen.
Toch hoop ik dat jullie er samen uit kunnen komen, volgens mij is dat toch wat jullie zelf ook het liefst willen. Of ben je er nu echt klaar mee denk je?
Nou ja.. dat zijn ook allemaal veel te veel vragen voor nu.
Voor dit moment gewoon alleen maar heel veel sterkte...
Liefs!!
dinsdag 3 november 2009 om 13:57
Weet je,ik doe mijn stinkende best!Heb,tot in april mijn contract niet verlengd werd altijd 20 uur of meer gewerkt,daarbij deed ik zijn administratie en boodschappen(groothandel enz)Ook kwam toen de zorg van de kinderen op mij neer.En natuurlijk de boodschappen en het hele huishouden.Heb daar nooit een probleem van gemaakt,doe het met alle liefde maar daar wil ik wel wat voor terug!Gewoon een beetje respect...iemand die zegt dat ik het wel goed doe.Tussen mijn leugen en nu zit verdomme 4,5 jaar.Hij heeft daarna gekozen om wel met mij verder te gaan maar blijft het mij verwijten.Enne,als ik eerlijk ben was het niet eens zo'n erge leugen.Hij vroeg of ik nog contact had met collega's uit ziekenhuis,ik heb toen geantwoord van niet,terwijl ik nog weleens mailde met 2 van hen(man en vrouw)Dus om daar nu zo'n probleem van te maken...
Heb me daarna opener opgesteld,hem laten zien en voelen dat ik wel een eerlijk persoon ben.Toch blijft dit opspelen.
Ik weet dat hij door het gedoe van ouders met zichzelf in de knoop zit maar ik kan net tegen dit onvolwassen gedrag.Verbeter de wereld,begin bij jezelf.
Weet je,het is goed zo...dat zegt mijn verstand,hart volgt vanzelf dan toch?
Heb me daarna opener opgesteld,hem laten zien en voelen dat ik wel een eerlijk persoon ben.Toch blijft dit opspelen.
Ik weet dat hij door het gedoe van ouders met zichzelf in de knoop zit maar ik kan net tegen dit onvolwassen gedrag.Verbeter de wereld,begin bij jezelf.
Weet je,het is goed zo...dat zegt mijn verstand,hart volgt vanzelf dan toch?
dinsdag 3 november 2009 om 13:58
Hmm.. als ik zo eens lees hoe goed sommigen van jullie (Boro bijvoorbeeld!!) bezig zijn met het huishouden moet ik toch ook weer eens met de lijstjes aan de slag..
Deze week wordt dat nog niets want ben niet of nauwelijks thuis maar daarna... weer even de bezem erdoor, is hard nodig!
Voor vanavond een klein lijstje:
- keuken opruimen
- was draaien
- kleding bij elkaar zoeken voor weekend (we gaan een paar dagen weg)
- op tijd naar bed (heb keelpijn en voel me algeheel brak.. wil niet ziek worden nu we weggaan)
En nu.. weer aan t werk!
Jullie zijn verslavend, ik denk zo ongeveer elke half uur 'even bij de bezemers kijken' nie goe voor de productiviteit...
Daaaaggg
Deze week wordt dat nog niets want ben niet of nauwelijks thuis maar daarna... weer even de bezem erdoor, is hard nodig!
Voor vanavond een klein lijstje:
- keuken opruimen
- was draaien
- kleding bij elkaar zoeken voor weekend (we gaan een paar dagen weg)
- op tijd naar bed (heb keelpijn en voel me algeheel brak.. wil niet ziek worden nu we weggaan)
En nu.. weer aan t werk!
Jullie zijn verslavend, ik denk zo ongeveer elke half uur 'even bij de bezemers kijken' nie goe voor de productiviteit...
Daaaaggg
dinsdag 3 november 2009 om 14:11
dinsdag 3 november 2009 om 14:17
Cou, wat naar en verdrietig. Ik ben niet zo goed in relatieadvies dus hoop dat je voldoende hebt aan een strategisch geplaatste knuffel
Mijn eerste rijles zit er op. En geen kleuters door de lucht laten vliegen, bejaarden van de fiets afgereden of lantarenpalen ontzet! Auto is nog heel en ik ook! Ik vonnet retespannend maar het was een fijne meneer.
Mijn eerste rijles zit er op. En geen kleuters door de lucht laten vliegen, bejaarden van de fiets afgereden of lantarenpalen ontzet! Auto is nog heel en ik ook! Ik vonnet retespannend maar het was een fijne meneer.
dinsdag 3 november 2009 om 14:26
quote:LauraR schreef op 03 november 2009 @ 12:27:
Pips, haha, hij is donkergrijs! En heel mooi en zit heel lekker
Boro, bij mij is en blijft de was ook een struikelpunt. Het is heel lang heel erg geweest! Zo erg dat sommige mensen (ik noem geen namen ) het raar vonden dat ik nog kleren in de kast had liggen...! Maar inmiddels houd ik het aardig op orde, er zijn weken dat het wat minder gaat maar niet meer zo erg dat ik 15 wassen moet wegwerken:-$, ben ik best trots op dat dat nu wel goed gaat...:)Lauraatje dat is knap hoor dat je het nu wel steeds zo goed als bij werkt. Daar mag je best trots op zijn.
Pips, haha, hij is donkergrijs! En heel mooi en zit heel lekker
Boro, bij mij is en blijft de was ook een struikelpunt. Het is heel lang heel erg geweest! Zo erg dat sommige mensen (ik noem geen namen ) het raar vonden dat ik nog kleren in de kast had liggen...! Maar inmiddels houd ik het aardig op orde, er zijn weken dat het wat minder gaat maar niet meer zo erg dat ik 15 wassen moet wegwerken:-$, ben ik best trots op dat dat nu wel goed gaat...:)Lauraatje dat is knap hoor dat je het nu wel steeds zo goed als bij werkt. Daar mag je best trots op zijn.
dinsdag 3 november 2009 om 14:30
Coebergh voor jou ga ik even apart zitten. Jeetje meis alsof jij al niet genoeg aan je hoofd hebt. Ik snap best dat ie in de knoop zit met het hele gedoe met zijn jeweetwel, maar er moet wel respect zijn. En om zoiets als bij jou zo flauw te doen. Bah zeg. Ik lees dat je hart het er nog niet mee eens is. Dus misschien ben je nu wel boos om alles wat ik schrijf maar je hebt toch altijd voor hem klaargestaan bij die laatste perikelen.
Ik hoop en duim voor je dat alles goed komt. Maar wat een dappere stap heb je genomen.
Wees je wel een beetje voorzichtig met jezelf. Al die sores gaat je niet in je kouwe kleren zitten.
Denk aan je.
Liefs Zoeb
Ik hoop en duim voor je dat alles goed komt. Maar wat een dappere stap heb je genomen.
Wees je wel een beetje voorzichtig met jezelf. Al die sores gaat je niet in je kouwe kleren zitten.
Denk aan je.
Liefs Zoeb
dinsdag 3 november 2009 om 14:48
Ik red me wel hoor lieverds!Heb het voordat hij in mijn leven kwam ook alleen gedaan en heb wel een paar fijne vrienden om me heen.Tuurlijk is dit niet het ideale moment maar de spanning die alles met zich meebrengt ook niet.En ik vind het anders ook niet eerlijk van mezelf om mijn gevoelens niet te uiten,net alsof ik hem misbruik zeg maar.Ik wil gewoon rust in mijn gezinnetje,ook voor de kinderen.Want al probeer ik het zo goed mogelijk te verbergen,ze krijgen er toch weer wat van mee.Zeker de oudste 2 hebben al genoeg meegemaakt.Als die rust alleen maar kan zonder hem dan kies ik daar dus voor!
MdK,mocht je gewoon alleen rijden?Mijn oude instructeur is nu mijn buurman:)
MdK,mocht je gewoon alleen rijden?Mijn oude instructeur is nu mijn buurman:)
dinsdag 3 november 2009 om 14:54
Cou (ik plak ff van mijn andere topic): Ik heb alleen maar gestuurd en gas gegeven, remmen, schakelen, opletten voor overstekende fietsers enzo deed mijn snorremans. Langzaam leer je dan hoe hard of zacht je aan zo'n stuur moet trekken, met welke hand je moet beginnen met insturen (deed ik volstrekt per ongeluk automatisch goed) en hoe hard je het gaspedaal in moet drukken. Dat en richting aangeven is eigenlijk alles wat ik gedaan heb die eerste les.
Rij-instructeur gaf aan dat als je het aankunt je zo'n eerste les ook al voorzichtig remmen of schakelen mag proberen. Maar gezien mijn blinde paniek na het raken van de stoep links en rechts, hebben wij het maar ff bij sturen gelaten. Zo eind van de les ging ik met relatief gemak zelf de rotonde over en wist de zigzaggende weg te volgen.
Rij-instructeur gaf aan dat als je het aankunt je zo'n eerste les ook al voorzichtig remmen of schakelen mag proberen. Maar gezien mijn blinde paniek na het raken van de stoep links en rechts, hebben wij het maar ff bij sturen gelaten. Zo eind van de les ging ik met relatief gemak zelf de rotonde over en wist de zigzaggende weg te volgen.
dinsdag 3 november 2009 om 15:09
dinsdag 3 november 2009 om 15:20
Rainz, wat lief dat je zo uitgebreid antwoord geeft. Ik zou het sowieso nooit gedaan hebben, kinderen of geen kinderen. Maar ik ben dan ook een enorme bangepoeperd.
Gold, what's up?
Boudewijn? Als in de Groot? Tijdens de huwelijks voltrekking van Happy en mij hebben we 'de avonden' gedraaid. Tranen!
Gold, what's up?
Boudewijn? Als in de Groot? Tijdens de huwelijks voltrekking van Happy en mij hebben we 'de avonden' gedraaid. Tranen!
dinsdag 3 november 2009 om 16:05
Laat maar, ik voelde me aangesproken terwijl dat niet nodig was.
Er waren een aantal dames oaan het lullen over een ander en verwijderde dat later en toen kreeg heel de 3000 een algemene waarschuwing.
En van het weekend ook al gezeik omdat er een paar nogal over de zeik gingen dat er iemand binnen kwam vallen die met een uitgesproken interview in de viva had gestaan over bepaalde sexuele voorkeuren.
En er was er eentje die gewoon echt niet aardig reageerde (understatement) en ik heb nu gewoon het gevoel dat ik er voor aan gesproken word, wat natuurlijk niet het geval is, hoop ik.
Dus Boro, ik hoop dat jij wat verheldering hier neer kan kalken.
Was ik een van degene?
Er waren een aantal dames oaan het lullen over een ander en verwijderde dat later en toen kreeg heel de 3000 een algemene waarschuwing.
En van het weekend ook al gezeik omdat er een paar nogal over de zeik gingen dat er iemand binnen kwam vallen die met een uitgesproken interview in de viva had gestaan over bepaalde sexuele voorkeuren.
En er was er eentje die gewoon echt niet aardig reageerde (understatement) en ik heb nu gewoon het gevoel dat ik er voor aan gesproken word, wat natuurlijk niet het geval is, hoop ik.
Dus Boro, ik hoop dat jij wat verheldering hier neer kan kalken.
Was ik een van degene?
dinsdag 3 november 2009 om 16:08
Ik heb op angels en beleid een lange posting gedaan zus.
( En daarin heb ik het echt alleen over bepaalde mensen, dat weet jij ook wel inmiddels )
Weet je zus, voor mij hoor jij juist bij de mensen die gewoon over tot de orde van de dag gingen, netzoals bijv. vivafreak.
Ik vind het zonde van het topic. Maar het is niet anders. En gelukkig weet ik freak te vinden, en kan ik jou hier gewoon bij je kladden grijpen om je even te -en.
( En daarin heb ik het echt alleen over bepaalde mensen, dat weet jij ook wel inmiddels )
Weet je zus, voor mij hoor jij juist bij de mensen die gewoon over tot de orde van de dag gingen, netzoals bijv. vivafreak.
Ik vind het zonde van het topic. Maar het is niet anders. En gelukkig weet ik freak te vinden, en kan ik jou hier gewoon bij je kladden grijpen om je even te -en.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 3 november 2009 om 16:23
Ok soms is het gewoon onduidelijk, zo op papier.
En ja ik was vrijdag behoorlijk boos maar dat laat ik dan toch ook weer niet zien......
Maar nu heb ik wel zo iets van, hallo zeg, waarom meel je diegene nou gewoon niet even, nu is alles weer opengereten, zo maar gezegd.
Anyway sorry Dames!
Geen lijstje vandaag Tantesjaan.
En ja ik was vrijdag behoorlijk boos maar dat laat ik dan toch ook weer niet zien......
Maar nu heb ik wel zo iets van, hallo zeg, waarom meel je diegene nou gewoon niet even, nu is alles weer opengereten, zo maar gezegd.
Anyway sorry Dames!
Geen lijstje vandaag Tantesjaan.
dinsdag 3 november 2009 om 16:32
goedemiddag
zo laten jullie me even bijlezen
Coe, een dikke knuffel. Een moeilijke beslissing denk ik. Blijf je toch rustig aan doen we hoeven geen libellehuizen bij de bezemers
MissM, gecondoleerd, een overlijden dichtbij is nooit leuk
happy_me welkom tussen de vrouwen
zusenzo, voel je je alweer wat beter
MvdK, mijn eerste rijles ging ongeveer net zo. Nu heb ik mijn rijbewijs alweer bijna 10 jaar en de laatste paar jaar rijdt ik pas heelveel (maar ik mijd nog de snelwegen als het kan)
dit even posten en verder bijlezen
zo laten jullie me even bijlezen
Coe, een dikke knuffel. Een moeilijke beslissing denk ik. Blijf je toch rustig aan doen we hoeven geen libellehuizen bij de bezemers
MissM, gecondoleerd, een overlijden dichtbij is nooit leuk
happy_me welkom tussen de vrouwen
zusenzo, voel je je alweer wat beter
MvdK, mijn eerste rijles ging ongeveer net zo. Nu heb ik mijn rijbewijs alweer bijna 10 jaar en de laatste paar jaar rijdt ik pas heelveel (maar ik mijd nog de snelwegen als het kan)
dit even posten en verder bijlezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan