Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Hoi, hoi, beetje weinig tijd om mee te schrijven maar ik lees jullie (zoveel mogelijk) wel..

Zoeb, gefeliciteerd! Leuk dat je forummer van de maand bent!!

Mamz, ik had al eerder willen reageren op wat je schreef:

"Je klinkt al zolang als je hier schrijft op een soort bezinningspunt in je leven. Is dat zo, of ben je altijd al een piekeraar, iemand die zichzelf niet gauw goed genoeg vindt?" (kon ff zo gauw niet vinden hoe ik moet quoten dus doe het ff zo)

Wat je zegt is eigenlijk allebei waar, ik zit al een aardig tijdje op zo'n waar kom ik vandaan en waar wil ik heen punt. Aan de andere kant is het ook wel een beetje hoe ik ben, snel aan mezelf twijfelen en wat piekerig aangelegd. Goeie analyse dus

Wandelen is er niet meer van gekomen omdat het keihard regende maar verder is het nog wel een goeie dag geworden en heb ik me aardig uit mn beschouwende bui kunnen trekken.

Tja.. misschien denk ik ook wel gewoon TEveel na.. dat zou best eens kunnen!

Nu weer snel aan t werk, het is druk hier.

voor jullie allemaal!!
MdK, veel plezier!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Had ik al verteld dat ik in een supersmal straatje woon, een hellingproef letterlijk recht voor de deur heb liggen en in een van de drukste delen van NL. woon? Stik ik moet nog pinnen om die man te betalen, nou, nog een bak koffie en dat maar even doen.
Mamz, ben er nog hoor!

Succes bij de GGZ vandaag, duim voor je hoor!

Maar wat gaan jullie snel dan.... Vind stiekum dat er maar een maximaal aantal berichten per dag geplaatst mag worden

Ben verdeurie meer tijd kwijt met lezen dan lijstjes plaatsen...

Zoebie, gefeliciteerd met FvdM, leuk!

Pippi, wat goed dat je kijkers krijgt, spannend, duim voor je!

En gefeliciteerd hè, met je tussentijdse toets!

Tante Sjaan, zou wat harder optreden hier, volgens mij wordt er alleen maar geforumd ipv gewerkt...

Rainz, jij gaat snel vandaag, ga je draadjesvlees eten dat je het nu al op hebt staan?

MdeK, eerste rijles, spannend, leuk! Hier kan je je toch niet van te voren op voorbereiden. 1 tip,trek makkelijke schoenen aan en neem je zonnebril mee,ook al schijnt de zon niet, een felle lucht rijdt niet lekker.
MdK, you can do it!! Heus, het gaat helemaal goedkomen. Er zit een instructeur naast je die je kan redden als het mis dreigt te gaan.

Adem in.. adem uit.. adem in.. adem uit... het komt goed!!

Succes!
MdK, dan heb je dat toch maar gehad?

He Lautje
MdeK, adem in, adem uit! Komt goed,hoef je echt niet de eerste keer gelijk zelf te doen en er voor te slagen...
Gefling, we dachten hetzelfde...
Dank voor alle harten onder de riem! Mantraat (da's vast geen werkwoord ) Dingen hebben de Neiging Goed te komen, Dingen hebben de Neiging Goed te Komen. (en adem uit...)
MdK, ik ben pas op mijn 40e gaan lessen (nu negeer ik de hopeloze poging van een paar jaar terug )

Ik vond het doodeng, moest ook meteen zelf wegrijden, brrrrrr. En nu, 8 maanden later, ga ik bijna afrijden!
Lijstje voor vandaag:

- Keuken opruimen

- Beneden stofzuigen

- 2 wcpotten schoonmaken\

- Wastafel en douchecabine schoonmaken in de badkamer

- Boven stofzuigen

- Iris bevelen haar zwijnenstal op te ruimen

- Boodschappen voor het eten halen

- Eerst bedenken wat we dan vandaag weer eens gaan eten

- Koken/ATWT kijken tussendoor, haha!

- Opruimen,kinderen schrobben en op bed gooien en dan met dekentje op onze nieuwe bank neerploffen!

Laura
quote:borodini schreef op 03 november 2009 @ 08:37:

Vandaag :

WASSEN ( en Geen luiers in de machine laten zitten )

Was ophangen

Was opvouwen

Opgevouwen was opruimen.

( wassen bljift bij mj altijd bij een van die vier stappen steken, vandaar dat ik ze maar allemaal even neerknal )

Bovenverdieping zuigen

begin maken met de kamer van Tut

Terug lezen en reageren.

Gedaan:

Routine beneden

Routine mijn slaapkamer en Terrors kamer

Droge was opgevouwen

Natte was opgehangen

Overige was gesorteerd, nadat ik nogmaals onder alle bedden en achter alle kasten gedoken, in alle hoeken geweest en de badkamer leeg geplukt.

En ik schaam me diep

* Tante Sjaan , doe je ogen maar even dicht, u gaat vast huilen als u dit leest *

1 grote wasmand inc kop met witte was ( Handdoeken ondergoed sokken theedoeken, nou ja, dat idee )

2 manden inc. kop met bonte was ( alle kleuren )

1 mand inc kop met zwarte was.

waarom laat ik het altijd zo ver komen met de was ? Mss moet ik gewoon eens alle kasten halveren, zodat we wel moeten wassen

Anyway, sinds mijn huis op orde is het afgelopen jaar ( mede dankzij jullie. Ik kan op maandag wel zeiken maar als ik dan zie dat het na een uurtje buffelen om door een ringetje te halen is, en ik dat vergellijk met bijv. 3 jaar geleden dat ik het gewoon nooit op orde kreeg, ben ik best trots )

Goed, plan. Deze week alles weg wassen , drogen en opruimen. Systeem invoeren ( dwz het was er al met 3 manden enzo ) en iedereen drillen om mee te werken.

Ik zei wel altijd : Geen kleding in de was = geen schone kleren. Maar ja, dan eindig ik alsnog met een berg was om te wassen omdat ze het op het allerlaatste moment pas in de was doen ( en ik ook trouwens, vlak mezelf niet uit )

Dus.

Dat wordt mijn hoofdbezem doel de komende tijd.

Nu even terug lezen, er is weer veel geschreven
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb mijn was ook gedaan van het weekend, ligt nu heerlijk opgevouwen op het logeerbed boven op zolder.......ik moet straks alles in dekasten gaan leggen maar dan moet ik zeker 10 keer op en neer met de trap........dus nu is het dinsdag en ligt het er nog steeds............hoe bedoel je erg lui en uitstellen en he tis dat ik het nu hhier vertel en het daarom ook maar ga doen, stok achter de deur ofzo, jullie zijn mijn visite zeg maar, dan zorg je ook altijd dat je huis aan kant is.
Lau, welke kleur heeft je bank nou uiteindelijk?
Pips, haha, hij is donkergrijs! En heel mooi en zit heel lekker

Boro, bij mij is en blijft de was ook een struikelpunt. Het is heel lang heel erg geweest! Zo erg dat sommige mensen (ik noem geen namen ) het raar vonden dat ik nog kleren in de kast had liggen...! Maar inmiddels houd ik het aardig op orde, er zijn weken dat het wat minder gaat maar niet meer zo erg dat ik 15 wassen moet wegwerken:-$, ben ik best trots op dat dat nu wel goed gaat...:)
Nou Bor, ik heb geen kinderen en hier puilden de wasmanden ook uit hoor. Dus geen valse schaamte. (Doe ik ook niet).

Ben er nu mee bezig en ik hoop dat het vandaag droog blijft want de 1e gaat zo naar buiten.
Je mag ook trots op jezelf zijn lautje
Terecht dat je daar trots op bent Lau ! .

Vroeger toen ik echt slecht was in het huishouden schaamde ik me altijd als er mensen onverwacht langs kwamen. Tegenwoordig hoef ik me niet meer voor de troep te verontschuldigen, omdat die er niet is.

Het is rommelig en vol, maar zo ben ik Maar niet vies of troeperig mee .

Nu die was nog
Grrrr sommige mensen....... Ik zeg toch duidelijk dat mijn opvolger onder de mensen moet, praatjes moet maken, zivch moet voorstellen etc. Hij zegt ja en amen en duikt weer achter zijn pc, grrrrrrrrr
Lau,jij dochter heeft een mooie naam(zo heet de mijne ook)

Durf het bijna niet te zeggen:heb vriend er weer uitgebonjourd.

Ik kan er niet tegen dat ik geen respect krijg,dat hij niet ziet wat ik allemaal wel doe,maar alleen de slechte dingen ziet van me,en die zijn er ook echt wel.Ik ben toen we net samen waren over 2 dingen niet eerlijk geweest,daar ben ik later op terug gekomen.Hij blijft me dit verwijten,als er iets is gooit ie het steeds voor mijn voeten.Als het zo moet blijf ik liever alleen.

En nu zit ik hier weer te janken.
Coetje
Ach, Coebergh!
Nou zeg, dat kon je er ook nog wel even bij hebben Coeh

Pips, ik moest vorige week mijn vervanger in werken.

Ik heb hem bij binnenkomst een pen en een blocnote gegeven, heb uiteindelijk 4 uur aan een stuk uitgelegd hoe eea in zijn werk gaat en hoe het netwerk in elkaar zit, en uiteindelijk heeft 'ie niets opgeschreven.

Vond ik ook wel apart.

Ik zal wel heel goed uit kunnen leggen
Coebergh, heb je evengoed wel iemand die je kan helpen?

Niet dat jij nu in je uppie allemaal dingen gaat doen die je nog niet mag he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven