Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
quote:borodini schreef op 03 november 2009 @ 15:40:

Toen Hanna in het 3000 topic kwam werd er bijna onmiddellijk belachelijk op haar gereageerd ( Walgelijk, achterlijk, spoort niet, als Zij blijft ben ik Weg. dat soort opmerkingen ).

Zelfs toen hanna aangaf er Niet over haar seksleven door te willen gaan en ik voorstelde om samen met bijv. Floor even naar bdsm te gaan als we nog vragen hadden , gingen bepaalde dames door.

Echt volwassen en respectvol vind ik dat niet. Als jullie van 3000 dan zo'n open en fijn groepje zijn als jullie graag willen doen geloven, dan zou je ook mensen met een andere levenswijze kunnen accepteren. Je hoeft er niet over te praten, maar om iemand dan weg te honen ? dat vind ik nou echt achterlijk e.d.

Er zijn er een paar (niet allemaal dus ! Er zijn er ook - gelukkig - nogal wat die gewoon door zijn gegaan tot de orde van de dag en zich niet verlagen tot zulks. ) op het 3000 topic die er steeds weer op terug komen. Steeds als het weer rustig lijkt te zijn bij jullie en ik bijv. denk laat ik eens aanwaaien, dan lees ik weeeeer dat iemand er over begint.

Als het nou echt allemaal zo boeiend is, ga dan naar het bdsm, of zoek contact met hanna en stel je vragen, op een open respectvolle manier.

Hanna, maakte een foutje door niet helemaal de waarheid te vertellen over haar ava. Maar kom op zeg mensen ... hoeveel mensen verdraaien de waarheid niet een klein beetje ( of een beetje veel ) op het forum ? Vanwege privacy, of om herkenning te voorkomen, of mss wel gewoon. Mss wilde hanna graag dat zij de dame in kwestie was. Zou zo maar kunnen.

Het Nietgroepje heeft in den beginne ook eens de fout gemaakt te snel en te makkelijk over mensen te lullen. Doen we niet meer. Is niet nodig ook. We hebben daar ook een waarschuwing voor gehad. Met zijn allen.

-eh- boeiend. Jammer dan. Als je vind dat je niets ergs of vervelends hebt gezegd, of niet hebt zitten mekkeren \ roddelen \ zuigen, dan zou je het ook zomaar van je af kunnen laten glijden.Dit bedoelde ik ook maar probeerde het 1 woord samen te vatten, ben een luie typer
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2009 @ 15:43:

[...]

Zou je eens moeten doen als het een homo/ lesbienne / moslim/ katholiek / chinees/ neger betrof ...dán heb je zeker een ban te pakken. Hoe noemen ze dat toch ? Disc... eh ... nee, kan er niet op komen.Precies ! :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Viva Angel5 schreef op 03 november 2009 @ 15:43:

[...]

Wat precies heeft het 1 met het ander te maken?

Ik reageer op 2 stukjes uit je post.

Niets dus.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 03 november 2009 @ 15:45:

[...]

Ik reageer op 2 stukjes uit je post.

Niets dus.Ok, ik zag het verband al niet, maar da's dan dus logisch
Boro's post verklaart nu heel wat meer.

Eens met BGB, als het om iets anders ging, werd het discriminatie genoemd.
DTEEZ!
jaaaren geleden schreef ik ook in een algemeen topic en toen kwam iemand erachter dat ik 'naar parenclubs ging'. Daar presteerde ook 1 persoon om Djoels op een hele andere manier neer te zetten op basis van haar eigen vooroordeel.

En zo werd ik even keer op keer te kakken gezet, zo jammer.

Maar ik ben goed in wraak nemen.
DTEEZ!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2009 @ 15:43:

Zou je eens moeten doen als het een homo/ lesbienne / moslim/ katholiek / chinees/ neger betrof ...dán heb je zeker een ban te pakken. Hoe noemen ze dat toch ? Disc... eh ... nee, kan er niet op komen.Precies. En net daarom is deze collectieve 3000+ verontwaardiging zo tenenkrommend, ook al omdat er nu bij zijn die in eerste instantie (vrijdag) wèl correct reageerden. Een beetje bezinning en zelfreflectie zou geen kwaad kunnen, en zich in een hoekje diep zitten schamen ook niet. :puke:
Eigenlijk vind ik het ook pure discriminatie, alleen heel sneaky verpakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Djoels schreef op 03 november 2009 @ 15:49:

Maar ik ben goed in wraak nemen. Was je wraak zoet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Boro eens, Djoels bijna eens.

Wat ik lastig/onlogisch vind is dat verzocht werd om én op 3000 én op bdsm niet verder te gaan met vragen/praten.

Er waren oprecht in haar verhaal geïnteresseerde forummers maar beide topics leken helaas monddood te worden gemaakt.

DAT vond/vind ik jammer.

Ben verder met beide topics niet vergroeid, dus ik ga even andere dingen doen, ja, heb soms ook een RL
quote:Viva Angel5 schreef op 03 november 2009 @ 15:24:

Zwieber; wanneer je aangevallen wordt op zoiets basaals als je seksuele voorkeur, dan is dat een héél erg persoonlijke voorkeur.

En nogmaals; voor de derde keer; ja, die smiley is niet zakelijk, niet des Angels, maar weet je wat? Als het voor Viva te ver zou zijn gegaan, had ik met een waardig hoofd mijn vleugels afgelegd. Ik laat me niet zo te kakken zetten, of ik nu professioneel ben of niet.

En een heel topic te kakken zetten terwijl zich 1, 2 of 3 forumsters van een hele groep een regel overtreden mag wel??

Ik zou het heel fijn vinden als er bij het plaatsen van een waarschuwing ook rekening gehouden wordt met het verloop van een topic, met het feit dat er slechts een klein nachtgroepje een regel overtrad, én met het feit dat er eerder dingen zijn voorgevallen die de sfeer behoorlijk hebben verziekt. Zou dat svp een beetje kunnen lieve Angels?

Dus misschien in het vervolg toch maar een mailtje naar de betreffende forumsters?

Nou vraag ik het lief, scheelt dat?
Thee, dat wist ik dus niet dat er ook niet op het desbetreffende topic vragen gesteld mochten worden, dat is raar. Dus dat ben ik met je eens.

DTEEZ!
Thee op bdsm mochten we wel vragen naar haar verhaal hoor Alleen niet de hele discussie aangaan of je wel of geen beedee-eees-emmert mag zijn. Of dat het walgelijk is of niet.

Na me daar wat ingelezen te hebben snap ik het wel. bdsm is blijkbaar voor veel mensen een heel moeilijk onderwerp. En zijn mensen "die daar aan doen" al snel veroordeeld zonder dat ze gesproken hebben.

Het topic is voor veel dames ( en heren ? ) juist een veilig stukje waar ze echt zichzelf kunnen en mogen zijn.

Dus vragen staat vrij, oordelen en veroordelen niet.

( Heb ik iig zo begrepen )
Bianca40, ik ben dat niet met je eens. Ik ben voor een mededeling in een topic en niet voor een mail naar desbetreffende personen. Ook al vraag je het lief, ik ben het in dat opzicht wel eens met de angels.
DTEEZ!
Oh nav post Boro, ben ik het weer niet helemaal met je eens Thee.
DTEEZ!
( Ik zaai strijd tussen Djoels en Thee .. Moehahahahahahaaaa )
quote:Szwaan schreef op 03 november 2009 @ 00:43:

[...]

Ik stem op een ban voor jou t/m dinsdag. Zo'n avatar zou verboden moeten worden!

Laat ik het subtiel zeggen: je bent een droomvrouw zo!Hahahahahaha
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2009 @ 15:51:

[...]

Was je wraak zoet?Behoorlijk zoet, ik heb haar anaal gefist (met hele lange nepnagels) op een LN omdat ik net deed alsof ik op haar was. Bloedend liet ik haar achter. Don't fuck with me.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 03 november 2009 @ 15:57:

[...]

Behoorlijk zoet, ik heb haar anaal gefist (met hele lange nepnagels) op een LN omdat ik net deed alsof ik op haar was. Bloedend liet ik haar achter. Don't fuck with me.
Djoels, in dit geval is het puur omdat het vorige topic gesloten is doordat 1 forumster nogal ´uitbundig´ (zeg ik netjes he ) reageerde. Nu gebeurt het weer dat een hele groep wordt aangesproken op iets van een zeer kleine minderheid. En vooral het feit dat het topic gesloten dreigt te worden op het moment dat zoiets nog een keer gebeurt.

Dus 1 of 2 forumsters kunnen er voor zorgen dat een topic waar veel meer mensen in meeschrijven gesloten wordt? Dat steekt me, en dat vind in dit verhaal onredelijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2009 @ 15:51:

[...]

Was je wraak zoet?Ja dat was deze. Ik ben het gesprek buiten het forum met haar omgegaan.
DTEEZ!
Maar Bianca, een topic wordt toch niet "te kakken" gezet als er een terechte, neutrale en vriendelijke waarschuwing komt te staan?

Ik vind de verontwaardiging steeds minder goed te begrijpen.
pffffffffffffffff
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bianca, dat zou niet de eerste keer zijn. Ik snap dat het steekt, maar zo zijn de 'regels' al jaren hier.
DTEEZ!
quote:robo schreef op 03 november 2009 @ 15:58:

Maar Bianca, een topic wordt toch niet "te kakken" gezet als er een terechte, neutrale en vriendelijke waarschuwing komt te staan?

Ik vind de verontwaardiging steeds minder goed te begrijpen.Eens met deze post.
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven