Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm valt wel mee met slapeloosheid. Over het algemeen gaat het eigenlijk best goed, maar heb laatste paar weken soms beetje vol hoofd met denk-dingen en misschien slaap ik daardoor soms wat onrustig. Vervolgens ben ik de volgende dag dan moe genoeg om weer goed te slapen

Is Nemo nu ziek trouwens, of toch niet?

Stickerslapen klinkt lief

vanwege buurvouw-buurman-relatie-fantasieën. Wel gekke gedachte inderdaad: jullie samen naar groot huis, en zij juist alleen met kind in appartement....
Peas on earth!
KInderen nog wel, het zijn er twee. En die moeten dus ook wennen aan beperkte ruimte en geen tuin. Vanmorgen om 6.30 renden ze dan ook hele appartement door hoorde ik.

En ken haar ook nog langer want ooit in zelfde studentenhuis gewoond. Zij was altijd heel netjes en had nette vriendjes en een nette kamer en zat bij een heuse studentenvereniging en zo en ik was redelijk raar rommelig en losgeslagen. Plaatje klopt nu dan in mijn hoofd zeg maar niet. Eerst wel want toen woonde ze in dure wijk in groot huis met een nette man.

Maar t maakt haar ook echter en leuker eigenlijk. Ze is sowieso leuker dan ik ooit dacht, nu ik haar wat meer gesproken heb.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Beterschap voor alle ziekies.

Hier een ruknacht, kind was een beetje wild.
Ach die sticker nog aan het slapen, lief!

Nemo vanaf 3 uur heel onrustig en warm maar racet nu met een buggy door de kamer.

Misschien moet je je buuf maar je droom vertellen, ze zal hem meteen met andere ogen bekijken
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja das een goed idee van Vish. Je kunt zulke romantische ontwikkelingen natuurlijk ook een beetje sturen
Peas on earth!
Ja, dat is Jari!

Ik vind eht een geweldige droom, Inad! Inderdaad je buuf erover vertellen, zodat ze kan checken of hij echt de moeite waard is.

Hmmm, nou klinkt het net alsof je niet echt bent als je netjes bent, een nette vent hebt en in een dure wijk woont... Zal toch wel niet?

Welk kind was wild, Star? Even kijken of in nog een dwangbuisje in de juiste maat heb liggen.

Erwt, het fijne is dus dat je vannacht wél weer lekker slaapt!

Al wakker intussen?
Loretta is De Mol. Punt.
Kleine kind was wild. Ben filmpje op Hyves aan het downloaden, want ze is nu ook weer wild.
Gewoon meteen ritalin erin stoppen. Daar kun je mijns inziens niet vroeg genoeg mee beginnen.
Loretta is De Mol. Punt.
Kheb ruzie.

Hij zegt afsluitbediening.

Ik zeg afstandsbediening.

Ben benieuwd naar wilde Ee!

En dan zegt hij zeker ook op zo'n toontje neeheeeeeeeee mama?
Nog steeds aan 't uploaden.
Hij denkt nu echt dat ik gek ben. Dat geeft niet.
Wel wakker, maar nog weinig gedaan. Heb het ook niet zo druk vandaag én geen kamergenoten (die zijn alletwee de hort op), dus da's wel lekker eigenlijk. Hoef ik niet gezellig te doen

Wild kind

Kess, heeft kind eigenlijk nog last van griepprik? Soms kun je daar juist wat griepverschijnselen van krijgen toch?
Peas on earth!
Geweldig geplakt!

Nee, Vito is gewoon lekker met de trein aan het spelen nu. Alleen dus erg lang geslapen vanmorgen, tot 9.30. Maar dat vonden we geen van allen erg!
Loretta is De Mol. Punt.
Staat er.
Die kop van dat cornflakeskind alleen al.
Ouwe trappelaarster!
quote:Kess schreef op 04 november 2009 @ 10:28:

Hmmm, nou klinkt het net alsof je niet echt bent als je netjes bent, een nette vent hebt en in een dure wijk woont... Zal toch wel niet?

Nee hoor, Kess, maar vond haar altijd zo'n reclame.. alles perfect. Daarom nu echter. Beetje vaag want snel geschreven want moet Chica ophalen.

om Ritalino's
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 04 november 2009 @ 10:44:

Ouwe trappelaarster!Ja en dat ging dus de hele nacht zo, inclusief heuh heuh heuh geluiden
Ze had vast wat te verwerken! Of Nemo heeft ook met Eetje een onzichtbare draad... pfff nou dat gaat wat worden dan nog
Het zou toch niet? Geef dat kind eens een schaar dan.
Ik ga vanavond naar Maikol Djekson.
Ga je jankuh?
Ik zal hem zo een schaar geven en in het wilde weg laten knippen.
quote:Vishnu schreef op 04 november 2009 @ 10:57:

Ga je jankuh?Ik vrees het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven