Sisley verzorging
woensdag 4 november 2009 om 11:10
Hallo,
ik heb van een aardige dame in de parfumerie wat proefjes van Sisley gekregen en het bevalt wel. Maar: heeft iemand ervaring op de (wat) langere termijn? Het is namelijk duur (heb nog niet durven vragen naar de prijs) en ik wil wel kwaliteit! Moet gewoon hydrateren; ik geloof er niks van dat rimpeltjes weggesmeerd kunnen worden.
dank!
Mimi
ik heb van een aardige dame in de parfumerie wat proefjes van Sisley gekregen en het bevalt wel. Maar: heeft iemand ervaring op de (wat) langere termijn? Het is namelijk duur (heb nog niet durven vragen naar de prijs) en ik wil wel kwaliteit! Moet gewoon hydrateren; ik geloof er niks van dat rimpeltjes weggesmeerd kunnen worden.
dank!
Mimi
woensdag 4 november 2009 om 11:35
Wat kwaliteit is, kun jij alleen bepalen . In die zin, dat wat bij de een heerlijk voelt bij de ander niks doet. Ik heb een extreem moeilijke huid en voor mij deed Sisley niks bijzonders. Maar dat zegt weinig over wat het voor jou kan doen.
Als het jou goed bevalt kun je het blijven gebruiken, maar er is best kans dat dat met een goedkopere creme net zo goed zou kunnen. Het is wel veel werk om alles uit te proberen.
Wonderen kan geen enkele creme verrichten. .
Als het jou goed bevalt kun je het blijven gebruiken, maar er is best kans dat dat met een goedkopere creme net zo goed zou kunnen. Het is wel veel werk om alles uit te proberen.
Wonderen kan geen enkele creme verrichten. .
woensdag 4 november 2009 om 13:22
woensdag 4 november 2009 om 13:50
Ik gebruik sinds een paar jaar dagcrèmes van Dr. Pierre Ricaud (postorder + internet alleen) en ben er heel tevreden over. Gebruikte voorheen vooral Clinique en andere duurdere crèmes maar was nooit echt tevreden. Gebruik nu Hydrarides en Jour Nouveau van Pierre Ricaud en vind het echt heel fijne crème, ook hun nachtcrèmes zijn fijn. Wel jammer dat het nergens in winkels te koop is.
Of het 'natuurlijke' crèmes zijn weet ik niet, maar volgens mij wel van goede kwaliteit. In Frankrijk is het in ieder geval erg populair.
Of het 'natuurlijke' crèmes zijn weet ik niet, maar volgens mij wel van goede kwaliteit. In Frankrijk is het in ieder geval erg populair.