A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ben het niet geworden... voelt als opluchting, dus zit wel goed
Later is nu
Ok voor lieve dreamer

*hier verdrietig*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Later is nu
dank je wel Dreamer... het gaat wel weer ietsje beter... maar mediator gesprek was erg hard aangekomen bij mij.....

Nu naar school vliegen
Freak heel veel sterkte met het verwerken van wat bij de mediator naar boven gekomen is.

Dreamer, dat het als een opluchting voelde dan is het maar goed dat je het niet geworden bent.

Zonet gingen de sirenes in een groot deel van Fryslan. Wij de ramen dicht, rampenzender opgezocht (via google ) maar naar het nu blijkt had de sirene alleen in een klein gebied moeten gaan, rond Dronrijp en Menaam (Menaldum). Er is daar volgens omrop fryslan: "in slang mei salpetersoer of sâltsoer lossketten fan in tankauto."

Echt erg dat bij een ramp hier alles in het Fries is. Zowel op de rampenzender als op de site van omrop fryslan. Wanneer je daar niks van snapt is het onmogelijk te weten wat er aan de hand is.

Begrijp echt niet dat er dan niet even een Nederlandse vertaling gegeven wordt en dat het nieuws dan niet in het Nederlands is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ha ik lees nu net op telegraaf.nl dat de omroepers van omrop fryslan voor de gelegenheid nu Nederlands spreken. Daar was vlak na het afgaan van het alarm echt geen sprake van, dat was zo fries als maar kan. Net zoals hun website.
Haha Jas, ik hoorde net een woordvoerdster op de radio die vertelde dat het rampenplan uitstekend verlopen was. Jaaaaa, we konden het alleen niet verstaan

Goed weekend allemaal, ik ga even naar onze zuiderburen!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hihi.. ik hoorde het ook Jas op de radio

De...veel plezier....

En ja dat verwerken gaat op en af... pfff word nog wat de komende maanden.

Nu lekker kneutiweekend met mini....

Fijn weekend allemaal
Heb al Cheerslijke start van weekend gehad

Fijne voortzetting allemaal
Later is nu
Was het gezellig dreamer??????

hier net zitten genieten van kinderen voor kinderen met mini... heerlijk kneutie dus..

Nu twijfel pc uit en dvdtje.. pffff..lijntje naar buiten is ook best fijn...

denkdenkweeg en overweeg...pffffff neuh pc uit...

Kus en tot morgen

Jaaa.. het was weer zéér gezellig!!

Alleen naar klein plaatjes toe met openbaar vervoer.. waar dan wel een station is, maar slechts 1x per uur de trein.... mèn, wat mis ik dan m'n auto. Niets tegen openbaar vervoer, maar tegen 13.10 uur bedacht ik, dat ik wel om 17 uur thuis móest zijn. Informeren bij OV-lijn leerde me dat ik om 14.30 de trein kon nemen (of om 13.30 uur, maar dat lukt dan natuurlijk alleen met veel stress, waar ik geen zin in had) en dan om 16 uur in Stad zou zijn. en dan nog met bus naar huis hè... een afstand die ik met de auto in iets over een uurtje afleg.. pfoei, zit je nog in de zenuwen, of alles wel lukt qua aansluiting.

Maar... echt heel leuk gehad
Later is nu
Heb je een meeting gehad Dream? Gesellug!

Ja, dat verwerken zal idd wel op en af gaan Freak, logisch. Maar je ging ook zo hard en voortvarend te werk in het begin, kan haast niet anders dat je het toch een keer tegen gaat komen

Ik ben een weekendje bij vriendin geweest, erg gezellig, maar ook want vorig jaar borstkanker geconstateerd, en nu al 2x uitzaaiing/complicaties. Ze heeft er gedichten over geschreven, die lees ik dan, heel mooi en treffend, en pas later, als ik weer in de auto naar huis zit moet ik ineens huilen. Beetje uitgestelde reactie ofzo, raar.

Overigens was het verder heel leuk en ze is erg optimistisch gelukkig, maar mèn, wat een horror.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Pfff ik haat ov Dreamer.. ik ben zo blij met mijn kleine karretje.. ik hoop echt dat ik die kan behouden straks

Oh De... heftig is dat he meid.. ik heb ook een vriendinnetje met kanker.. morgen weer onderzoek of chemo's gedaan hebben wat ze moeten doen... pfff

En is ook van de week ontslagen wegens "instabiele gezondheid" moet niet gekker worden hier in dit land....

Emoties weer een beetje onder controle hoor.. zelfs ex en nieuwe vlam op bezoek gehad vanmiddag... hij wilde wat ophalen en ze waren in de buurt.. nou kom binnen... wat drinken???? Rare situatie hoor... maar mini reageert daar goed op en ik denk dat het goed is dat ik er ook normaal op reageer...

Nu gaat pc weer uit.. tis rustig op het forum.. ga lekker dvdtje kijken...doei
Tjee Freak, petje af hoor, ik zou me niet zo keurig onder controle kunnen houden, denk ik...

Maar voor Mini is het fijn als ze niet heen en weer getrokken wordt, dat zeker (sprak het kind van gescheiden ouders ).

Leuk Dreamer, een meeting!! En Jas, jij had vorig weekend een meeting, las ik dat nou? Hoe was dat?

(ik wil jullie ook weer eens zien!! Mochten jullie bij mijn gehucht in de buurt zijn: altijd welkom!)

Eh, verder weinig te melden. Ben vreselijk sloom, bah! Echt niet uit bed te branden. Maar ja, gelukkig loopt de winkel lekker, en móet ik wel aan het werk . Zoonlief heeft de zenuwen, die heeft morgen Nederlands examen en Natuurkunde examen. Druk geleerd, hij was nog redelijk relaxed, totdat zijn vriend opbelde, en wat vroeg over een bepaalde opdracht van natuurkunde. Allebei boek erbij gepakt (terwijl ze aan de telefoon hingen), maar ze kwamen er absoluut niet uit. Samen ook niet...Nou, daar ging zijn vertrouwen, hij werd ineens bloednerveus. Mijn stiefpap is wel natuurkundeleraar geweest, en die zou het uit moeten kunnen leggen, maar ja, om half 11 's avonds kun je niet even naar een waddeneiland op en neer....Nou ja, hopen dat dat specifieke gebeuren morgen maar niet aan de orde komt, en anders: ze zijn van plan om 's ochtends voor het examen nog even een natuurkundeleraar/lerares aan te schieten en om uitleg te vragen.

Nou het wat kouder wordt hebben onze 5 katten trouwens besloten om lekker binnen te zitten, en liggen de banken hier bezaaid met katten
Ik geef ze geen ongelijk! Opstaan is zó moeilijk he, vooral op maandag met dit miezerige weer, maar sowieso.. merk dat ik weer ga denken over "wat zou ik thuis voor werk kunnen doen?" maar zie mezelf niet als ZZP-er en zou het dus nietweten.

Echt petje af Freak, dat jij ex+ in je huis uitnodigt. Ook al is het voor mini, dan nog. Knap (en blijf ook om jezelf denken!!)

Verder kan ik wel een lijstje maken, welke zondag ik in Alphen a.d Rijn, Utrecht en Rotterdam ben Helaas niet dichter bij je in de buurt, Carlien! Bij Jasmine ben ik nu wekelijks in de buurt (globaal) en heb ik ook regelmatig dat ik een paar uurtjes zoet moet brengen. Hopelijk mag ik een keertje langskomen (zondag?) en anders ga ik eens een plek in de buurt zoeken, waar LD en ik terecht kunnen. Dat heen en weer gesjees..pff

Ziekte van vriendin is echt horror Dee..
Later is nu
He hallo allemaal

Tja je moet wat he meiden in deze situatie dan maar voor degene gaan die het beste is voor je kind toch?

En tja ikke.. soms denk ik het gaat goed.. en dan ineens niet meer.. ik schommel behoorlijk merk ik.. morgen weer naar therapeut hopelijk leer ik daar weer wat van.

Nu lekker kokkerellen en tutten.. mini is thuis.. studiedag van de juffen
Ja, maar het beste voor jou is ook het beste voor je kind, Freak. En als jij het op een gegeven moment NIET aankunt, dat ex met nieuwe vlam langskomt, dan is dat achteraf voor Mini misschien ook wel vervelend, ook al lijkt het op het moment zelf mee te vallen. Ik denk dat ex hier zelf ook eens bij/over na moet denken (maarja, die had wat problemen met denken, was het, toch? ) en anders nieuwe vlam.

In de opvoeding van kinderen is de primaire verzorger nog belangrijker dan het kind zelf. Als die namelijk wegvalt, is het ook niet goed voor een kind. En dit vergeten met name moeders nog wel eens.

Later is nu
mmmm goed punt die je daar maakt Dreamer....

Ik ben een boek aan het lezen "ik ben een goeie relatie"

Geeft echt mega veel stof om over na te denken....

Ik moest als opdracht aan bekenden.. vrienden familie vragen of ze over mijn negatieve dingen willen nadenken...

Bijvoorbeeld een negatieve eigenschap of wat ze missen bij mij... en ik vertelde dit aan vriendinnetje aan de foon en die vond dat uiteraard moeilijk.. maar uiteindelijk kwam ze aan met het punt dat ik zo sterk en krachtig ben... dat zij daar soms niets mee kan.. moeilijk om op te schrijven maar ik hoop dat Jas en Dreamer.. jullie lezen toch ook veel en spiritueel mij misschien begrijpen?????
Hmm, ik zou denken dat het moeilijk is, dat jij je kwetsbare jij niet kan en/of wil laten zien. Iemand die altijd sterk is, en het zelf wel red, is moeilijk te helpen, maar is misschien ook wel moeilijk om hulp aan te vragen.

Ook voor jou kan het vervelend zijn, dat je altijd sterk bent/overkomt. Dat heeft namelijk ook tot gevolg dat je het wel zelf móet doen, omdat niemand ziet dat je er doorheen zit, zeg maar.

Mijn moeder is ook zo'n vrouw die het allemaal zelf kan en sterk is. 40 uur werk, altijd huis op orde, zo was mijn jeugd. Nu heb ik dus daaruit volgend wel een soort van gevoel van falen gehad. Waarom kan ik niet wat zij kon? Waarom ben ik altijd (te) moe, terwijl door het leven rent?

Met vergelijken kom ik er niet en ik kan het inmiddels best naast me neerleggen, dat ik nou eenmaal anders ben met andere prioriteiten dan m'n moeder. Maar zo kan je vriendin dus ook tegen jou aankijken.

Zoiets?
Later is nu
Nou het komt in de buurt dreamer... en dat altijd maar sterk zijn/overkomen is inderdaad een grote valkuil van mezelf.

Want dan mag/kan of durf je niet meer klein te zijn en jezelf kwetsbaar op te stellen... daarzit voor mij nog een punt waar ik wat van kan leren....

Morgen therapie.. en daar gooi ik dit maar eens in de groep

bedankt voor je reactie in ieder geval dreamer..lief!
Freak, ik denk dat ik jou niet zo goed ken om wat zinnigs over kunnen zeggen.

Carlien, meeting ging niet door, ik was werkelijk snipverkouden, is nog steeds niet over ondanks allerlei vitamines enzo.

Dreamer, liever niet. Nu voel ik me wel bitchy maar heb op dit moment geen zin in en puf voor meetingen.
Geeft niet Jas.. ik zit elke zondag in de buurt.. zeg maar wanneer het wel kan

Misschien heeft de therapeut wel weer een hele andere visie Freak, ik ben geen hulpverlener, natuurlijk
Later is nu
Nou meiden ..ik ga zo naar therapeut.. misschien word ik er wel wijzer van he

@ jas.. geeft niet lieverd

Tot later
Dreamer, mail me anders wanneer je 'in mjin buurt' bent, als je dat al weet. Kunnen wij elkaar misschien ook eindelijk eens zien!!

Jasmine, heb je vraag op het 'wat eten we vandaag'topic beantwoord. Kan evt. ook met gewone ham, maar daar zou ik dan wat chilipoeder en/of aromat of zo overheen doen. En verder ook de kipfilet gewoon lekker kruiden.

Nu even andere dingen doen, later meer.
Fijn gesprek gehad bij de therapeut

Bevestiging gekregen dat het niet raar is om verstand boven gevoel te zetten...als ik het me maar wel realiseer ( en dat doe ik) en ze vind dat ik heel volwassen met de situatie omga.. en dat compliment steek ik mooi in mijn zak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven