Thuis
vrijdag 6 november 2009 om 11:35
Wat leuk, zo'n pakketje!
Ik kwam laatst dit tosti-idee tegen: boterham beleggen met plakjes banaan en daarna hagelslag er overheen strooien. Dan in het tostiapparaat en smullen maar. Moest er meteen weer aan denken bij lezen inhoud van jouw pakketje!
Maak je dr fruitshakes in de blender Erwt? Hier valt het qua zooi erg mee, hoor!
Ik kwam laatst dit tosti-idee tegen: boterham beleggen met plakjes banaan en daarna hagelslag er overheen strooien. Dan in het tostiapparaat en smullen maar. Moest er meteen weer aan denken bij lezen inhoud van jouw pakketje!
Maak je dr fruitshakes in de blender Erwt? Hier valt het qua zooi erg mee, hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 6 november 2009 om 11:37
Staafmixer (da's bijna hetzelfde toch?). Zooi ontstaat meer door hoe ik mijn fruit schil geloof ik
Pakketje was echt lief inderdaad! Ik vind banaan op brood niet zo lekker trouwens. Ik heb gisteren geluncht met heel lekkere tosti (niet zelfgemaakt): kaas, chorizo, olijven, zongedroogde tomaat. Wauw
Pakketje was echt lief inderdaad! Ik vind banaan op brood niet zo lekker trouwens. Ik heb gisteren geluncht met heel lekkere tosti (niet zelfgemaakt): kaas, chorizo, olijven, zongedroogde tomaat. Wauw
Peas on earth!
vrijdag 6 november 2009 om 11:54
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 november 2009 @ 11:33:
Oh, en een gekopieerd cd'tje van Ane Brun. Had jij het daar nou laatst ook over Inad?!
Ja klopt, ze is erg goed Ik schreef het alleen verkeerd zie ik nu, iets met twee n-nen en nog een keer twee n-nen
Ahhhh voor Nemo!
Kess om patroon
En ik houd em dan inderdaad maar klein. Misschien inbinden ala Chinezen met de leukste kleertjes
Oh, en een gekopieerd cd'tje van Ane Brun. Had jij het daar nou laatst ook over Inad?!
Ja klopt, ze is erg goed Ik schreef het alleen verkeerd zie ik nu, iets met twee n-nen en nog een keer twee n-nen
Ahhhh voor Nemo!
Kess om patroon
En ik houd em dan inderdaad maar klein. Misschien inbinden ala Chinezen met de leukste kleertjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 6 november 2009 om 12:01
vrijdag 6 november 2009 om 12:58
Heb dat ook gedaan toen ik alleen met Chica was. Ook dingen op MP gekocht en duurder doorverkocht. Is goed geld mee te verdienen. Ik was een soort mensenhandelaar want dealde vooral in Little People En passant had Chica daar hele verzameling van, waar ze nauwelijks mee speelde dus nu alles weg. Benieuwd of Mier wel wil straks. Ik vind het super, was er gekker op dan Chica
Wat Supersmollie zegt vind ik ook