Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Vertel eens Wereldmeid waar heb ik geschreven dat ik het over jou had???? Heb ik ergens geschreven dat jullie allemaal in de slachtofferrol zitten? Nee ik schreef voor SOMMIGE onder jullie is het maar wat fijn om er maar in te blijven zitten.

Ook ik ben een minnares geweest iets waar ik niet trots op ben maar ook zeer zeker veel van geleerd heb.
quote:mooiezaterdag schreef op 11 augustus 2007 @ 16:17:

[...]

Ahhh je bent dus steeds op zoek naar bevestiging en naar dat schouderklopje!

Dan heb ik nergens gezegd dat je niet op de goede weg bent ik zeg alleen je vindt jezelf te zielig en je blijft te lang in een slachtofferrol zitten.

Ik ben niet zielig,ik vertel en zeg gewoon wat het met me heeft gedaan.Zei je idd. maar ergens dat ik het wel goed doe nu,ipv. te mekkeren dat ik erin blijf zitten alsmaar.En verder sluit ik me aan bij Wereldmeid die gelukkig niet zover erin is getrokken/zichzelf erin heeft laten trekken.

Ik heb weinig aan je post's wanneer je je projecteerd alleen op het slachtoffer zijn.

Ik ben geen slachtoffer ik ben ergens ingestonken waaruit ik hoop wilde halen.Dus het is mijn eigen inbreng geweest hoe het ging/hoe het verliep.En dat was alles BEHALVE FIJN!Waarom vul je in voor een ander?
MZ hoelang heeft het bij jou geduurd en wie heeft het afgekapt en ging dat van een leien dakje 123 over en uit?Liet hij je met rust of werd je netals mij lastig gevallen dag in dag uit?Moeilijk om te weerstaan wanneer de gevoelens nog sterk aanwezig zijn.Ik ben niet iemand die gemakkelijk het bijltje erbij neerlegd.Aard v/h beestje.Heeft jouw GM je beloftes gedaan?Ik was erg op zoek,en toen ik niet opzoek was kwam GM in de picture en hoe ik ook dacht dit is foute boel ik was niet te stoppen meer.En ja ik voedde de hele zooi zelf.Want alles klopte alleen zijn getrouwd zijn niet.
En overigens hij is niet klaar met mij,legd zich er gewoon bij neer en gaat IDD. verder met zijn leven.Ik ook maar ik ben wie ik ben en ik leg me niet zo makkelijk ergens bij neer.Zeker niet wanneer het om een heftige relatie ging.Accepteer de dingen niet zo een ander wel doen kan.Ben geen robot die dingen met een knop uitschakeld.
Het heeft bij mij anderhalf jaar geduurd en natuurlijk ging het niet van een leien dakje. Ik heb er een eind aangemaakt omdat ik niet verstopt wil blijven. Ik ben er heilig van overtuigd dat als iemand echt om je geeft en van jou houdt dat hij heg en steg verlaat. Beloftes??? Ja 1 teveel en toen was de maat vol. Ik dacht ga ik dit nog langer volhouden dat toneelspelen en wat wil ik echt. Ik wil iemand die er voor mij is die ik kan bellen wanneer het nodig is die die er altijd voor mij is en niet wanneer het hem uitkomt hoe je het ook bekijkt daar komt het eigenlijk wel op neer wanneer hij tijd heeft. Genoegen nemen met de kruimels???? Ik ben wel meer waard dan dat! Ik had het zo gehad dat ik gezegd heb ik stop ermee en je bekijkt het maar. Ik vind mezelf teveel waard om ermee door te gaan.

Twee maanden na dit kwam ik mijn huidige vriend tegen en het rare is hij nam toen contact op en alles was opeens mogelijk. Ik heb toen gezegd als je dat wilt doe het dan voor jezelf want ik kom niet bij je terug nooit meer......
En hield ik van hem? Ja met hart en ziel! Maar liefde hoort geen pijn te doen.
Ahaa je had meteen een 'vervanger'.Ja dat verbloemd de boel weldegelijk natuurlijk laten we wel zijn,dan was het voormij ook snel gedaan MZ..Hoewel,ik hield van hem,en nog wel.Dat gaat niet zomaar weg.
Meteen een vervanger ha nu moet ik wel lachen. Je komt alleen iemand tegen en daar ga je van houden als je ervoor openstaat en ervoor openstaan dat deed ik. De deur was bij mij dicht ik heb niet om gekeken en totaal geen spijt gehad van mijn beslissing. Dat wil niet zeggen dat ik nooit van mij gm gehouden heb integendeel zelfs zielfsveel maar genoeg is genoeg en ik ben iemand die de deur dichtgooit en er mee handelt zonder om te kijken.
quote:mooiezaterdag schreef op 11 augustus 2007 @ 18:11:

Twee maanden na dit kwam ik mijn huidige vriend tegen en het rare is hij nam toen contact op en alles was opeens mogelijk. Ik heb toen gezegd als je dat wilt doe het dan voor jezelf want ik kom niet bij je terug nooit meer......Nu word ik toch nieuwsgierig: is hij uiteindelijk gescheiden of zit hij nog gezellig met zijn vrouw op de bank, kniezend om het verlies van mooie zaterdagen?
En wat is toch iedere keer die tekst onder die postings dat ze gewijzigd zijn en zoveel % spelfoutloos zijn?
Hahahahah Biga heerlijke uitkomst voor mij.,Je kan nu zelf fouten hestellen en dat word dan in %-ten uitgedrukt.

Ben ik ook benieuwd naar of hij de mooie zaterdag(en) nu mist.

MZ. ik blijf erbij makkelijker meteen kort erop een ervanger,kon je mooi je verdriet in/bij kwijt.

Ik krijg nog steeds geen tekst kleurtje,hoe lukt dat?
quote:mooiezaterdag schreef op 11 augustus 2007 @ 18:11:

Twee maanden na dit kwam ik mijn huidige vriend tegen en het rare is hij nam toen contact op en alles was opeens mogelijk. Ik heb toen gezegd als je dat wilt doe het dan voor jezelf want ik kom niet bij je terug nooit meer......Niet zo raar hoor een kleine 2mnd? ertussen.Gaat bij de meesten zo als er gestopt word,jij had het geluk een ander tegen te komen en mee verder te kunnen die met je verder wil zonder achter de coulissen hebben te staan.
Jij hebt het maar over vervanger en ik zeg je als je er open voorstaat dan kom je hem ook echt tegen iemand die echt voorwaardelijk voor je gaat en die ben ik tegen gekomen en hij houdt onvoorwaardelijk van mij. En ja hij weet van GM want in een relatie ben ik eerlijk.

En hij wat denk je Wereldmeid? Precies die zit gewoon nog thuis hoor bij huis en haard. En of hij mij nog mist? Ik krijg nog regelmatig mail maar ik doe er niet zoveel mee.
Ik ben ook altijd eerlijk in een relatie.Ik sta er nog niet voor open,niet omdat GM nog zó speelt maar meer om mezelf wat te herstellen van een domper.Waar ik zelf verantwoordelijkheid voor opneem.

Je hoeft niet in de verdediging e schieten meteen, .En tsja geen wonder wederom dta je niet reageert op die mails,je bent inmidels bezet met iemand die voorwaardelijk gaat voor jou.Houwe zo.
O jawel hoor ik reageer wel meer eigenlijk uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe hij reageert of wat hij te vertellen heeft. Maar nu is het andersom hij wacht op mij wanneer ik eindelijk eens een mailtje stuur die drang is er bij niet meer dus zo af en toe zoals het mij uitkomt net zoals hij toen bij mij deed. En vriendlief weet ervan hoor die kan in mijn mailbox en soms zegt hij ook o lieverd je hebt weer mail van je hete hangijzer
En jij hield zielsveel van deze meneer welke nu heet hangijzer word genoemd?Geweldig zo'n feedback, 2 handen op 1 buik jullie2,super.Heb je toch maar mooi geklaard en klaard het nog steeds zij het niet in je eentje.Wat een lol om een man waar jij zo in geloofde eerst.
Slachtofferrol voelt erg lekker he Face!

En dan helemaal raar dat je een ander bij valt met inderdaad het is een ...... hmmm klopt niet helemaal.

Het is de kift omdat ik het wel naast mij neer heb kunnen leggen en jij er nog steeds mee bezig bent en meebezig blijft!!!! Voor jou zou er nooit een ander zijn of komen simpelweg omdat je met hem bezig blijft... lekker zo'n leven!!!!!
En dan hoop ik voor jou dat het forum nog een tijd bestaansrecht heeft want waar moet je anders je verhaal kwijt. Je omgeving zou er onderhand ook wel moe van worden.
En dan zeg je mij dat ik niet loslaat?Okee in een andere context als jij dat geef ik to,maar zo jij nu doet,euhh... komt op zelfde neer,je bent ook nog netzo bezig met hem alleen jij hebt nu de touwtjes in handen en heb je nu iemand naast je die,nogmaals, feedback geeft.Zo ik al zei,zo kan ik het ook mooiezaterdag.
pfffffft jij wilt het nog steeds niet horen of begrijpen he. Het is je openstellen voor en verdergaan met je leven en er niet in blijven hangen. Lach er gewoon eens om wat hij heeft gezegd i.p.v. tot in de treuren herhalen wat hij zei deed of nog steeds doet. Sorry hoor maar jij kiest er zelf voor om je zo te voelen!
Mijn omgeving word er niet moe meer van want ik belast ze er niet meer mee.Heb alleen mijn viendin en zus die op de hoogte zijn omdat zij willens wetens bezorgd zijn en blijven.EN IK ZEG ZE ALLEEN, IK HEB HET ZELF TE DOEN.iK HEB ONTSLAG GENOMEN EN NEEM D E VOLLEDIGE VERANTWOORDING OP ME WAAR IK NU INZIT,MIJN BLAREN.

Oeps sorry hfdlttrs.Iig. wta is er nu voor verschil met dat jij je touwtjes in handen hebt,in je handen wrijft dat de rollen zijn omgedraaid of de 'slachtofferrol' die jij me alsmaar toebedeeld?Beide zijn we bezig met de man in kwestie.
Hoe ik me wil voelen?Of hoe ik me voel volgens jou MZ?

Ik voel me prima,maar heb vanbinnen wel verdriet om 5 verloren jaren.Ik wil het horen nu hoor en ookbegrijpen.Ben gewoon wat zat van mensen die voor mij denken.Jij dus in dit geval.Jij denkt te weten hoe ik me voel omdat ik nog steeds post over vanalles.Dat zijn reacties op MZ.Reacties hoe ik dat ervaren heb maar niet meer zo meezit,want ja ik heb het achter me gelaten al wat hij zei.Daarmee is mijn pijn niet weg.Dat kost tijd.Mag ik?
Ik ben niet met hem bezig stuur af en toe een mail terug that's all alleen als ik dat wil niet omdat ik het gevoel heb dat het moet (menig minnares weet wat ik hiermee bedoel). Maar als dat voor jou is dat ik er nog steeds mee bezig ben... dan zeg ik wat jij wil
Jahoor zeg maar gewoon wat ik wil.Btw. ik moet niets meer en voel me geenszins slachtoffer (meer).Ik reageer op post's en dat aar dan vervolgens mijn ervaring bij meegedeeld word what's ya point?Je wilt me een spiegel voorhouden?Hoeft niet hoor,ben mijn eigen spiegel en heb daar genoeg aan nu.Ik weet waar ik nu sta en en hoe het met me gaat,jij vult het voor me in.En dat vind ik jammer van de hele discussie die wij2 vandaag hebbebn doorlopen.
Ik vul voor jou niets in zonde van mijn energie. Jammer dat je er zo tegen aankijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven