lekkergeurende wasverzachter ?

16-04-2009 00:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke wasverzachter geurt echt goed door en houdt lang stand ?

ik wil dat ook !
Wasverzachter eigenlijk alleen Robijn. En dan liefst de gele, de roze of de crème variant. Ik heb weleens een ander merk gekocht maar meestal blijft die dan gewoon staan omdat ik m toch niet zo lekker vindt
Hier ook die van de Robijn. De blauwe uh morgenfris ofzo. Lavendel ook wel lkkr. Maar die was de vorige keer op, dus heb toen deze gekocht.

Af en toe een kookwas toch dames? voor dat vettige laagje.

Volgens mij is het ook maar geluk hebben. Vaak heb ik spullen die dan net na de garantie het begeven. Maar mijn wasmachine is al jaren oud. (ff afkloppen:P) Hij heeft eerst een aantal jaar bij mijn moeder gestaan. Totaal 2 keer verhuisd en staat nu dus bij mij.
Geen wasverzachter hier momenteel, maar Ariel wasmiddel 'met zeemineralen'.

Normaal gebruik ik ook wel wasverzachter, maar met dat wasmiddel heb ik het niet nodig (voor de geur dan...). De frisse zeebreeze-geur komt je gewoon tegemoet!

Qua wasverzachten vind ik normaal bijna alles merken en geurtjes wel lekker, alleen heeft manlief een beetje een gevoelig huidje, waardoor ik niet zomaar alles mag meenemen wat ik wil, want dan jeukt hij zich een ongeluk .
Die donkere kleuren van Lenor zijn ook erg lekker. Voor de afwisseling met Robijn.
Lenor en dan Starry Night! Echt heerlijk
ik gebruik altijd de witte wasverzachter van roijn, en heel soms haal ik de roze, die blijf je echt heel erg lang ruiken.

enne de witte grote fles is wel eens bij kruidvat vaak erg goedkoop. vorige keer heb ik best wel veel ingeslagen, ik heb nog wel wat staan ondanks dat ik veel was . en lenor vind ik niet zo lekker ruiken. sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven