Het kasteel
vrijdag 6 november 2009 om 18:00
vrijdag 6 november 2009 om 21:46
**snoept een chocopepernoot**
virtueel ga ik daar vast niet van stuiteren, toch?
Hele berg boodschappen gehaald in mega-nieuwe ap. Megamega, daar ren je niet meer zomaar doorheen. Wel grappig, allemaal chique openings-stunts: "Mevrouw, wilt u een oester proeven?" 'Nee, die lust ik niet, heb je geen coquilles ? Als we toch duur doen?
Dus morgen 10 sneeuwwitjepoppetjes uitpakken en kijken welke we nog nodig hebben
virtueel ga ik daar vast niet van stuiteren, toch?
Hele berg boodschappen gehaald in mega-nieuwe ap. Megamega, daar ren je niet meer zomaar doorheen. Wel grappig, allemaal chique openings-stunts: "Mevrouw, wilt u een oester proeven?" 'Nee, die lust ik niet, heb je geen coquilles ? Als we toch duur doen?
Dus morgen 10 sneeuwwitjepoppetjes uitpakken en kijken welke we nog nodig hebben
zaterdag 7 november 2009 om 10:21
Aaah zo
Helaas moet ik die avond wel werken maar bij een andere voorstelling in bloodymodderfokking Friesland....
Maar ik heb meteen de volgende keer dat we in UberVinex komen in mijn agenda gezet dus dan zorg ik gewoon dat ik dienst heb en dan kom je lekker kijken als je dat wilt?
Eten moet ik namelijk verplicht met de cast
Maar ik heb meteen de volgende keer dat we in UberVinex komen in mijn agenda gezet dus dan zorg ik gewoon dat ik dienst heb en dan kom je lekker kijken als je dat wilt?
Eten moet ik namelijk verplicht met de cast
zaterdag 7 november 2009 om 10:30
Verplicht eten met de cast... oei... is het eten in alle artiestenfoyers zo suf?
En friesland, wat een takkenend. Wie had er ook alweer bedacht dat de kunst naar de provincies moet? Waarom kan de provincie niet naar de kunst komen?
Ik wil graag de volgende keer komen kijken
Suup: mocht je dubbelen hebben: vooralsnog missen we de jager, dopey, grumpy, en happy. En ter ruiling aangeboden: bashful, wasbeer, sneezy en de boze koningin.
Waar je al niet druk mee kan zijn
En friesland, wat een takkenend. Wie had er ook alweer bedacht dat de kunst naar de provincies moet? Waarom kan de provincie niet naar de kunst komen?
Ik wil graag de volgende keer komen kijken
Suup: mocht je dubbelen hebben: vooralsnog missen we de jager, dopey, grumpy, en happy. En ter ruiling aangeboden: bashful, wasbeer, sneezy en de boze koningin.
Waar je al niet druk mee kan zijn
zaterdag 7 november 2009 om 10:37
Gelukkig reist er catering mee 
Drukke middag vandaag, straks eerst een High Tea met vriendinnen, dan werken bij n voorstelling die vandaag stopt (dus eerst uit eten met de cast enzo) en daarna slempen met collega en haar hysterisch leuke homo-vrienden.
*gaapt, rekt zich uit, stapt over een grote berg plastic poppetjes en papiertjes heen en loopt naar de keuken om koffie te gaan zetten*
Suup, dank voor je mail. Helaas hebben ze alleen kamers voor 6p vrij
Drukke middag vandaag, straks eerst een High Tea met vriendinnen, dan werken bij n voorstelling die vandaag stopt (dus eerst uit eten met de cast enzo) en daarna slempen met collega en haar hysterisch leuke homo-vrienden.
*gaapt, rekt zich uit, stapt over een grote berg plastic poppetjes en papiertjes heen en loopt naar de keuken om koffie te gaan zetten*
Suup, dank voor je mail. Helaas hebben ze alleen kamers voor 6p vrij
zaterdag 7 november 2009 om 11:08
Moguh meiden.
Tila ik mis nog grumpy, doc en wasbeer.
Ik heb jager, dopey, bashfull en sneezy dubbel.
Dus jager en dopey voor jullie.
Had je trouwens bij jouw ap gezien dat ze ook een knutselhuisje hebben waar je dan met de figuurtjes kan spelen?
Darly jammer dat ze geen tweepersoonkamers meer hadden. als je googelt op hostel en plaatsnaam ko je nog wel meer leuke dingen tegen. Van die vriendin van jou die er ook net is geweest hoorde ik dat er in diezelfde buurt net een nieuw hostel is geopend. Moet ik mijn broer even vragen naar gegevens?
Moe hier, ongesteld geworden en hoofdpijn. Eerst maar eens koffie.
Tila ik mis nog grumpy, doc en wasbeer.
Ik heb jager, dopey, bashfull en sneezy dubbel.
Dus jager en dopey voor jullie.
Had je trouwens bij jouw ap gezien dat ze ook een knutselhuisje hebben waar je dan met de figuurtjes kan spelen?
Darly jammer dat ze geen tweepersoonkamers meer hadden. als je googelt op hostel en plaatsnaam ko je nog wel meer leuke dingen tegen. Van die vriendin van jou die er ook net is geweest hoorde ik dat er in diezelfde buurt net een nieuw hostel is geopend. Moet ik mijn broer even vragen naar gegevens?
Moe hier, ongesteld geworden en hoofdpijn. Eerst maar eens koffie.
zaterdag 7 november 2009 om 12:24
Veel plezier Darly!
Lukt vast wel om iets te vinden.
Ik heb het knutslhuisje voor neef gekocht.
Wacht maar even met wasbeer tot maandag dan krijg ik nog een stapel van collega'sals die daar niet bij zit gerne. Ik wacht met dopey en jager ook even tot maandag want misschien heb ik er dan nog andere bij die jullie nog niet hebben.
Lukt vast wel om iets te vinden.
Ik heb het knutslhuisje voor neef gekocht.
Wacht maar even met wasbeer tot maandag dan krijg ik nog een stapel van collega'sals die daar niet bij zit gerne. Ik wacht met dopey en jager ook even tot maandag want misschien heb ik er dan nog andere bij die jullie nog niet hebben.
zondag 8 november 2009 om 14:13
Hier schijnt het zonnetje wel lekke, dus kan me voorstellen dat het in een bos best lekker is.
Maar de kids zijn daar toch ook niet echt van?
Ik ben inmiddels weer uit de kast .
Ruimt weer lekker op en ik weet weer een beetje wat ik in huis heb voor de komende winter. Genoeg om de winter door te komen in ieder geval
Maar de kids zijn daar toch ook niet echt van?
Ik ben inmiddels weer uit de kast .
Ruimt weer lekker op en ik weet weer een beetje wat ik in huis heb voor de komende winter. Genoeg om de winter door te komen in ieder geval
zondag 8 november 2009 om 15:29
Ik zit hier gewoon heerlijk Bona te wezen, stralend gelukkig met met stralend gelukkige meisje.
(Eer-) gisteren heerlijk gekletst met een meer dan geweldig stel waifuh, toen door naar Mops om haar volkomen en absoluut te verrassen door haar mee te nemen naar K3. Die verrassing ging als volgt:
Ik: Mmmm, wat zullen we eens doen vandaag...
Mops: met de klei?
Ik: Nou, ik wil eigenlijk wel iets uit het huis doen!
Mops: Zullen we naar het strand?
Ik: Goed idee, maar vind je het niet te koud?
Mops: Ja, dat wel
Ik: Pfffff, wat kunnen we dan doen dat niet thuis is, wel heel leuk, en waar we vrolijk van worden?
Mops: Ja, naar K3 ofzo zeker..
Ik: Nou, perfect idee, doe jouw jas maar aan dan gaan we...
Mops: He????
~verbazing, ongeloof, verbijstering, en irritatie verschijnen op haar gezichtje~
Mops: Grapje zeker!
Ik: Nee, doe je jas maar aan....
~verbazing, ongeloof, verbijstering, ontroering en pure blijdschap verschijnen op haar gezichtje ~
Vanaf dat moment heeft ze alleen nog maar gehuppeld,
En nu zit ze naast me op de bank, met haar Nijntje Laptop.
Zo kneuterig.
Zo gelukzalig.
Fijn dat je uit de kast bent, Suup..
Kan toch lekker opruimen he, zo'n kledingkast (shoppen in eigen magazijn, noem ik dat!).
Tila, fijn dat het leuk was met Meave en Co. Heb je ze weer traditioneel culinair verbijsterd? Go, girl.
Klonk als een drukke maar elke zaterdag, Darly.
Rest van de dames hier, hopelijk is jullie zondag net zo heerlijk als de mijne,
(Eer-) gisteren heerlijk gekletst met een meer dan geweldig stel waifuh, toen door naar Mops om haar volkomen en absoluut te verrassen door haar mee te nemen naar K3. Die verrassing ging als volgt:
Ik: Mmmm, wat zullen we eens doen vandaag...
Mops: met de klei?
Ik: Nou, ik wil eigenlijk wel iets uit het huis doen!
Mops: Zullen we naar het strand?
Ik: Goed idee, maar vind je het niet te koud?
Mops: Ja, dat wel
Ik: Pfffff, wat kunnen we dan doen dat niet thuis is, wel heel leuk, en waar we vrolijk van worden?
Mops: Ja, naar K3 ofzo zeker..
Ik: Nou, perfect idee, doe jouw jas maar aan dan gaan we...
~verbazing, ongeloof, verbijstering, en irritatie verschijnen op haar gezichtje~
Mops: Grapje zeker!
Ik: Nee, doe je jas maar aan....
~verbazing, ongeloof, verbijstering, ontroering en pure blijdschap verschijnen op haar gezichtje ~
Vanaf dat moment heeft ze alleen nog maar gehuppeld,
En nu zit ze naast me op de bank, met haar Nijntje Laptop.
Zo kneuterig.
Zo gelukzalig.
Fijn dat je uit de kast bent, Suup..
Kan toch lekker opruimen he, zo'n kledingkast (shoppen in eigen magazijn, noem ik dat!).
Tila, fijn dat het leuk was met Meave en Co. Heb je ze weer traditioneel culinair verbijsterd? Go, girl.
Klonk als een drukke maar elke zaterdag, Darly.
Rest van de dames hier, hopelijk is jullie zondag net zo heerlijk als de mijne,
Wat wilde ik nou toch typen?
zondag 8 november 2009 om 16:02
Oooooh, Mims, wat heerlijk wat een goeie verrassing!
Kweenie of ik ze culiverbijsterd heb, maar ze hebben goed gegeten was erg leuk.
Het mist hier, Het is koud. Maar we zijn het bos in geweest. We waren ongeveer 3 meter in het bos toen Jom vroeg wanneer we naar huis gingen maar met de jacht op paddestoelen en 'wilde dieren' hebben we ze een uurtje zoet kunnen houden en ik heb een vos gezien, van een meter afstand dichtste bij ooit!
Suup, wat jammer dat je genoeg hebt om de winter door te komen: nou mag je niet meer shoppen!
Bloes, fijn dat ze er blij mee was en dat de slemp goed was
Warme chocomel om op te warmen. Brrrr, 5 graden en mist is gewoon ordinair koud!
Kweenie of ik ze culiverbijsterd heb, maar ze hebben goed gegeten was erg leuk.
Het mist hier, Het is koud. Maar we zijn het bos in geweest. We waren ongeveer 3 meter in het bos toen Jom vroeg wanneer we naar huis gingen maar met de jacht op paddestoelen en 'wilde dieren' hebben we ze een uurtje zoet kunnen houden en ik heb een vos gezien, van een meter afstand dichtste bij ooit!
Suup, wat jammer dat je genoeg hebt om de winter door te komen: nou mag je niet meer shoppen!
Bloes, fijn dat ze er blij mee was en dat de slemp goed was
Warme chocomel om op te warmen. Brrrr, 5 graden en mist is gewoon ordinair koud!