Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Wat is er met WA? Ik heb het geloof ik gemist.....

O ja, Nathje je was in HvS. Ik was het vergeten, stom! Maar wat heb je een heerlijk weer gehad vandaag zeg!!

Schorrie went volgens mij wel aan die bril. Ik vroeg hem vanavond nog welke hij het mooist vond en toen vertelde hij er enthousiast over. We twijfelen alleen waar hem te kopen, hij wil hem bij een oudere zuurpruimige opticien kopen namelijk en dat was niet de eerste die in míjn hoofd was opgekomen. Maar die man nam wel echt de tijd voor Schorrie. Nou ja, het komt nou ook niet meer op 1 dag, na die ruim 5 jaar zonder....

Ik zie het zelf ook wel voor me. Kan wel piekeren over dingen als een partijtje wat hij over 2 weken heeft in een binnenspeeltuin, hoe dat dan moet. Maar Harrie is dan gelukkig weer nuchter. Die maakt zich juist weer zorgen over dat Schorrie gepest gaat worden. En dat heb ik dan weer minder.
Wat ik nog wilde zeggen, als het mag, Dropje, ik (en het gaat niet eens om mij) waardeer het zeer dat je Pebbles hier komt feliciteren!
Ja, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik je felicitatie las Dropje!

Pebbles, ook hier inderdaad nog van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke dag zullen jullie vandaag gehad hebben!

En wat een grote vent zeg, het kleinste Pebbletje!

Nog even verder met Maxi overhoren en dan snel naar SG, ik wist al van Peb dat Lienmeer wist, maar had natuurlijk net vandaag geen tijd om eerder mijn laptop aan te zetten!

Hiep hiep voor 't meest verse Pebbletje! Gefeliciteerd Pebfam met de allernieuwste aanwinst!

(en: details voor nieuwsgierige buren please....? )
Hé een zondagskind geboren. Gefeliciteerd Pebbles en familie!

Geniet van elkaar! Laat je lekker in de watten leggen Pebbles.
Zouden we een woordspelletje mogen doen van Pebb voor de buren? Jawel toch?

Komt ie:

1e letter Elyane

4e letter Mille

2e letter Schorrie

1e letter Pebbles
Tuurlijk kom ik feliciteren. Zo te lezen is alles goed met Pebbles en de baby, fijn! En leuke naam. Gefeliciteerd, tantes!
Echt waar, mijn medemutsen zijn vanavond met recht een stel mutsen . Ik up dit topic even voor ze
Hoorde van Drop, dat er een verse baby is.

Gefeliciteerd Pebbles!!

Ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan. Nu lekker genieten!

Hoe hebben de Pebbeltjes gereageerd?
Ja Drop, echt leuk om je hier zo hartelijk te zien!

Enne, hoe zal Pebb het hebben met haar 4 mannen? Stoer he, 4 stuks.

Ik ga nu richting bed, morgenochtend om 7.00 AM in de bus en om 18.00 in Frankrijk op het station waar ik gehaald word. Gelukkig hoef ik dan geen huis te zoeken, want wordt door henzelf dus opgevist. Ze zeiden dat het vast wel goed kwam met mijn frans, want had een 8 op mijn eindlijst. Sja... weet je hoe lang dat geleden is .

Heb er zin in, maar ook tikje bibberig, ongezellig om de kindjes te missen, maar vooral: hoe zal ik het daar vinden. Nu ja, zal wel loslopen. Ik ga ook vooral genieten!

Tot volgende week!
Jaaaah, het is zover!

Gefeliciteerd Pebbles! Heel veel plezier met zijn vijven!
Gefeliciteerd met nieuw pebbeltje, peb en pebfam!
Gefeliciteerd!

Ik ben na een zwaar weekeinde wat te duf om de naam te ontraadselen, maar het is vast een hele mooie naam .

Geniet van al dit babygeluk!
Van harte gefeliciteerd, buuv, en geniet er van dat de zwangerschap achter de rug is!
Wat een tijdstip Miffy en Anky! Toen lag ik gelukkig nog lekker te slapen..

Lien, heelheelheel veel plezier in Frankrijk. Kom vast goed met je Frans!

Ow shit, gisteren de optimel vergeten, bedenk ik me nu ik Nathje's bericht lees. Hebben we nu nog codes nodig? Want dan fiets ik vanmiddag nog even langs winkel!

Pebbles, ben heel benieuwd hoe het bij jullie is!
Hee wat leuk! Een verse baby! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan
Pebbles, hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk met je mannen!
Pebbles, gefeliciteerd! en überstoer, drie mannen!
Wat gezellig dat iedereen even langskomt om Pebbles te feliciteren! Leuk!

Hoe is dag twee met Kleinste Pebbles? Kun je al een beetje bevatten dat hij er echt is?

Te laat om Lien een fijne week toe te wensen, maar alsnog: veel plezier!

Zo leuk, gisteren lag er een kaartje in onze bus dat een oude vriendin van vroeger een baby'tje heeft gekregen. Ik zie haar heel soms en dan is het als vanouds maar wist niet dat ze zwanger was. Echt een verrassing. Ik ga haar zo meteen even bellen om kraambezoek te plannen.

En minder leuk was het begin van de dag. Ik was Apie kwijt...

Ons buurmeisje zou met ons meerijden dus ik zei tegen haar 'ga maar naar Truusje langs en vraag maar of ze haar jas alvast aandoet dan komt mama erachter aan met de auto'. Dus ik ging met de auto er naar toe en kom bij de voordeur, zie ik de buurvrouw alle sloten van de deur afhalen. Geen Apie dus.

Ik was meteen in paniek want waar kon ze zijn!? Roepen en rondrennen in de tuin en in de straat: nergens Apie. Buurvrouw en buurman ook roepen en rennen, niks te zien. Opeens dacht ik misschien is ze naar een andere Truusje gelopen maar die woont een eindje verderop. Dus ik erheen rennen en daar stond ze samen met andere Truusje! Ik was zo blij om haar te zien. Ik moest ervan huilen. Zij helemaal onder de indruk natuurlijk. Zo stom van me, ze heeft precies gedaan wat ik zei maar had de andere Truusje in haar hoofd. Voortaan maar goed de achternamen erbij zeggen dus. Ik begin nu net een beetje de schrik uit mn lijf te raken. Wat is dat vreselijk zeg! De naarste dingen schieten meteen door je hoofd...
Jeetje Nathje dat is schrikken! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde, ik heb het met Dim een keer gehad in de speeltuin. Dat ik alle hoeken en gaten van de speeltuin al twee keer gehad had en hem gewoon echt nergens kon vinden. En dan zie je meteen allemaal enge mannetjes en Law&Order-achtige taferelen voorbijflitsen. Heel vreselijk.

Ben ook heel benieuwd hoe het met Pebbles gaat, had Pebblo nou toch maar vast die laptop gekocht .
O bah wat eng Nathje. Ook ik heb weleens zoiets gehad, in het ziekenhuis. Doodeng, al merkte ik wel dat ik heel rustig kon blijven (itt Harrie die als een kip zonder kop rondrende) en de enge gedachtes heel goed kon onderdrukken! 99 van de 100 keer loopt het prima af .

Ook een keer dat Schorrie vooruit fietste en ik hem niet meer zag toen ik de hoek om kwam. O bah, geen fijne dingen!

Ja, hoe zou het met Pebb gaan!
Ik kon jouw verhaal ook nog herinneren en moest er meteen aan denken, Morrie. Een deel van mij was echt in paniek en een ander deel bleef rustig want ik moest haar vinden! Iedere moeder/vader maakt het helaas wel eens mee, bah!

Net vriendin aan de lijn gehad van het baby'tje en ze klonk zo gelukkig! Heerlijk dat babynieuws
Ben ook heel benieuwd hoe het in huize Pebbles is!

Nathje, wat een schrik zeg! En wat een eng idee he, dat zelfs slimme, goed luisterende kinderen zoals Apie, die zich keurig aan afspreken houden, dan zomaar kwijt kunnen raken.

Nog goed dat je op het idee van de andere Truusje kwam!

Wind, was BRS toevallig een dagje met oma naar de dierentuin? Anders heb ik zijn dubbelganger gezien!

Ik was met Mini en Nano en een vriendin van me in de dierentuin vandaag, en zag dus een paar keer vanuit de verte dat jongetje voorbij komen, en nog een keer van dichtbij, en ik bleef twijfelen of hij het nou wel of niet was. Maar om nou zomaar te vragen of dat jongetje BRS was vond ik ook weer zo wat, dus jij mag het antwoord geven
Leuk inderdaad, over al die felicitaties heen scrollen

Wind, heb net nog even op SG naar foto's van BRS gezocht, maar als het hem niet was dan heeft hij ergens een tweelingbroertje rondlopen! Hij leek er echt sprekend op.
Wat grappig, Mille! Ik ben benieuwd of hij het nu was

Inderdaad eng idee hè? Het was natuurlijk wel goed gekomen in dit geval maar die minuut of twee die er tussen zat was vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven