Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ahh Frizzeltje met bindingsangst ..

Uhm, wat kan ik er doen? Geen idee. Werken voor een andere hulporganisatie misschien, maar dan in zijn stad? Meewerken in zijn bedrijf? Geen idee welke mogelijkheden er zijn..

En ja, dan die vorige vraag..als het echt goed zit tussen ons, dan wil ik natuurlijk samenzijn met hem en niet ver weg in Nederland. Maar te lang hier is ook niet goed. Is echt niet voor je.
Hier ook een snelle, ik zag Pom ook al voorbij schieten.

Frizz, ik ben niet verder geweest dan het balkon.

En het gaat heel wisselvallig. Mijn lijf doet nog ongelofelijk veel pijn en mijn longen eigenlijk ook, maar ik hou me groot. ;)

Kym, je telefoon is gestolen? Dát is vervelend. Of heb je die op de een of andere manier weer terug?

Verder bleef er niet veel hangen, ik kom morgen even rustig in dit topic bijlezen, voor nu beperk ik me nog tot teksten die meteen weer vergeten mogen worden
Helaas t weekend is al weer voorbij. Zo mijn bed in, morgen weer een drukke dag. Vanavond naar de finale van 'wie is di-rect' gekeken. Heeft nog iemand dat gevolgd? Wat een goede stem heeft de nieuwe zanger! Ik moest ook echt maar weer eens iets met muziek gaan doen!

Lastig Kym, wel goed natuurlijk dat het zo goed voelt. Geniet van elk moment dat jullie samen zijn!
Hey Madh, nog niet zo heel veel beter met je dus? Rustig aan!

En yes, telefoon pleitos. Beroofd door een stuk of 7 gasten (was eentje niet genoeg? Nee). No way dat ik dat ding ooit weer terug zie. Snik snik.

Sneeze, wat is dat voor een programma? Zoeken ze iemand voor Di-rect, dat bandje? Of nee, die bestaat helemaal niet meer he? Euhh...
Ik snap het Kym.

En als ik zo af en toe eens iets lees over dat land, snap ik het helemaal.

Waar was SJ in het telefoon-verhaal?

Had je een hele dure ofzo?

Oe Madhe, klinkt echt heftig.

Mijn broertje heeft het nu ook, en hij had ook zo'n last van zijn longen!

Slaap lekker Sneeze!
Ja de zanger van Di-rect is opgestapt en de overgebleven leden hebben via een tv-programma een nieuwe zanger gezocht en gevonden. Dus sinds vanavond is de band weer compleet. Ik had nooit echt iets met die band, maar de zanger die ze nu hebben vind ik wel erg goed. Ik ben alleen wel benieuwd of t ook echt gaat werken met hem, hij is een beetje vreemd en vaag.

Dat is k.. van je telefoon. Alleen je telefoon gepakt?
SJ liep naast me en probeerde ondertussen een groepje anderen die hem lastig vielen te verjagen. En ondertussen zochten we nog naar een vriendin van me die ook haar chauffeur zocht. Alleen telefoon gejat ja, en nee geen dure, maar meer bijzonder kut van mijn complete telefoonlijst die ik nu kwijt ben.
Nou ja, ik snap dat het sowieso kut is, alleen ik dacht: doen ze zóveel moeite voor een simpel telefoontje?

Met 7 man?

Maar het antwoord is dus: ja.

Helaas...

Ben je gerold of sommeerden ze em af te geven?
He jongens ik wil helemaal niet naar bed....dom dom dom
Hahahahahaha!

Ik wel!

Maar ik ben weer met 100 dingen bezig.

Ook dom.
En ik word ook een beetje pissig nu, heb al tig x geprobeerd vandaag om mijn motto te wijzigen, maar het lukt maar niet.
Ontspan!

Ik ga off, want ik zit helemaal vastgeplakt.

Even ontspannen zónder pc.

Dag liefjes!
Goedemorgen................................

Ik voel me eindelijk weer beter, tenminste nog steeds hardnekkige last van mn nek en schouders maar lang niet meer zo erg als dat het was.

Ik heb jullie geklets even bijgelezen,en zo te lezen gaat het goed met iedereen , Madhe knapt ook al weer wat op..Kym houd van SJ.. ( wanneer ga je dat vertellen eigenlijk??)

Sneeze is een brunette geworden.. en heeft eeg lekker ijs in dr vriezer liggen ( of is het al op inmiddels??)

Ik heb zaterdagochtend heek mn huis geschuurd m was een rot klus is dat zeg ..maar het is wel gedaan en klaar dus ik kan eindelijk beginnen met verfen..

Zaterdagavond leuk feestje gehad met mijn collega`s , en het is gelijk bekend dat mijn collega en ik een setje zijn .. dus daar hoeven verder niet geheimzinnig meer over te doen , en dat voelt veel prettiger .

Gister een heerlijke hangdag gehad , waar ik me dan eigenlijk wel schuldig over voel want ik moet nog zoveel doen in huis.

Maarja hij en ik waren niet van de bank af te krijgen,lekker heel de dag klef gedaan met elkaar heerlijk ..
Hee Stroll, hoe reageerden jullie collega's?

En hebben jullie niet een of andere regel dat er geen relaties mogen zijn op het werk?

Waarom schuldig voelen over je hangdag, je hebt toch genoten?

Klussen komt wel weer hoor!
Hey Hello ..

Collega`s reageerden allemaal erg leuk en zeiden dat ze wel zo hun vermoedens hadden de laatste tijd ...

En nee we hebben hier geen regel dat je niets met een collega mag hebben , en iedereen doet nu ook gewoon weer net alsof er er verder niets aan de hand is ,

En hij en ik doen verder op het werk ook normaal tegen elkaar , zitten niet aan elkaar of staan ook niet continue te smoezen met zijn tweeen.Dus niemand heeft er "last "van om het maar zo te zeggen .
Nou mooi!

Het gaat allemaal lekker bij je meissie!

Ik ga maar eens even actie ondernemen (douchen en de was doen), want hoe langer ik wacht hoe minder zin in krijg!
Helleu,

Wat relaxed Stroll dat je niet meer geheimzinnig hoeft te doen naar collega's. Voelt het nog steeds goed met hem? Enne...is de seks al verbeterd?

Ik was zooo moe gisteren en ben in slaap gevallen, sorry! Helaas weer wakker gebeld door SJ, die wilden kletsen kletsen kletsen.. maar zelfs dat trok ik niet.

Vandaag wat afspraken, mijn team weer zien en rapport te schrijven. Jeujj...
Is zeker relaxt dat we niet meer geheimzinnig hoeven te doen , dit voelt beter zo..

De sex is goed... heel erg goed zelfs .. is toch maar goed dat ik hem toch die "2e"kans heb gegeven ..

Het wordt alleen maar beter ,afeglopen zaterdagnacht heeft ie me helemaal verbaasd ... nu ik weer over nadenk.. pff heb direct weer zin
Hah, zie nou wel Stroll..het kan echt!
Hahahahaha goed zo Stroll!

Gelukkig maar dat je er nog vertrouwen in had, anders was je dit allemaal misgelopen.

Je hoeft toch geen sorry te zeggen als je in slaap valt Kym?

Niet zo gek dat je zo moe bent, neem gewoon je rust zoals je plan al was.

Ik ga straks eens even een telefoontje plegen naar Laos, en daarna rijles en... naar mijn kersverse nichtje!
Ben er ook heel blij om..

Klinkt goed je plannen , ik wil ook een klein nichtje..!! lijkt me heerlijk een kleintje in de fam..

maargoed ik moet nog even geduld hebben heb ik gister van ze begrepen , ze willen nog twee jaar wachten..
Het is heerlijk!

Behalve dan dat ik nu de hele tijd denk: ik wil haar zien!

Maar dat kan natuurlijk ook niet elke dag...

Ach, mijn tijd komt nog wel (hoop ik!).

Oh en trouwens, de sores om MX begint te komen hoor!

Gister zegt ie weer: 'Wat ga je doen? Ik bel je later even'.

Met andere woorden, hij komt wellicht langs.

En dan hoor ik weer helemaal NIETS, als ik em sms zegt ie alleen dat ie het nog niet weet.

Maar goed, als ik het weer allemaal stom vind wordt het waarschijnlijk ook makkelijker om ervan af te komen.

Ofzo.
Zucht.. die MX....
Is wel zo`n cirkel waar je in zit met MX he ??...

Word het niet eens tijd om hem los te laten ?

Lijkt me zo`n vermoeiende situatie waar jullie in zitten ik zou daar helemaal gek van worden..
*zucht ff lekker mee met Kym*

Natuurlijk is het tijd om hem los te laten, maar het probleem is eigenlijk dat ik het maar af en toe vervelend vind.

De rest van de tijd hou ik me er niet mee bezig (of heb ik het leuk met hem), en dan is de motivatie om iets te veranderen ook niet zo groot natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven