Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De mijne zit ook nog in mijn vriezer.

Maar ik heb wel al chocolade-kruidnootjes gegeten.

Aber naturlich heb ik gelijk over die kwark!

Hahahahaha ja natuurlijk zou het beter zijn als ik hem uit mijn hoofd zou zetten, want natuurlijk ga ik er straks wel weer last van krijgen.

Zit nu al de hele tijd te denken: zou ie straks nog bellen?

JA! Maandag bel ik mijn coach en dan komt álles weer goed!
Hmmm ik eet uit principe pas pepernoten als onze lieve sint in het land is Dus vanaf volgend weekend ga ik los....

Maar heb al genoeg gesnoept vandaag.

Heb jij wel eens iets gelezen van Sark? Zij is een Amerikaanse schrijfster/kunstenaar en ze schrijft fijne feelgood boeken, soort van 'food for your soul boeken'. Ik had al eventjes niet in haar boekjes gekeken,die ik hier in de kast heb staan, wordt er nu weer helemaal vrolijk van.
Goedemorgen, wat een blauwe lucht!

Nee Sneeze, ik heb nooit iets gelezen van Sark.

Kom de laatste tijd uberhaubt weinig aan lezen toe...

Ik ga zo lekker naar de tempel, ben de afgelopen 2 weekenden niet geweest namelijk.

Ben nog nooit zo lang niet geweest!
Goeie morgen meisjes...

Wat een prachtig weer hè!

Hier heerlijk geslapen, alles netjes afgesloten, het boek is uit en kan dicht..

Toch voelt het een beetje vreemd

Al was het maar twee weken,maar ze waren wel intensief.

Zo lekker trainen en daarna komt mijn lieve paps de kast verder in elkaar zetten

Lieve dames de tip bij het kopen van kasten...

KOOP NOOIT EEN KAST BIJ TRENDHOPPER!!!!!!

Ikea kasten zijn lastig in elkaar knutselen maar die zijn nog makkelijke vergeleken bij deze kast.

Ik durf wel te zeggen dat mijn paps bovengemiddeld intelligent is, maar ik heb nog nooit iemand met zo veel verbazing naar AL die schroefjes, moertjes en plankjes zien kijken..

Ik had die kast allang bij het grofvuil gegooid hihi.

Maar wat er nu staat staat WEL heel gaaf!
Sum je krijgt van mij een dikke knuffel!

Je kan dan wel goed relativeren maar het doet vast toch een beetje pijn dat het zo is gelopen.

Vooruit, nóg eentje dan maar:

Oooooooooooooh jee gelukkig heb je een lieve vader die het voor je wil doen zeg!

Ik ben dan zo'n type dat het HEUS wel alleen kan.

Zo ben ik ooit 8 uur bezig geweest met 2 kastjes van IKEA, ik moest en zou bewijzen dat ik geen man nodig heb.

Daarom begin ik er gewoon niet meer aan.

Dacht echt dat ik gister MX zou gaan zien, aangezien hij me gistermiddag al smste, en daarna belde.

Vervolgens vroeg ie wat ik ging doen, en zei hij dat ie me ging bellen als ie terug was in onze stad.

Toen ik hem úren later smste of ie nog leefde (ik dacht: straks heeft ie óók een auto-ongeluk gehad ofzo...) zei ie van wel, en niks meer gehoord.

Ben wel gewoon doorgegaan met relaxen, maar nu denk ik: Pffffffffffffffff waar sloeg dat dan weer op?

Nou ja, eerst maar eens naar de tempel.
Frizz, ik heb het ook hoor, dat ik echt wel vind dat ik die kast zelf in elkaar geknutseld krijg, maar ik zag al die plankjes al die schroefjes en al die dingetjes waarvan ik niet eens wist wat het was en toen bedacht ik me (heel relativerend ook weer)

Sum, je moet gewoon doen waar je goed in bent, en das overduidelijk NIET een kastje in elkaar zetten

Nou is paps gister al 4!!!! uur bezig geweest met 1 deel dus ik denk dat ik dat goed heb aangepakt.

Waarom passen de scharnieren van de deurtjes eigenlijk niet?

Gelukkig heeft paps veeeeeeeeeeeeeeeel meer geduld dan ik!

Meissie, veel plezier in de tempel, ik ga richting gym!
Héél goed aangepakt!

Ik pak nu zelf gewoon niks aan, dan kan het ook niet verkeerd gaan (en daarom staat er al wéken een doos met plisségordijnen hier, ipv dat het gewoon hangt).

Sportze!
Sammeke en Moosje gaat het goed met jullie? Heb jullie hier al een tijdje niet gespot! Jullie hebben toch zeker geen leven buiten het forum he?

Wat een heerlijk weer! Ik word er helemaal actief van. Vanmorgen flink gepoetst in mijn badkamer, tja je kan er maar zin in hebben op zondagmorgen... maar nu ben ik wel blij.

Ga nu zometeen lekker de deur uit voor een frisse neus.

Wat betreft dat klussen... hmmm ik heb echt twee linkerhanden. Mijn kasten en andere meubels zijn inmiddels al diverse malen in-en uit elkaar gehaald (ahum niet door mij, ik laat dat ook aan anderen over). T valt nu van ellende bijna uit elkaar. Over een paar maanden (als ik mijn huis uit ga) gaan er dus veel spullen weg, want de meubels nog een keer in elkaar zetten gaat echt niet meer lukken. T wordt dan ooit wel weer eens tijd voor nieuwe spullen.
Sum, ben je nog blij met je kast?

Sneeze en Frizz zitten flink aan het ijs? Jeetje, als ik buiten ga staan vóel ik me een ijsje, dus ik sla het maar niet in hier.

Nieuwe spullen zijn leuk he! Zelf heb ik ook heel veel verkocht en weggedaan laatst, en nu ben ik omringd door een heel andere inrichting/stijl dan ik gewend was. Het bevalt me prima. Lekker toch, dat meubels zo vervangbaar zijn. (Sum, je kunt je kast ook nog altijd wegdoen natuurlijk).

Iedereen is druk overal naar toe enzo? Ik ben ook al ergens naar toe, uit mijn bed richting eettafel. Gaat eigenlijk wel prima. Gelukkig maar.
Hoi sweeties,

Frizz, hoe was je dagje chillen? Heb je ervan genoten? En hoe was het vandaag in de tempel?

Sneeze, ook lekker aan het relaxen vandaag? Heer-lijk! Ga je lekker verder voorbereiden voor je Grote Plan?

Sum, je klinkt vastberaden en dat is goed. En ik ben benieuwd naar die kast van je!

En mooi weer in NL? Oooh, wat verlang ik naar dat prachtige herfstweer!

Even een verslagje van mijn belevenissen:

Ik heb het gister erg leuk gehad met de Dutchies! Zo lekker om even Nederlands te brabbelen. Merkte dat ik SJ ging vergelijken met deze Hollandse knapen. Dat ik bij mezelf naging wat ik zou missen aan het hebben van een Nederlandse relatie (werkelijk, mijn gedachten schieten dan van hot naar her). Vooral de scherpe humor middels een paar simpele woorden (omdat je die dan direct begrijpt) zou ik kunnen missen. De vaart van een conversatie zeg maar, snappen jullie?

Maar buiten dat zag ik ook dat ik de laatste jaren bijzonder weinig uitdaging heb gevonden bij de mannen die ik ontmoette en vooral dat gevoel bleef vannacht hangen. En na het feestje ben ik naar SJ's werk gegaan om zijn huissleutels op te halen. Mijn chauffeur zag hem voor het eerst en heeft de verdere autorit alleen maar over SJ gepraat en hoezeer hij onder de indruk was, hah!

Thuis bij SJ was er een huisgenoot van hem, aardige jongen, leuk gekletst en ik bedenk me dan steeds dat het best bijzonder is hoe ik aan 't intergreren ben in deze Libanese gemeenschap. Er was een groot diner later in huis met veeel lekker eten, maar SJ en ik besloten de kroeg in te gaan en vrienden te ontmoeten. Het was leuk! Ik was blij en SJ ook. Het blijft zo sterk tussen ons, abnormaal.

Het was al met een vreemde avond, dat wel. SJ werd omringd door opdringerige meisjes die mij vervolgens vertelden dat ik niet jaloers hoefde te zijn, want blablabla. Ik voelde me tot het uiterste getest en dat was eigenlijk best zwaar, maar zo'n goede les (ik kan best een beetje te jaloers zijn) ook wel.

Er was de dansvloer en ik kreeg het gevoel alsof het om SJ en mij ging. Alle aandacht was op ons gericht. Jongens wilden met mij dansen, meisjes met ons allebei, het was bizar!

Uiteindelijk werd het heel laat en ben ik buiten op slinkse wijze beroofd van mijn telefoon, heel onveilig.

Ga zo terug naar mijn dorpsplaatsje en kom pas zaterdag terug in de hoofdstad.

Oh, en ik hou van SJ. Alleen heb ik 'm dat nog niet verteld.
Sneeze ik geloof dat ik het al een paar keer heb layen merken, maar meid wat word ik er blij van als je zo lekker ontspannen en blij klinkt!

Hele huis intussen spic & span?

Wow Madhe, mijn ijs zit dan ook nog gewoon waar ie gister ook zat.

Wat is het koud he?

Ben jij dan eigenlijk buiten geweest?

En al weer helemaal aangesterkt?

Kym mijn dagje chillen gister was heeeeerlijk!

Vandaag in de tempel was fijn.

Was een tijdje niet geweest, en ik kreeg bij binnenkomst meteen een verjaardagskaart in mijn hand gedrukt.

Wat bleek nou, op mijn verjaardag hadden ze allemaal klaar gezeten met gebak...

Ik had bedacht dat het teveel stress zou zijn om met mijn verjaardag naar de tempel te gaan, zo in het middelpunt staan enzo, en mijn dagen waren al zo volgepland.

En ik dacht dus dat niemand het wist.

Schaamde me een beetje dat ik het had laten afweten, ookal zei iedereen dat het heus niet uitmaakte, dat ze wisten dat ik druk was en dat mijn zusje misschien al ging bevallen.

Echt heerlijk om weer iedereen te zien, we hebben met zijn alleen dingen voorbereid voor het feest dat over 2 weken gaat plaatsvinden.

Ookal was ik de hele tijd aan het werk, het was toch ontspannen.

Oh, en de monnik uit Engeland kwam ook ineens binnen, en daar kreeg ik allemaal cadeautjes van!

Een DVD, een CD, 2 boeken, een tasje, een poster en een pen.

En ik had niks voor hem.

Ik ga nog even verder hoor, met posten.

Wat wat denken jullie wat MX net aan de telefoon zegt?

'Je had het druk zeker gister, want ik heb niks meer van je gehoord!'.

Wat een oen zeg, ipv dat ie gewoon zélf belt om iets af te spreken, gaat ie afwachten tot ik bel (en ik dacht: 'Ja hallooooo hij weet dat ik hem wil zien, hij gaat maar lekker zelf bellen)!

En dan ook nog even insinueren dat ik het vast druk had met iemand anders...

Hij is echt 100x onzekerder dan hij lijkt, dat vergeet ik vaak.

Zo, was dat lang of was dat lang?
Oh Kym, vergeet ik nog helemaal dat ik wilde reageren op je SJ-verhalen.

Klinkt allemaal ontzettend leuk!

Hoe komt het nou dat het nu allemaal zo lekker gaat?

Ben jij minder onzeker, of is de relatie stabieler geworden, of iets anders?

Vind het in ieder geval harstikke fijn voor je!
Ja Frizz ik voel me goed! Huisje is nog niet helemaal op en top schoon,maar ik heb geen zin meer. Komt een andere keer wel weer! Maar lieve mensen wat was het heerlijk buiten vandaag, ik vond het met de kou nog wel meevallen.

Wat een lieverds daar bij de tempel! Gaat onze tempel-date volgende week door?

Pfff en Mx, hmm ik vind het maar een flapdrol hoor!

Sum heb je fijn gesport?
Inderdaad, komt volgende keer weer.

Nu even ontspannen!

Nou de kou kwam vooral met de mist, toen ik rond 19 uur op de fiets zat was het KOUD, believe me!

Natuurlijk gaat onze tempeldate door.

Tenzij je liever op het feest komt, de zaterdag erna?
Die zaterdag kan ik ook. Wat is het precies voor een feest?

Stroll wat wil jij?
Het gaat om deze feestdag: http://nl.wikipedia.org/wiki/Loy_Krathong

Het duurt van 9.00 tot 1.00 uur (in de nacht dus).

Wat er precies gaat gebeuren durf ik je niet te vertellen, behalve dan dat er waarschijnlijk na de middag meer Thaise-cultuur-dingen zijn (bandjes, Thais dansen door kinderen, loterij enz), en overdag wat meer rituelen die met het Boeddhisme te maken hebben ('bootjes' laten varen, eten offeren aan de monniken enz).

En het zal heul druk worden.
Hé lieve meiden,

Ik kom even heel kort door de bocht gesjeesd. Ik merk dat ik het te druk in mijn hoofd heb en neem nu even tijd voor mijzelf. Ik vind het heel erg leuk om te lezen dat het zo goed met iedereen gaat, maar op 1 of andere manier lukt het mij niet te reageren. Dus ik neem bij deze even time off van het forum.

Dikke kus voor iedereen!

Oja Kym, wat leuk en geweldig om te lezen dat het zo goed tussen jou en SJ. Het leest ook allemaal een stuk ontspannender. Top!

Sneeze, , wat lekker dat je een baangarantie hebt! Gefeliciteerd en laat je nog weten wanneer je als je weggaat?
Lieve Pom laat je ons wel af en toe even weten hoe het met je is? x
Hee lieve Pom, dikke van mij!

Lekker doen wat jij denkt dat goed voor je is!

X
Hi lieverds,

Ik ben weer thuis.

Frizz, wat lief van de mensen van de tempel dat ze zo aan je gedacht hadden met je verjaardag. Vervelend dat ze er zo op hadden gerekend dat je zou komen die dag, is dat een communicatiefout of Iis het meer vanzelfsprekend voor ze dat je wel zou komen?

MX is natuurlijk erg onzeker. En erge bindingsangst. Het stakkertje. Maar jij zit mooi met de sores! ...

De redenene dat het nu meer ontspannen is met SJ is denk ik omdat we elkaar steeds beter leren kennen, vertrouwd raken en er ook daadwerkelijk vertrouwen is. We horen bij elkaar. Klinkt dat gek?

We denken en spreken regelmatig over de toekomst, maar vooralsnog is het zo tricky daar al zo diep op in te gaan denk ik.. Hij heeft misschien een kans om een eigen bedrijf te starten hier in dit land, daar denkt hij over na. Hij stelde voor om dan samen in dit land te blijven, omdat dat veel gemakkelijker zou zijn voorlopig. Maar eigenlijk weet ik haast zeker dat ik niet jarenlang hier wil wonen. Het maakt een mens namelijk een beetje gek.

Lieve Pom, ga je een beetje rustig aan doen? Prima dat je kiest voor die rust, moet je doen als het nodig is! Dikke kus!

Zo, ik lig al lekker in bed. Heerlijk ontspannen.
Nou ja Thaise/Boeddhistische mensen zijn daar wat makkelijk in, ze nemen het zoals het komt.

Ze hadden het leuk gevonden als ik was gekomen, maar namen het me in de verste verte niet kwalijk dat ik niet was gekomen.

Ik had niks beloofd en niks gezegd erover!

Maar de meeste Thaise mensen komen op hun verjaardag langs voor een kleine ceremonie, terwijl ik dat dus een beetje eng vind en juist daarom NIET was gegaan, haha!

Hmmmm ik zit (nog) niet echt met de sores van MX.

Zou het trouwens geen bindingsangst willen noemen, hij heeft het namelijk zo'n beetje naar iedereen, dat afstand houden.

Alleen niet naar zijn ouders en zijn beste vriendin, voor zover ik dat kan zien.

Het enige wat ik een beetje erg vind is dat ik wéét dat ik moet oppassen, maar ik voél het niet.

Ik sta er echt heel relaxt in op dit moment, en dat lijkt me best dom, als ik erover nadenk.

Klinkt helemaal goed met SJ!

Stukken stabieler en wat goed dat er wederwijds vertrouwen is!

Dan ben je dus ook een stukje minder onzeker neem ik aan?

Hoe lang is de bedoeling dat jij daar blijft, werktechnisch gesproken?
Maar als hij het heeft naar iedereen (behalve die paar mensen die je noemt), dan is dat toch ook een vorm van angstig zijn om je te binden aan iemand, Frizz?

En geen sores door hem? Echt lekker soepeltjes lopen doet 't nu toch ook niet echt, wel?

(geen aanval, maar even duidelijkheid voor mezelf krijgen)

Ben gelukkig echt wel minder onzeker met/bij/om SJ. Ik weet gewoon zeker dat hij voor me gaat. En ik kan dan ook wel weer bedenken dat als blijkt dat het niet zo is, dat het dan ook duidelijk is.

Oh en ik blijf tot juli..
Ah ja dat is ook weer zo!

Maar het is meer dat bindingsangst een beetje een populaire term is die wordt gebruikt voor mannen die spelletjes spelen met vrouwen (of andersom), maar wel lekker de bloemetjes buiten zetten.

En in dat plaatje past ie niet.

Maar jij hebt gelijk!

Het loopt niet soepel omdat er eigenlijk niks loopt.

We hebben namelijk (bijna) geen verwachtingen van elkaar.

En daarom ook geen sores.

Hou vast hoor die instelling!

Kan je langer blijven als je dat zou willen?
Oh, ik zie bindingsangst niet als die 'populaire' term hoor. Gewoon, als een angst om je helemaal over te geven aan iemand, wat vaak oorzaken heeft (die vaak in de jeugd ontstaan)

Ik weet niet of ik langer kan blijven, waarschijnlijk wel, maar ben daar nog niet zo mee bezig. En eigenlijk: als ik mijn contract voor dit project zou verlengen, dan blijft de situatie vrij lastig, want dan wonen we nog steeds niet in dezelfde stad. Dat wil ik niet, dat is te ingewikkeld. Ik wil meer tijd met hem kunnen spenderen. Maar hoe? Geen idee.
Ah, dan heb ik het ook denk ik.

Als we het niet zien zoals de populaire term.

Hmmm.... zu je iets kunnen doen in zijn stad?

En, nog belangrijker, zou je dat willen?

*ziet alvast de shots voor Grenzeloos Verliefd voor zich*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven