Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Cruzader, welkom. Vertel eens wat meer over jezelf.

Zes, tja, er is dan maar 1 manier om het uit te vinden lijkt me. Was het met Aapje echt anders? Of wil je dat het anders was? haha, we leggen je het vuur wel na aan de schenen vandaag, he?

Olijfje, pfff, doet je schouder nu echt heel veel pijn? En moet dat na verloop van tijd minder worden?

Ingel, had het nog helemaal niet gezegd, maar wat een leuke winkel van je schoonzus!

Ik moet nu dus echt heel hard aan het werk, heb de hele dag vanalles gedaan (vooral hier op het forum) maar ik moet nog veel te veel werken, anders kom ik echt achter op schema. Bah, echt geen zin in!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Miss T, kom op, je kunt het! Nog even aan de slag!

Cruzader, welkom!

Olijf, heb je nu na elke raining meer pijn in je schouder? Lijkt me niet fijn!

Ik heb net afscheid genomen van mijn 25e hands bank. Had hem onder 'gratis af te halen' op marktplaats gezet gisteravond. 2 uur later werd ik gebeld, student is vandaag komen kijken en heeft een auto geregeld en hem samen met zijn moeder naar beneden getild.

Ben ik daar ook weer vanaf!

(Heb nog een bank, die gaat meeverhuizen totdat de nieuwe bank er is).
Halloooooooo

Ik heb heerlijk baantjes getrokken met een vriendin! Nu lekker op de bank!

@Pop: 25e hands? Hahaha...

Wat naar van die droom trouwens! Dat kan je echt van je stuk brengen he?

@MissT: En? Aan het werk?

@Zes: Wat een ontwikkelingen rondd LRM...ik zou zeggen, laat het rustig op je af komen!

@Olive: Sterkte met je arm! Pijn is niet fijn...

@Ingel: Ook lekker gesport?
Is het normaal een soort van personalia op te geven neem ik aan?
MT... je kan het!

Pop: Lekker dat je van die bank af bent! Ruimt zeker lekker op.

En ja, heb na elke training pijn en moet koelen met ijs... Het moet minder worden, maar het wordt alleen maar erger. Volgende week weer naar de fysio en het weer aankaarten. En kijken of hij al wat wijzer is geworden bij de sportarts over die pees die hij niet vertrouwd (en waarschijnlijk de veroorzaker van de pijn is)
Cruzader, er staat in de openingspost een lijstje, waarmee je je kan voorstellen. Als je geen zin hebt om bepaalde vlakken in te vullen hoeft dat natuurlijk niet, maar het is wel leuk om te weten wie er mee schrijft.

Olive, klinkt wel raar dat het meer pijn gaat doen. Soms moet je door de pijn heen, maar vaak is het toch een signaal van dat er iets net goed zit. Nou ja, dat er iets niet goed zit is bij jou in elk geval duidelijk...

Indi, zwemmen, lekker! Moet ik ook weer eens doen. Goed voor mn rug. Vooral nu, met toch wel wat stress omtrent verhuizing, en het inpakken en sjouwen van dozen.
- Leeftijd? 31

- Hoe lang al single? 2 maanden

- Geslacht? man

- Langste relatie ? 2 jaar

- Kortste relatie? 1 nacht :-)

- Regio? 010

- Aan het daten? op t moment niet

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5,5

- Sterrenbeeld ? scorpio

- Kinderen of kinderwens ? weet niet

- Hobby's ? sport koken lezen dansen en misschien naaien
Kijk Cruzader, nu weten we ook wat van jou! Ben je al een tijd aan het meelezen of ben je zomaar op dit topic gestuit?

Ik heb 'contact' met een RP-meneer (paar mailtjes) en ik lees nu dat ie bezig is met een baan in het leger. Mijn ex was ook militair, en hoewel het voordelen heeft, vind ik inmiddels dat je nadelen vele malen zwaarder wegen. Zucht, ben inmiddels als best wel weer klaar met hem, en dan alleen om het feit dat hij militair wil worden.
Poppie, dromen over afwijzing zeggen iets over een gebrek aan zelfvertrouwen, zeggen de dromenboeken. Kan dat?

Welkom Cruzader.

Kusje op Olijfjes schouder.

MT, werkse!

Ik ben huilerig vandaag, alles gaat mis en ik voel me een sukkel. Klas was druk en niet goed te sturen, weg opgebroken dus moest omrijden, kinderen moest ik ophalen omdat ze niet hadden gedaan wat ik had gevraagd, fiets van kind is stuk en krijg ik niet goed gerepareerd, m'n geld is op, ik ben te dik en boehoehoe. Zo, en nou is het over.
MP, mijn klas was ook niet te houden vandaag, en daar baalde ik ook best wel van.

En je dromenboek, ja, er zit ene kern van waarheid in. Ben wel eens bang dat ik niet leuk genoeg ben voor de mannelijke mensheid. Dat tast toch wel wat vertrouwen in mezelf aan. Stom eigenlijk!

Maar jij hebt echt een flinke baaldag!!! Dat is NIET tof, maar straks met je hoofd onder het dekbed en morgen weer een nieuwe dag!
Mijn klas was ook niet echt te houden vandaag, MP...

Verder een dikke ...Na een nachtje slapen ziet alles er vast beter uit!

Ik ga naar bed..nog een paar bladzijdes lezen in de nieuwe Dan Brown en lekker slapen..ben moe!

Trusten allemaal!
MP, kut zeg, zo'n dag. Dikke voor jou.

Olive, lijkt me idd niet goed, dat de pijn steeds meer wordt.

Pop, waarom denk je dat? Dat je niet goed genoeg bent voor de mannelijke medemens?

Indi, lekker hoor, zwemmen. Ik moet ook echt eens iets aan sport gaan doen weer. Het enige wat ik op het moment train is mijn vingers op het toetsenbord, en dan helaas niet van het werken.

Cruzader, vertel, vertel. We wilen meer weten! (of laat ik voor mezelf spreken, ik wil meer weten, haha)

En nu ga ik echt werken!
Dag MT..Werk ze nog! En tot voor kort deed ik ook niets aan sport, behalve naar het station fietsen...

Maar het is wel lekker moet ik toegeven.

Nu ben ik echt weg!
Nou ik stuitte toevallig op het vivaforum en opeens wist ik het

ik word lid
Ik ben er ook weer... nog niet alles terug gelezen ...

Cruzader.. Welkom hier op t forum. ALtijd leuk weer een man .. Je kent de regels hoop ik ? Er mag niet gehengeld worden

Dus hol m in de broek

Vanavond cursus met doggie gehad , ging erg goed.. Ben trots op mien kleine ventie . Hij ligt uitgeteld in de bench de schat.

1,5 uur gebeld met LRM.. ben er beetje van ontdaan , erg lieve dingen die hij zegt maar ook mij met de neus op de feiten drukt. Fijne eyeopeners...

Morgen druk daggie , naar de bank , boodschappen halen , naar zussie om op neefje te passen een paar uurtjes wat ik natuurlijk helemaal super geweldig vind.

Slaap lekker allemaal ..

Miranda, Erykah , Appeltje, Liefmeisje waar hangen jullie uit ?

WM hoe was je etentje ?
Een kusje terug voor MP Wat een enorme baaldag. Voel je je vandaag wat beter?

Indi: Goed man, dat zwemen! Beweging kan nooit kwaad.

Pop: Vervelend dat je soms het gevoel hebt niet leuk genoeg te zijn voor de mannelijke helft van de bevolking... Maar wel herkenbaar. Bij mij ebt het langzaam weg en bouwt mijn zelfvertrouwen op. Maar oooo, zo vaak heb ik gedacht: 'wat heb ik een man nou te bieden...' en daar kon ik echt geen antwoord op geven (behalve sex).

Zes: Leuk dat je op je neefje gaat passen! Gaat het allemaal goed met hem? En met je zus ook?

MT: Is het allemaal nog een beetje gelukt gister met werken? Of heb je tot diep in de nacht door moeten halen?

Cruz: Vertel nog eens wat meer over jezelf? Je bent lid geworden, en nu? Wat verwacht je hiervan?

Ik ga maar eens wat doen hier. Drukke dag en vanavond cursus.
Verwachtingen? Ik heb heel netjes te horen gekregen van Zespri dat ik m "in de broek moet houden" dus ik zal alleen maar netjes posten en jullie af en toe een mannelijke schop onder den hol geven.

Mochten jullie wat meer willen weten dan hoor ik het wel:-)
badmeester = cruzader ?
god god wat slim, wilde ik een nieuwe start maken zit ik alles door elkaar te halen, hahahahaha, nou ja, typisch wat voor mij
Huppa een ban voor doublenicken....

MP... Hele dikke knuffel Ik hoop dat je jezelf na een nachtje slapen beter voelt....

Pop..Ook voor jou een knuffel Ik herken het gevoel maar als te goed! Al wat van collega of terrasmeneer gehoord?

Zes... Wat voor eyeopeners heeft het gesprek je gegeven? Ik vind het een beetje moeilijk. Ik wil je niet veroordelen, maar ik begrijp het afstoten en aantrekken verhaal niet zo. Bij mij is het namelijk duidelijk voor mijzelf. Ik vind iemand leuk of niet leuk.... Wat zegt LRM zelf van de situatie?

Olive...pijn al wat minder in je schouder?
WM.. ik snap het dat jij het helemaal duidelijk hebt voor jezelf. .Ik heb het alleen nooit duidelijk voor mijzelf. Een resolute NEE wel , maar een JA daar twijfel ik aldoor over. En dat is niet iets wat laatste weken/maanden speelt , maar al jaren.

LRM heeft mij een eyeopener gegeven over het Curacao gebeuren. Waarom ging ik er heen en waarom kwam ik terug. Ook daar had het aantrekken/afstoten mee te maken.(wil niet met termen als bindingsangst e.d gooien)

Duidelijk is wel dat ik weer naar een psych toe wil , heb dan ook vanmorgen een afspraak gemaakt om er heen te gaan.

LRM reageert er verder goed op , vind het fijn dat ik het inzie en belangrijker dat ik er iets mee doe..
Badmeester... foei, dubbelnicken mag niet! Een mannelijke schop mag dan weer wel zo op z'n tijd...

Zes; wat goed dat je naar de psych gaat, dat is al een hele stap!

WM: Hai maisie! Hoe is het? Mijn schouder zeurt lekker, maar gek genoeg begin ik er aan te wennen.
Olive.. Ik ben al vaker bij een psych geweest.. Dat was vooral om dingen van vroeger te verwerken. Dingen die thuis zijn gebeurd. We hebben het toen ook wel over mijn relaties met mannen gehad. Maar vlgs psych toendertijd kon ik het allemaal heel goed verwoorden en wist ik heel goed wat ik wil. En dat heeft altijd in mijn hoofd gezeten die woorden.

Terwijl ik er dus eigenlijk nooit daadwerkelijk iets mee heb gedaan. Ik wil verder , ik wil ook ooit oud worden met een man , gezinnetje stichten etc. Ik kan nu nog zo jaren doorhoppen van man naar man , maar daar word ik niet gelukkiger van.

Tijd voor daden. Als ik iets wil , moet ik er ook zelf iets mee/aan doen. Een ander doet het niet voor mij .
Ja het gaat wel ok... Ik moet nog leren genieten van alles wat mij nu overkomt...
WM, ben jij vrij ofzo?

Zes, ik kan er eerlijk gezegd niets zinnigs over zeggen, dus zal ik er verder ook niks onzinnigs over zeggen

Ben ik nou de enige die het niet echt leuk vindt (understatement) van BM dat ie een tweede nick heeft aangemaakt om hier te komen posten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven