Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Maar ik ben er dus nog wel.......heeeeeeel even...
Kan ik veilig hier blijven dan?
Tis mwah.

Wijntje?
Mmm..das minder MP!

Ik sla een wijntje even af...

Wanneer heb je dat onderzoek? Morgen?
Donderdag.
Ok..spannend zeg!
Ik ga slapen...om 6u gaat de wekker weer!

MP...een voor jou!
ok ok ok, de rupsen zijn vlinders geworden!

voor jou MP! Zal aan je denken donderdag. Lijkt me echt heel spannend...
Goedemorgen allemaal.

MP, van mij ook een voor jou!

WM, vertel, vertel, vlinders?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
hahaha MT....jij weet best waar dat door komt

Hoe is het met jou???
Hahaha, zit je te plagen, WM!

En jij weet ook best hoe het met mij is!
Nee....ik heb geeeeeeen idee
Mogguh all..

Zo ik ga nu weekend vieren , was draait , dingen uitgeprint die uitgeprint moesten worden. Ondertussen lekker aan het hyven met LRM.

Doggie uitgelaten , nu ff lekker in huis rommelen..

WM: geniet !!! en relaxxxxxxx

MP: brr een onderzoek, zal ook aan je denken donderdag..
WM, you've got mail! (kun je lezen hoe het met me gaat, haha)

Morning, Zes. Wat heeft LRM allemaal te vertellen? wanneer ga je hem weer zien?
ik ga mail checken onder het genot van mijn lunch.... Pff ben best moe
Geniet van je lunch en de mail, WM. Ik zit ook aan de lunch. Heb vandaag nog helemaal niks gedaan, alleen hier op het forum rondgehangen. Slecht van mij, moet ik vanavond weer werken
MT.. LRM en ik hebben het eh over gewone dagelijkse dingen vandaag.. Wat we gaan doen , wat onze plannen voor vandaag zijn.

Verder smsjes met kussies enzoww..

Broertje is nu ff bij mij op visite gezellig...
En of ik heb genoten....hihihi...

Hoe gaat het met de andere dames hier?

Wat ga je nou doen met LRM zes? Wil je nu wat of niet?
Wm.. hij komt zaterdag eten , samen met een gezamelijke vriendin.

Denk dat ik hem deze week ook nog wel ga zien, ik vind hem zeker nog steeds erg leuk..

Ben er in iedergeval wel heel erg mee bezig , aan het malen/nadenken over waarom ik er steeds voor wegloop.. Waarom loop ik weg voor de liefde ? Waarom loop ik weg voor de mannen die daadwerkelijk meer in mij zien en verder kijken naar wie ik daadwerkelijk ben..
Nou je loopt toch niet steeds weg voor de liefde? Met aapje was je toch ook gewoon aan iets begonnen? Dat is toen fout gegaan maar niet omdat jij ervoor wegliep?

Als je LRM ECHT leuk vindt dan ga je daar toch echt voor? Toendertijd vond je hem niet leuk genoeg omdat hij een minipiemel had. Geef het beestje een naam maar dat was jouw reden? Wat is er veranderd? Want ik krijg niet het idee dat je echt stapel op hem bent! Misschien vinden jullie het spelletje aantrekken en afstoten spannend?
WM... met Aapje was er wel degelijk meer aan de hand hoor. Bij aapje hoefde ik mijzelf niet bloot te geven en dat was lekker safe.

LRM ... en ik hebben beide een zwak voor elkaar , ik heb het altijd weggewuifd met smoesjes oa de minip. Terwijl dat dus eigenlijk helemaal niet de daadwerkelijke reden was. (omdat hij niet zo'n minip heeft als de date met minip waarover ik toen een topic heb geopend)

Maar het er gewoon voor weglopen wanneer iemand te dichtbij kwam.

Nu wil ik er dwars doorheen , er niet meer voor weglopen. Want .. waarom trekken LRM en ik aldoor naar elkaar toe ? Wanneer we elkaar tegen komen in de kroeg is het weer dikke mik tussen ons 2 , gezellig ,humor , kletsen en vooral ons zelf zijn. Voor mijn gevoel moet ik(naja moet is groot woord ) wil het ook vooral ... er nu dwars doorheen om uit te vinden wat dat dan is tussen ons. Is het echt alleen om het spannende het aantrekken/afstoten of zit er daadwerkelijk meer achter , is er daadwerkelijk gevoel van liefde voor elkaar ?

Just find out zegt mijn gevoel en nu niet wanneer het mij te heet wordt onder de voeten wegrennen , maar stil blijven staan er over praten ,dingen boven water krijgen.

Klinkt een beetje alsof ik LRM nu ga *gebruiken* als *proefkonijn*.. Zo bedoel ik het niet..
WM, was je vrij vandaag? Of ben je ziek?

MP, sterkte donderdag!!

Zes, denk dat je LRM niet al proefkonijn zou gebruiken als je niet daadwerkelijk met jezelf verder zou willen. Je zou je (denk ik) niet helemaal blootgeven aan iemand die je daarvoor niet ziet zitten.

Vannacht weer naar gedroomd, en vanmorgen herkende ik de droom van een poos geleden: ik droom over mn ex, we liggen in bed, naakt, en hij wijst me elke keer af, omdat hij bij een ander wil zijn. Niet leuk gevoel om mee wakker te worden, en ik ben dan eerst een uur aan het malen geweest over waarom ik in hemelsnaam over mn ex droom. t Is nu ruim 3 jaar uit, ik hoef hem echt niet meer als vriendje, we pasten niet goed bij elkaar en ik 'wil' nu een ander type dan hij. Hij is ondertussen ook getrouwd, wat ik eigenlijk alleen maar leuk voor hem vind, omdat hij nu heeft gevonden wat hij altijd al wilde, maar bij mij niet kon vinden.

Pff, lastig!
He, nare droom Pop. Vreemd, die dromen altijd.

Vleer: kan er weinig over zeggen > succes ermee en hou ons op de hoogte.

Met mij verder alles ok. Ga zo sporten!

Groetjes!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ben nieuw en zal ook eens meeschrijven.
Welkom Cruzader!

Zes: Je denkt er wel veel over na, ik geloof dat LRM echt flink wat bij je los heeft gemaakt.Succes, en weet zeker dat je hier uit gaat komen.

Pop: Wat een nare droom! zeker als je em vaker hebt...

MP: Wat een narigheid (understatement). Heel veel sterkte donderdag

allemaal!

Ik heb honger en ik heb pijn... Kom net uit de sportschool en heb die vervelende schouder getraind... auhauw!

Tijd om wat eten te maken en dan klaar te gaan zitten voor Grey's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven