Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooojaaa, de party.... Ehm, nou, eentje maar heb ik er gekocht hoor. Oranje met paars. Voor op de wc.
Sow Hel Sjans, leuk zeg! niet zijn telefoonnummer gevraagd ?
ohh lekkere dame Suze, wel fijn dat ze het zo goed doet!
Hel, ik zei het toch!!!!!!!!
Laat iedereen hier zijn koters inenten?
haha Hel op de wc nog wel, dan moet ie wel erg lelijk zijn
Ik wel Bam, maar alleen doordat ik Meetje heb. Anders waren zowel zij als wij niet ingeënt.
Puur voor de handig hoor, dat memobord (okee okee, ik ben erin getuind...).

Was twee deuren verderop en ik was even met een voorbeeld naar huis gewandeld om de maat te checken, was een exemplaar met roze stippels en kanten bandjes, vriend kreeg een verzakking, haha...
Ik heb ook zo'n memobord. Ben ik erg?

Ik heb er een met delftsblauwe figuurtjes
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik weet het nog niet Bam. Jij?

Ha ha, telefoonnummer vragen, ikke?? Echt niet! Hij heeft mijn telefoonnummer (en email en skype en facebook) gevraagd.
quote:Maleficent schreef op 10 november 2009 @ 13:03:

Ik heb ook zo'n memobord. Ben ik erg?

Ik heb er een met delftsblauwe figuurtjes Ik ook dus (nou ja, Meetje). Hard roze met paars lint.
En heb je het gegeven dan??? Je nummer dus?
quote:Helenita2 schreef op 10 november 2009 @ 12:53:

Mag ik trouwens even melden dat ik zaterdagavond uit was met een vriendin en dat ik onwijs serieuze sjans had met een zeeeeeeer interessante man???? Wil 'r niks mee hoor, maar men wat een egoboost zeg! Goehoed
quote:Helenita2 schreef op 10 november 2009 @ 13:03:

Ik weet het nog niet Bam. Jij?

Ha ha, telefoonnummer vragen, ikke?? Echt niet! Hij heeft mijn telefoonnummer (en email en skype en facebook) gevraagd.

Hahahaha, enne heb je dat gegeven!

Volgens mij krijgt je vriend een ergere verzakking als hij hoort dat je sjans hebt
Star, ik heb nog een x op hm.com gekeken maar de meeste van die schoenen zijn me echt te sloerie. Die rode zouden nog wel gaan als zwart waren maar verder? Niet iets dat ik aan ga trekken vrees ik. Welke overweeg jij aan te schaffen?
Delftsblauwe figuurtjes zijn leuk Mal!

Ha ha, dat het zo'n rage is, die memoborden! Wordt daar 1 iemand heel rijk van of hebben er een heleboel handige knutslaars zich erop gestort?
Haha Hel, is toch lekker om te weten dat je goed in de markt ligt?
Ik neig naar niet.

ik kan me wel voorstellen dat je ivm de kleine meid wel laat inenten, voor zo,n kleintje is het toch wel een behoorlijk risico. geloof ook niet dat ik dan zou neigen naar niet.
Ik vind die Jimmy Choo's wel gaaf, maar als ik ze aan heb ben ik een kop groter dan Malman denk ik. Mijn max is ongeveer 7 cm.

Ik zag in de Kruidvat leuke Sint-truitjes staan, ga ik zo 1 van kopen denk ik. Vind ik wel leuk als de Sint op het KDV komt.

Voor meisjes hebben ze iets met "ik ben zoet geweest dit jaar" en voor jongens " mag ik mee naar Spanje"
volgens mij hebben ze beide teksten voor jongen en meisjes
Oh leuk, een Sint t-shirt. Straks even naar Kruidvat. Welke kleur is shirt?
Ha ha ha, Bam! Ik heb het eerlijk verteld toen ik thuis kwam hoor, hij vond het heel leuk voor me.

Email wel gegeven, lang nadat ik had verteld dat ik man + kind heb en geen afspraakjes ga maken enzo. Maar we hebben toen nog een tijd zitten praten en hij heeft beloofd dat hij me wat dingen gaat mailen. Ben benieuwd.
Klinkt als een vasthoudend typje Hel
quote:Helenita2 schreef op 10 november 2009 @ 13:16:

Ha ha ha, Bam! Ik heb het eerlijk verteld toen ik thuis kwam hoor, hij vond het heel leuk voor me.

Email wel gegeven, lang nadat ik had verteld dat ik man + kind heb en geen afspraakjes ga maken enzo. Maar we hebben toen nog een tijd zitten praten en hij heeft beloofd dat hij me wat dingen gaat mailen. Ben benieuwd.haha ik ben ook benieuwd wat ie gaat mailen
Mag ik mee naar Spanje, haha! Leuk. Hebben ze die ook in grote maten?

Ik neig ook naar niet, met inenten. Kan altijd nog als het echt dichtbij komt, toch? Hoewel het ook wel heeeel vervelend zou zijn als we alle drie geveld zouden zijn. En dan kan/wil je ook geen oppas in huishalen want dat is die binnen een week ook plat... Hm, ben er nog niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven