Bezemtopic deel 4
dinsdag 10 november 2009 om 11:52

dinsdag 10 november 2009 om 12:18
Wat wordt er veel geschreven!
Bijna een dagtaak om dat bij te houden
HPL, als ik vroege dienst heb ben ik idd heel vroeg, ga dan om 6 uur de deur uit.
Vandaag late dienst, da's even wat relaxter.
Wordt hier dus ook weer geen lijstje, maar heb al wel een was gedraaid, dat dan weer wel.
Hou dat forummer van de maand nooit bij, maar lees ik nou dat jij dat geworden was Zoeb?
Coebergh, neuh, geen ontaarde moeder, je wist nou wat er komen ging
Bijna een dagtaak om dat bij te houden
HPL, als ik vroege dienst heb ben ik idd heel vroeg, ga dan om 6 uur de deur uit.
Vandaag late dienst, da's even wat relaxter.
Wordt hier dus ook weer geen lijstje, maar heb al wel een was gedraaid, dat dan weer wel.
Hou dat forummer van de maand nooit bij, maar lees ik nou dat jij dat geworden was Zoeb?
Coebergh, neuh, geen ontaarde moeder, je wist nou wat er komen ging

dinsdag 10 november 2009 om 13:40
Een kopie van hetgeen ik op een ander topic heb geplaatst:
Net terug van de dierenarts.
Kat heeft waarschijnlijk een tumor in haar darmen waar de ontlasting niet langs kan. En de ontlasting is nu al zover ingedroogd dat het ook moeilijk gaat.
De DA legde uit dat je eigenlijk twee dingen kunt doen; of je probeert de kat een week te behandelen; laxeren, masseren, antibiotica etc. in de hoop dat de darmen leeggemaakt worden. Maar de DA verwacht niet dat de tumor/bult verdwijnt. Dus de kans is dan heel aanwezig dat de problemen na verloop van tijd terugkomen. Of optie twee; een spuitje.
Tja.. en toen. Zomaar out of the bleu de kat een spuitje geven kan ik ook niet, maar een kat laten lijden vind ik ook niet nodig. We hebben nu gekozen voor een middenweg. We proberen twee dagen te behandelen, zit er helemaal geen vooruitgang in, dan krijgt ze alsnog een spuitje.
Net terug van de dierenarts.
Kat heeft waarschijnlijk een tumor in haar darmen waar de ontlasting niet langs kan. En de ontlasting is nu al zover ingedroogd dat het ook moeilijk gaat.
De DA legde uit dat je eigenlijk twee dingen kunt doen; of je probeert de kat een week te behandelen; laxeren, masseren, antibiotica etc. in de hoop dat de darmen leeggemaakt worden. Maar de DA verwacht niet dat de tumor/bult verdwijnt. Dus de kans is dan heel aanwezig dat de problemen na verloop van tijd terugkomen. Of optie twee; een spuitje.
Tja.. en toen. Zomaar out of the bleu de kat een spuitje geven kan ik ook niet, maar een kat laten lijden vind ik ook niet nodig. We hebben nu gekozen voor een middenweg. We proberen twee dagen te behandelen, zit er helemaal geen vooruitgang in, dan krijgt ze alsnog een spuitje.

dinsdag 10 november 2009 om 15:20
Vandaag nog geen nieuws van MissM he? Of heb ik nou niet goed opgelet?
MissM, ik hoop dat het goed gaat met je!!
Pffft.. nu ik bezig ben om hier op mn werk weer een beetje orde in de chaos te scheppen vliegt het me meteen weer flink naar de keel. Het is gewoon zo VEEL... krijg het er echt een beetje benauwd van.
Maar goed, ik ga maar gewoon ergens beginnen.. dan komt het vast goed allemaal.
MissM, ik hoop dat het goed gaat met je!!
Pffft.. nu ik bezig ben om hier op mn werk weer een beetje orde in de chaos te scheppen vliegt het me meteen weer flink naar de keel. Het is gewoon zo VEEL... krijg het er echt een beetje benauwd van.
Maar goed, ik ga maar gewoon ergens beginnen.. dan komt het vast goed allemaal.
dinsdag 10 november 2009 om 16:20
ik heb het volgende lijstje
- tas vakantie uitpakken
- eventueel wassen (doorgeschoven naar vanavond en morgen)
- was inruimen
- caviakooi
- fotos uitzoeken van de vakantie (eerst wachten dat itsman meer schijfruimte creëert op de fotoserver)
als beloning breien
- tas vakantie uitpakken
- eventueel wassen (doorgeschoven naar vanavond en morgen)
- was inruimen
- caviakooi
- fotos uitzoeken van de vakantie (eerst wachten dat itsman meer schijfruimte creëert op de fotoserver)
als beloning breien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 10 november 2009 om 17:38
maisjes en H_M
Zielig voor het poesje Druif...
Goed gedaan, over twee dagen weten jullie dus meer...
Coe, hoe had je kleintje het gehad op de creche?
Hier rustig dagje gehad, en toch nog wat gedaan:
Getennist
Koffie geleut
Gestofzuigd
Tekst gestudeerd
Was gedraaid, gedroogd, opgevouwen.
Avondeten voorbereid.
to do:
Taxi spelen voor dansles Troela.
Troela overhoren topografie.
Koken
Tekst studeren
Wandeling
Voel me niet heel erg top.
Familie(Loeder)-bla is weer aan de gang en ik merk dat ik het me toch weer te veel aantrek.
Zielig voor het poesje Druif...
Goed gedaan, over twee dagen weten jullie dus meer...
Coe, hoe had je kleintje het gehad op de creche?
Hier rustig dagje gehad, en toch nog wat gedaan:
Getennist
Koffie geleut
Gestofzuigd
Tekst gestudeerd
Was gedraaid, gedroogd, opgevouwen.
Avondeten voorbereid.
to do:
Taxi spelen voor dansles Troela.
Troela overhoren topografie.
Koken
Tekst studeren
Wandeling
Voel me niet heel erg top.
Familie(Loeder)-bla is weer aan de gang en ik merk dat ik het me toch weer te veel aantrek.
dinsdag 10 november 2009 om 17:41
Niets meer gehoord van Miss Moneypenny. Ben benieuwd hoe het gaat.
Jeetje Druif wat rot voor jullie en voor de kat. Ik hoop dat de behandeling aanslaat. En als dat zo is doen ze dan nog wat meer of gewoon weer afwachten?
Yep Gayl ik ben de forummer van de maand oktober geworden. Mede dank zij de stemmen van al die toffe meiden hier.
Jeetje Druif wat rot voor jullie en voor de kat. Ik hoop dat de behandeling aanslaat. En als dat zo is doen ze dan nog wat meer of gewoon weer afwachten?
Yep Gayl ik ben de forummer van de maand oktober geworden. Mede dank zij de stemmen van al die toffe meiden hier.
dinsdag 10 november 2009 om 18:59
Donderdag even duimen? Hoe laat mag je op gesprek? Zo komt er van bezemen helemaal niks als we de hele dag met ons allen lopen te duimen
Om wat voor functie gaat het Rainz? Hartstikke fijn!
Druif, mooie tussenweg wat poes betreft. Kan me goed indenken dat het raar voor je voelt. Ik help mee duimen en hoop dat de behandeling aanslaat!
Hier lekker druk geweest. Het hele huis glimt je tegemoet.
Badkamer gepoetst
Bed verschoond
Was gedraaid
Droger draait nu
Vaatwasser uit en ingepakt
Kamer gestoft en gezogen
Trap gezogen en nat afgenomen
Kattenbakken verschoond
Naar het ziekenhuis geweest
Ik heb een Mortonse neuralgie, maar de orthopeed is net niet helemaal zeker, dus ik mag ook voor een MRI binnenkort. Als daaruit blijkt dat het inderdaad Mortons is, ga ik onder het mes.
Nu nog even naar huis van dochter om de kat eten te geven en de post uit te zoeken.
Om wat voor functie gaat het Rainz? Hartstikke fijn!
Druif, mooie tussenweg wat poes betreft. Kan me goed indenken dat het raar voor je voelt. Ik help mee duimen en hoop dat de behandeling aanslaat!
Hier lekker druk geweest. Het hele huis glimt je tegemoet.
Badkamer gepoetst
Bed verschoond
Was gedraaid
Droger draait nu
Vaatwasser uit en ingepakt
Kamer gestoft en gezogen
Trap gezogen en nat afgenomen
Kattenbakken verschoond
Naar het ziekenhuis geweest
Ik heb een Mortonse neuralgie, maar de orthopeed is net niet helemaal zeker, dus ik mag ook voor een MRI binnenkort. Als daaruit blijkt dat het inderdaad Mortons is, ga ik onder het mes.
Nu nog even naar huis van dochter om de kat eten te geven en de post uit te zoeken.