Thuis
dinsdag 10 november 2009 om 14:51
Ja, snapte wel dat je het daarom zei hoor Star
Ik denk alleen dat er een groot verschil is tussen hormoonbehandelingen en griepprikken als je het hebt over vaccinaties. Juist omdat die griepprikken (of het nou MG of gewone G is) in zekere zin juist die 'ziekmakers' bevatten waartegen je lichaam antistoffen gaat aanmaken.
Hmmm, ik ben bijna de enige hier en word ineens met allerlei klusjes opgezadeld
Ik denk alleen dat er een groot verschil is tussen hormoonbehandelingen en griepprikken als je het hebt over vaccinaties. Juist omdat die griepprikken (of het nou MG of gewone G is) in zekere zin juist die 'ziekmakers' bevatten waartegen je lichaam antistoffen gaat aanmaken.
Hmmm, ik ben bijna de enige hier en word ineens met allerlei klusjes opgezadeld
Peas on earth!
dinsdag 10 november 2009 om 15:37
quote:Star schreef op 10 november 2009 @ 15:00:
Stom smurfenliedje. Ze zingen Gargamel, met een ggggggg. Het is toch Gargamel met de G als K? Lekker duidelijk
DES niet zomaar hormonen hoor, niks natuurlijks aan, gewoon chemische rommel.
Jahaa weet ik wel! Maar bedoelde het onderscheid tussen hormoonbehandelingen (want bij DES-vrouwen toegediende hormonen (soort oestrogeen was het volgens mij?) tijdens zwangerschap) en griepprikbehandelingen. Heb ik mijzelf nu voldoende toegelicht?
Karkamel
Stom smurfenliedje. Ze zingen Gargamel, met een ggggggg. Het is toch Gargamel met de G als K? Lekker duidelijk
DES niet zomaar hormonen hoor, niks natuurlijks aan, gewoon chemische rommel.
Jahaa weet ik wel! Maar bedoelde het onderscheid tussen hormoonbehandelingen (want bij DES-vrouwen toegediende hormonen (soort oestrogeen was het volgens mij?) tijdens zwangerschap) en griepprikbehandelingen. Heb ik mijzelf nu voldoende toegelicht?
Karkamel
Peas on earth!
dinsdag 10 november 2009 om 16:48
www.wieisdemol.nl
7 januari 2010
En Loretta is de Mol.
Maar dat wist je zeker al?
7 januari 2010
En Loretta is de Mol.
Maar dat wist je zeker al?
Loretta is De Mol. Punt.