Thuis
woensdag 11 november 2009 om 15:18
Ik heb net de huisarts gebeld om te vragen of Vito niet eerder ingeënt kan worden. Ik vind het nog zo lang wachten tot volgende week! Maar helaas, hij heeft vorige week de gewone griepprik gehad en er moet minimaal twee weken tussen de gewone en de mexprik zitten. Toch wachten dus.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 11 november 2009 om 15:48
quote:Star schreef op 11 november 2009 @ 15:22:
Bummer.
Ik word even niet goed van alle vaccinatieshit op het moment. Eetje moet morgen voor haar eerste prikken. Ik wacht maar even met de pneuprik, gezien die drie dode babies in oktober.
Dat had ik kunnen schrijven en dan Mier ipv Eetje en vrijdag ipv morgen. Succes morgen. Hoop dat het meevalt
A, snapt nu wat er bedoeld wordt. Tja, is wel gek, van met elkaar meeleven naar complete desinteresse ineens. Ook geen felicitaties bij geboortes meer en zo. Zoveel nicks, zoveel schepen om te verbranden.
Chica en ik gaan verven
God, wat zal ik blij zijn als ze weer naar school mag
Bummer.
Ik word even niet goed van alle vaccinatieshit op het moment. Eetje moet morgen voor haar eerste prikken. Ik wacht maar even met de pneuprik, gezien die drie dode babies in oktober.
Dat had ik kunnen schrijven en dan Mier ipv Eetje en vrijdag ipv morgen. Succes morgen. Hoop dat het meevalt
A, snapt nu wat er bedoeld wordt. Tja, is wel gek, van met elkaar meeleven naar complete desinteresse ineens. Ook geen felicitaties bij geboortes meer en zo. Zoveel nicks, zoveel schepen om te verbranden.
Chica en ik gaan verven
God, wat zal ik blij zijn als ze weer naar school mag
Wat Supersmollie zegt vind ik ook