1e ronde, 2e ronde en zwanger; pilstoppers zijn er in alle soorten! # 37

23-07-2007 16:06 2316 berichten
Alle reacties Link kopieren
~~[fgcolor=#00ff00]Naam ~~[/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon~~[fgcolor=#00ff00]Nod~~[/fgcolor]Overige          extra infoStardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)

Frans18  

BevallenMilena

(18-03-06)Schuift op billen. Is fan van Dikkie dikHera2729 Bevallen

16 juliNick

(18-04-06)Nick wil graag een broertje of zusjeDDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)ook pssssstVlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)

Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)

Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)staat op hippe slofjes!12 september29 24 juliBevallen

7 augustus

Ties

(29-06-06)Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)kuifje geknipt?Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juliKayleigh

(18-08-06)2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in LuzyAmy2729 BevallenSara

(06-09-06)Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopaNoa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)Kan omrollenUniverse

BevallenZoon

(06-01-07)

Brabbel26      ~~[fgcolor=#808080]ZWANGER~~[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho Nala242515 juli29 juli

Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
quote:Nala24 schreef op 12 augustus 2007 @ 13:36:

Hera, zie mijn berichtje onder die van jou, film was super!

Stom had ik helemaal niet gelezen

Balen dat je zo last van je oren hebt, hopelijk gaat het snel over. Is zo irritant oorpijn.
Ga even bij moon kijken, ze maakt me wel nieuwsgierig zo. Wel leuk zo'n plaatje trouwens bij je naam. Eens kijken of ik snappen hoe dat moet.

Hera, alles je na het typen van je berict op bekijk bericht klikt kan je als nog smilies invoegen.
Hoe kan ik het schema opnemen in m'n bericht???? Als ik kopiëren-plakken doe, wat ik altijd deed, klopt er niks meer van...

Oh men, wat is het &^%#$&^#&%^, dat nieuwe forum, het is onoverzichtelijk, traag, en verdomde onhandig opgebouwd
Morgen! Allereerst maar een lekker bakkie kof met een bastognekoekie..haha.

Quint en Yas, nog van harte gefeliciteerd !!!!

Brabs, migraine weer weggezakt?

DDDJ, lekker visje gegeten?? Lotte is nu al een echte visliefhebber, die vindt het ook heerlijk. (heeft ze echt van haar vader)

Hera, bah, begrafenis van vader van vriendin...Emotioneel zeker?

Frans, hoe is het met je in je nieuwe stulpje??

Wij hebben een leuk weekend gehad, mijn ouders zijn gebleven en hebben natuurlijk veel bijgekletst. Lekker uiteten geweest, kermis bezocht en met lotte om tuttelen. Relaxed dus. Ik ga nu even snel douchen voordat de kleine meid me weer roept.

Fijne dag
hey meiden,

ja migraine was zaterdag al weer weg ! het is steeds 1 dag, wil ik wel ff naar de dokter, nu 5x gehad in 9wkn tijd ! Vind ik niet normaal

Ben gister tante geworden, de ex van mijn broer is bevallen zonder hem in te lichten, pas gebeld toen ze bevallen was ! Echt een kut streek...

Gister hele familie bij elkaar om hem te steunen, zo triest, die jongen is nu met haar wel 3 keer gebroken geweest, ze heeft gewoon geen hart !

Hij heeft hem heel even gezien, lijkt wel sprekend op hem, mijn tante en oom zijn hem achterna gegaan om hem te steunen want mijn ouders kookte gewoon !

Als het goed is mag hjij hem vandaag weer ff zien !!

oke mening aub meiden !!!

Ik heb een collega, is bijna een jaar uit de roulatie vanwege hernia, is nu parttime terug en over een paar wkn ( maandje ) fulltime. Nu heeft zij ZONDER over leg een vakantie van een paar weken ingediend in oktober. in die maand willen een collega en ik ( met elkaar afgesproken en besproken ) ook op vakantie, want Brabbelman kan niet anders vanwege werk en het zou mijn laatste vakantie kunnen zijn. Nu heeft ziij dus al een goedkeuring zonder dat het met geen 1 van ons overlegd is dus nu moet ik en de andere collega straks bij mijn manager komen om te kijken wat we kunnen regelen., is toch absurt ??
Jeah!!!!!!!!!!!! Ik ben tante geworden!!! Mijn schoonzus is gisteravond via een keizersnede "bevallen" van een zoon! Cas heet 'ie.

Lag helemaal te stuiteren in bed van blijdschap. Kon al niet slapen, maar nu helemaal niet meer. Heb het half 3 zien worden.

(mijn zwager belde rond 1 uur)

Dit voelt zo bijzonder om tante te zijn. Echt bizar. Echt een trots gevoel.

Gaan vanavond ff langs. Ben zo benieuwd!!!

Do, weet het niet hoe je het schema moet toevoegen in je bericht.

Noa, lekker hoor, weer weekendje met je ouders.

De mijne stonden hier gister ook spontaan voor de deur. Was wel gezwellie.

Verder gister heel weinig gedaan. Heerlijk! Beetje aangelummelt.

Vandaag denk ff de keuken goed onder handen nemen.

Hey Brab, lees nu dat jij ook tante bent geworden! Toevallig op dezelfde dag! Maar alleen is het bij jou niet zo plezierig. Zeker een klote streek van haar zeg. Hij is toch de vader?

Ik zou je verhaal voorleggen aan je manager. Dit zou ik niet pikken hoor. Jullie regelen het netjes onderling en zij doet maar. Ik zou vertellen van je vriend zijn werk en jullie laatste vakantie saampies. Moet toch wat te regelen zijn?
Nala, gefeliciteerd met je neefje, veel plezier vanavond!
Gefeliciteerd met je neefje Nala.. Luek hoor, zelfde dag..

Ja we hebben straks ook een gesprek met mijn manager.

Ik ben echt kwaad, vooral op haar.. Maar ook dat zij mag en voor gaat op ons, vooral hij en ik hebben zoveel gewerkt doordat zij weg viel 1!
Brabbel en Nala van harte gefeliciteerd met jullie neefjes!!

Brab, voor jouw broer een dikke knuf want wat zij doet is echt niet netjes...voel echt met hem mee hoor.

En over je vakantie zou ik idd gewoon de situatie aan je manager voorleggen dan valt er vast iets te regelen. Idd wel flauw van je collega...maar ja meid, zo gaat het tegenwoordig: egoisme ten top!

Ik hoor er hier een schaterlachen van de pret....schatje!

Ga even met lotte spelen, laters!
Goedmorgen!!

Brab gefeliciteerd, en wat een naaistreek zeg. Het lijkt me zof frustrerend als het van iemand anders moet afhangen of en hoe je je kind mag zien. En vader (of moeder tuuk) worden, das het meest bijzondere moment van je leven. Je broer moet zich wel heel machteloos voelen nu.

Enne wat betreft je collega, dat ze ziek was daar kan ze natuurlijk niks aan doen. En dat ze op vakantie wil, dat is ook niet zo vreemd. Maar dat ze niet overlegd met julie, dat is op zijn zachtst gezegd helemaal niet netjes. Ik zou het zeker voorleggen aan de manager en ook aan haar.

Haha trouwens Brab, het wordt niet je laatste vakantie hoor, maar wel de laatste vakantie met z'n tweetjes .

Nala, jij ook gefeliciteerd met je neefje! Leuke naam ook. Je gaat hem vast heel snel bezoeken he?

Quint, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te lezen had je een lekkere ontspannen verjaardag. Jammer alleen dat zowel vriend als jij je niet zo lekker voelde 's avonds!

Yas, jij ook gefelciteerd met je verjaardag! Waar heb je op getrakteerd? Appeltaart?? *heee waar is de smailie met tong uit de mond????*

*zo dat was het felicitatierondje*

DDDJ, ik was inderdaad wel kalm, ja. Man was wat hysterischer, maar het was ook mn of meer zijn "schuld". Dus die voelde zich rot. Rende beetje heen en weer enzo. Ik heb hem maar doekjes laten halen en verder kind getroost en bloed weggeveegd. Zat wel zelf helemaal onder het bloed, maar heb het gelukig (dankzij huishoudtopic ergens ) uit mijn shirt gekregen. Ik voond het zelf nogal een goed teken dat de sirene zo enorm hard afging en daarna gewoon god gekeken hoe het gat eruit zag. Maarreh jij was toch ook cool genoeg om Daphne in haar gezicht te blazen??

Leentje lust ook graag vis trouwens. Nou ja, zalm dan en kibbeling, andere visjes heeft ze nog niet gehad.

Hera, jouw laatste weekje vakantie begint he? Ga je nog iets leuks doen?

Dootje, las bij de post dat je nog tot 10 augustus moet wachten. Ik beam dus een flinke dosis geduld naar je toe!

Moontje, oeiwwwwwwwwwww jij houdt zeker de gemoederen bezig. Manman spannend. Ik pak ook wat pleisters om mijn duimen te beschermen hoor

12-9 Super dat Ties weer aan het groeien is! Langzaam groeien is niet erg , heb ik me laten wijsmaken, als ze maar groeien! Enne had ik al gezegd hoe leuk die foto's van Ties en Daphne zijn?

Kay, hoe is het met het klussen? Lukt het allemaal nog?? Heb je al wat fotootjes?

Noa, klinkt als een lekker weekend! Zijn je ouders nu weer terug naar Nederland?

Uni, hoe was je dagje voor jezelf?

Ik heb vandaag een dagje voor mezelf. Heb vanochtend Leentje zingend (zij dan ) achtergelaten op het kdv en daarna lekker gewinkeld. Schaamteloos nieuwe kleding gekocht. Leukleuk!

Lena is ook weer helemaal leuk. Elke dag verzuchten vent en ik wel een keer wat een prachtig, mooi en ook zo verrekte slim kind we toch op de wereld gezet hebben. Aaah zo erg, want daarna herhalen we tegen elkaar de woorden die ze zegt en in welke situatie ze gezegd zijn, de grappige dingen die ze die dag weer gedaan heeft en hoe het toch kan en ook wat een wonder het toch is, dat wij, twee hele normale mensen, zo'n prachtkind op de wereld hebben gezet.

*deelt teiltjes uit*

Maar verder klussen we ook stug door in huis hoor, en zijn we soms boos op Leentje omdat ze stoute dingen doet of soms krijgt ze zelfs wel eens een onterechte snauw, gewoon omdat ze de stoffer in de vaatwassrer doet, terwijl zij natuurlijk niet weet datdat niet mag, of omdat ze in de weg aan het rondscharrelen is . Zaterdag zijn we begonnen met onze slaapkamer. Vriend heeft het plan opgevat om komende zondag de slaapkamer af te hebben. Dat plan is niet erg SMART georienteerd, dus ik ga voor zondag over 2 weken . Maar dat zou wel fijn zijn, want nu toeven wij, wel erg gezellig, in een soort bedstee, met alle onze zooi in bed. Gezellig!
Franssie, hou op over SMART! Ben ik blij dat ik geen groepsleiding meer ben.

Kan het woordje SMART niet meer horen. Hihi. \\:-)//

Maarre...we gaan aan het eind van de dag naar ons neefje! Dan is er bezoekuur, dus kunnen we er naartoe!! Jippie! Schoonouders zijn nu net geweest. Ben zo benieuwd.

Vind het zo gek dat zij nu paps en mams zijn. Zelf ga ik weer twijfelen. Kan ik dat straks wel aan? Je hebt opeens een kind!!! En die bevalling. Oeh!

Brabbel, jij tuurlijk ook gefeliciteerd!
JA duh dat bedoel ik ook frans, laatste keer samen, maar ik moet er gewoon een week nog ff tussen uit en kan niet anders dan die week ivm zijn werk !

Die hernia kan ze niks aan doen, maar wel dat ze na de operatie te snel prive dingen s gaan doen waardoor het geforceerd is en daardoor langer uit de roulatie was waardoor ik meer moest werken.

ik vind het gewoon een terig streek van haar, en als ik geen toestemming krijg dan heeft mijn baas een groot probleem.. Ik heb het vorige week nog over vakantie gehad met haar en houdt ze gewoon haar bek dicht.. dan ben je voor mij geen collega..
He Brab,

Ik kan er niks aan doen hoor. Heb toch gezegd dat het niet netjes is van je collega.
Enne Nala, dat kun jij aan hoor . Bevallen ook, want je hebt geen keus

Veel plezier vanavond bij je neefje!
Nala gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Veel plezier met het bezoekje vanmiddag. En natuurlijk kun jij dat straks ook!

Brabbel, Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Wat een rotstreek voor je broer (en de rest van de familie) Ik hoop dat ze samen toch een weg kunnen vinden om hier mee om te gaan, in het belang van de kleine helemaal.

Wat een rotstreek van je collega zeg, dat is inderdaad niet netjes. Wat al is gezegd aangeven bij de manager. Ben benieuwd hoe het gesprek vanmiddag gaat.

Frans,* geeft even een vol teiltje terug * Hahah nee hoor wij zijn net zo erg, moet ik tot mijn schande bekenen (en ik heb altijd gezegd dat ik nooit zo zou worden )

Succes met het verbouwen van de slaapkamer.

Noa, dat klinkt als een heel gezellig weekend. Ben je weer helemaal fit?

Do, las bij de firma altijd wat bijzonder (en dat klopt nu helemaal, jemig wat spannend voor Moon) dat jullie 20 augustus langs mogen komen. Pfff dat is nog een week in spanning/onzekerheid zitten.

Ik hoop zo dat jullie dan meer duidelijkheid krijgen en goed nieuws. Ik duim hard voor je (pfff mijn duimen maken overuren voor jouw en moon)

Moet nu eigenlijk aan het werk om een weekrooster te maken maar heb nog niet zo'n zin.

Ben ondertussen een kindercd aan het luisteren, word je ook niet echt vrolijk van.

Woensdag op bezoek bij een vriendin van vroeger. We kwamen elkaar tegen in het dorp en besloten toen maar eens bij elkaar op de koffie te gaan.

Donderdag nog even verder klas inrichten en dan vrijdag vergadering en dan is de vakantie voorbij

Heb wel met mijn man afgesproken dat ik na de geboorte van de 2e (wanneer dat ook mag zijn) 1 dag ouderschapsverlof op ga nemen.

En daar gaat mijn rust meneer is wakker

Tot later

Voor de blaren op den duimen.

Nala, gefeliciteerd met je neefje.
Frans.. Smiley kwam niet naar voren bij mij.. Leg alleen ff de situatie uit !
nou ik mag op vakantie, heb ff 2 dgn moeten schuiven met mijn dgn gelukkig bleef het in de week dat Brabbelman ook kon dus alles is goed gekomen, gelukkig maar !!

Mijn broer heeft heel veel foto`s gemaakt en goed met haar gesproken, als het goed is gaan ze nu alles goed op papier zetten en mag hij van haar nu zoveel langs komen als hij wil !! Nou ben benieuwd !
Tante brabbel en Nala van harte met jullie neefjes

Brabbel fijn dat je broer het met haar heeft uitgepraat. Maar ja dat maakt het missen van de bevalling tuurlijk niet minder erg. Maar goed hopelijk kan ie nu wel goed met zijn kleintje omgaan. En mag jij ook al langs?

En toch gelukt met de vakantie, gelukkig.

Frans, ben heel smart aan het worden de laatste tijd dus als je wat haalbaars, toetsbaars wil hebben let me know

En tja denk dat ik ook nog wel paar teiltjes neer kan zetten hier. Al kan ik Ties laatste tijd af en toe wel achter het behang plakken. Het blijft toch ons lieve, knappe, slimme en lekkere ventje.

Hera, oh nu alweer richting einde van je vakantie. En inderdaad wel lekker om dagje oudersschapsverlof te gaan nemen. Lijkt me voor je man trouwens ook wel vermoeiend overdag met Nick na een nachtdienst.

Noa, fijn dat je weekend met je ouders lekker was.

Ga er weer snel vandoor. ANTM komt weer.

Morgen trouwens naar de makelaar
oh ja do, balen trouwens dat je nog zo lang moet wachten. (je ziet het he, we achtervolgen je overal)

En wat betreft schema, ik had gereageerd op oud berichtje met schema en daarin deed hij het wel. Wilde het toen nog een keer doen door op mijn eigen berichtje te reageren en dan krijg ik alleen mijn toegevoede tekst en niet meer het schema. Dus weet niet hoe we dat moeten gaan doen met het schema. Mis het wel een beetje.
quote:Brabbel schreef op 13 augustus 2007 @ 16:24:

nou ik mag op vakantie, heb ff 2 dgn moeten schuiven met mijn dgn gelukkig bleef het in de week dat Brabbelman ook kon dus alles is goed gekomen, gelukkig maar !!

Mijn broer heeft heel veel foto`s gemaakt en goed met haar gesproken, als het goed is gaan ze nu alles goed op papier zetten en mag hij van haar nu zoveel langs komen als hij wil !! Nou ben benieuwd !Gelukkig is het dus allemaal nog goed gekomen. Wat fijn dat je broer een goed gesprek heeft gehad, hopelijk werkt het in de praktijk ook zo.
12-9 succes bij de makelaar morgen!

Nu ga ik tot morgen
Haha, is goed hoor, dat jullie ook bij de Post de ontwikkelingen volgen, is ook gewoon retespannend voor Moon (tenminste, vanmiddag nog wel, heb nog niet bijgelezen).

Ik wilde hier de afspraak in het schema zetten, maar ik kreeg het niet voor elkaar, en toen was ik , dus toen ben ik het vergeten...

(voor die paar die de Post niet gelezen hebben, man en ik hebben 20 augustus een afspraak bij de gyn, voor uitslag echo van man...)

Come to think of it, volgens mij ben ik ook vergeten Quintie en Yasmijn een fijne verjaardag te wensen, sorry girls (en waar is het 'ik schaam me' smileytje gebleven??)

Truste meiden!
Morguh,

Jeetje Doompie pas 20 augustus, voor jouw een hele tijd maar nog een klein weekie, ik ga duimen en hopen dat er super positief nieuws uitkomt

Heb gister de foto`s gezien van mijn neefje, helemaal super, mooi kereltje hoor !

Bolle toet, ruim een 7 ponder. Vandaag gaat hij hem aangeven en hopelijk snel alle afspraken op papier zetten, hij wil gedeeltelijk voogdij en dat wil zij absoluut niet.. dus ben benieuwd hoe dat afloopt.

Met mij gaat alles super, buikje begint te groeien, was vd week 1.5 kilo aangekomen maar nu zit ik weer op mijn begin gewicht..
Hier mogen de pleisters ook van de duimen

Bedankt voor het meeleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven