hoe maak ik het weer gezellig met mijn man?
woensdag 11 november 2009 om 11:07
Mijn man &ik hebben een pittig jaar achter de rug.
Onze jongste zoon (nu 1.5) was een huilbaby en heeft tot een maand geleden bij ons in bed geslapen.
We waren beiden doodop, en zeer geirriteerd naar elkaar toe, ruzie-ruzie-ruzie.
Nu begint mannetje beter te slapen(wij dus ook) en nu wil ik mijn relatie weer öppakken"maar hoe doe ik dat?
Weekendje weg kan niet, want opa&oma's kunnen niet oppassen.
Onze jongste zoon (nu 1.5) was een huilbaby en heeft tot een maand geleden bij ons in bed geslapen.
We waren beiden doodop, en zeer geirriteerd naar elkaar toe, ruzie-ruzie-ruzie.
Nu begint mannetje beter te slapen(wij dus ook) en nu wil ik mijn relatie weer öppakken"maar hoe doe ik dat?
Weekendje weg kan niet, want opa&oma's kunnen niet oppassen.
woensdag 11 november 2009 om 11:15
Neem lekker de tijd om elkaar weer te leren kennen. Probeer inderdaad echt je kind eens een avondje uit te besteden zodat je lekker uit eten kan gaan.
Lukt dat echt niet dan kan je het thuis toch ook gezellig maken? Geef je zoon alvast eten en breng hem dan naar bed. Daarna gaan jullie samen lekker koken, je dekt de tafel mooi, neem echt de tijd voor elkaar, en natuurlijk zet je de tv een avondje uit.
Lukt dat echt niet dan kan je het thuis toch ook gezellig maken? Geef je zoon alvast eten en breng hem dan naar bed. Daarna gaan jullie samen lekker koken, je dekt de tafel mooi, neem echt de tijd voor elkaar, en natuurlijk zet je de tv een avondje uit.
woensdag 11 november 2009 om 11:18
Wat wij doen (ook kindje van 1,5 jaar) is dat we in ieder geval 1 avond in de week hem apart laten eten en optijd naar bed brengen. We hebben dat tijd met z'n tweeen en ook als we niet echt is bijzonders doen (wij kijken ons favoriete programma) is het toch heel gezellig en kletsen we weer wat meer.
In het weeken spreken we ook af en toe af om seks te hebben als Youkje slaapt. 's Avonds zijn we vaak zo moe dat we er anders nauwelijks meer aan toe komen. Het is wat meer plannen maar niet minder leuk.
In het weeken spreken we ook af en toe af om seks te hebben als Youkje slaapt. 's Avonds zijn we vaak zo moe dat we er anders nauwelijks meer aan toe komen. Het is wat meer plannen maar niet minder leuk.
Het is zoals het is
woensdag 11 november 2009 om 11:22
Gelukkig slaapt je zoon weer beter en in zijn eigen bed!
Vervelend dat je geen oppas hebt. Hier is dat ook het geval.
Wat wij vaak doen is: Als ons kind op bed ligt, kaarsjes aan, lekker samen eten..spelletje doen, massage, filmpje etc.
Je hoeft het niet altijd buiten de deur te zoeken.
Fijne avond(en) alvast!
Vervelend dat je geen oppas hebt. Hier is dat ook het geval.
Wat wij vaak doen is: Als ons kind op bed ligt, kaarsjes aan, lekker samen eten..spelletje doen, massage, filmpje etc.
Je hoeft het niet altijd buiten de deur te zoeken.
Fijne avond(en) alvast!
woensdag 11 november 2009 om 11:23
woensdag 11 november 2009 om 11:54
Als je 's avonds te moe bent voor spannende dingen kun je misschien 's avonds samen douchen of in bad. Lekker ontspannen en intiem, en ach.... soms blijk je dan toch niet zo heel moe.
Ik vond/vind het soms moeilijk om in de stemming te komen als ik het gevoel heb dat ik mijn man eigenlijk nog niet eens echt gesproken heb die dag. Recht van de stress naar de sex werkt voor mij niet zo. Dat badderen is een mooi tussending.
Veel succes, goed dat je er mee bezig bent.
Ik vond/vind het soms moeilijk om in de stemming te komen als ik het gevoel heb dat ik mijn man eigenlijk nog niet eens echt gesproken heb die dag. Recht van de stress naar de sex werkt voor mij niet zo. Dat badderen is een mooi tussending.
Veel succes, goed dat je er mee bezig bent.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
woensdag 11 november 2009 om 11:58
woensdag 11 november 2009 om 12:32
Er bestaan hotels waar kinderoppas aanwezig is, als je persé een weekendje weg zou willen. Verder sluit ik me aan bij de tips die al gegeven zijn ('s avonds na zoontje's bedtijd, avondje oppas inhuren etc.)
Verder denk ik dat het ook goed is om te investeren in dingen waar je als gezin van kunt genieten... Om te bedenken hoe je de dingen waar je samen van kon genieten kan omzetten naar iets waar je met z'n drietjes van kunt genieten. Mijn man en ik hebben veel gekampeerd op afgelegen plekken. Ik verlang er nu al naar om dat straks te doen met dochtertje erbij op een leuke kindermanier (besef dat dit voor velen als hel klink )
Verder denk ik dat het ook goed is om te investeren in dingen waar je als gezin van kunt genieten... Om te bedenken hoe je de dingen waar je samen van kon genieten kan omzetten naar iets waar je met z'n drietjes van kunt genieten. Mijn man en ik hebben veel gekampeerd op afgelegen plekken. Ik verlang er nu al naar om dat straks te doen met dochtertje erbij op een leuke kindermanier (besef dat dit voor velen als hel klink )
donderdag 12 november 2009 om 10:08

donderdag 12 november 2009 om 10:14
donderdag 12 november 2009 om 10:19
quote:boysmum74 schreef op 12 november 2009 @ 10:08:
Bedankt voor alle snelle reacties.
Morgen avond ga ik ipv vroeg douchen en huispak aan, mijn makeúp bijwerken, kaarsjes aan,hapjes op tafel en samen een lekkere film kijken.
Ben er zelfs een beetje nerveus voor, en dat na 7 jaar huwelijk.
Laat jullie wel wat weten
thanks
Leuk hoor. Spannend, haha!!
Maar waarom huispak, dat (vind ik!) dan wel een beetje jammer. Doe een leuk rokje aan of zoiets, vinden meeste mannen volgens mij prachtig..
Bedankt voor alle snelle reacties.
Morgen avond ga ik ipv vroeg douchen en huispak aan, mijn makeúp bijwerken, kaarsjes aan,hapjes op tafel en samen een lekkere film kijken.
Ben er zelfs een beetje nerveus voor, en dat na 7 jaar huwelijk.
Laat jullie wel wat weten
thanks
Leuk hoor. Spannend, haha!!
Maar waarom huispak, dat (vind ik!) dan wel een beetje jammer. Doe een leuk rokje aan of zoiets, vinden meeste mannen volgens mij prachtig..

donderdag 12 november 2009 om 10:30