De ramp die Sneeuwwitje heet....
woensdag 11 november 2009 om 14:47

woensdag 11 november 2009 om 15:23
Jaaaaaa, hier ook een dochter van bijna 3 die die krengen verzamelt! Dankzij de oma's, die zijn begonnen ze te geven, want ik kom zelden bij de AH (ligt niet op de route zeg maar).
Vandaag een keer bij AH boodschappen gaan doen en zal je zien, krijgen we allemaal dubbele...
Wij hebben in de aanbieding: het wasbeertje, de heks, Sleepy en Grumpy.
We zoeken: Sneeuwwitje (!!!), de prins, de koningin, de jager, de schildpad, Sneezy, Happy en het hert.
@Yasmijn: Wil je ze voortaan aanpakken en naar mijn dochter opsturen please?!!? Mijn dochter heet Jasmijn Serieus!
@Nostradame: Volgens mij kun je die poppetjes makkelijk in een envelop opsturen hoor. Ik heb ook wel eens van die smurfen van AH naar een jongetje gestuurd die ze spaarde en die kwamen gewoon aan!
Vandaag een keer bij AH boodschappen gaan doen en zal je zien, krijgen we allemaal dubbele...
Wij hebben in de aanbieding: het wasbeertje, de heks, Sleepy en Grumpy.
We zoeken: Sneeuwwitje (!!!), de prins, de koningin, de jager, de schildpad, Sneezy, Happy en het hert.
@Yasmijn: Wil je ze voortaan aanpakken en naar mijn dochter opsturen please?!!? Mijn dochter heet Jasmijn Serieus!
@Nostradame: Volgens mij kun je die poppetjes makkelijk in een envelop opsturen hoor. Ik heb ook wel eens van die smurfen van AH naar een jongetje gestuurd die ze spaarde en die kwamen gewoon aan!

woensdag 11 november 2009 om 15:30
ik heb er ook veel... mail me maar.. op kittyelastic@gmail.com
woensdag 11 november 2009 om 15:32
Ik zal vanavond thuis (nu op werk) even kijken wat ik in de aanbieding heb en wat je tegen die tijd nog nodig hebt
Ik heb een stuk of 13 verschillende!
Moet je alleen op één of andere manier even zorgen (geen idee hoe overigens, haha) dat je (mail)adres bij mij terecht komt, of mij een mailadres geven van jou.
Ik heb een stuk of 13 verschillende!
Moet je alleen op één of andere manier even zorgen (geen idee hoe overigens, haha) dat je (mail)adres bij mij terecht komt, of mij een mailadres geven van jou.

woensdag 11 november 2009 om 15:36
quote:mmmoi25 schreef op 11 november 2009 @ 15:23:
Ja? dan wagen we het er maar op
Zwitsal kan ik je mailen?
Ja? dan wagen we het er maar op
Zwitsal kan ik je mailen?

woensdag 11 november 2009 om 15:38
Ik heb een mailadres aangemaakt hoor! Goede tip, en ik was het toch al een tijdje van plan maar het kwam er maar niet van.
mmmoi@hotmail.com
Je kunt me mailen zwitsal, ik reserveer de heks en de wasbeer voor je!
mmmoi@hotmail.com
Je kunt me mailen zwitsal, ik reserveer de heks en de wasbeer voor je!
woensdag 11 november 2009 om 15:41
Aangezien bambino me net mailde dat ze er genoeg heeft
denk ik dat ik ze maar probeer te verzamelen voor mn neefje. Misschien vindt hij dat ook wel leuk.
Dan heb ik dubbel: De koningin (2x) en Dopey (2x) en zoek ik nog een heleboel (maar krijg vast nog wel wat bij de boodschappen): sneeuwwitje en prins, grumpy, doc, sneezy, sleepy, hert en bashful
denk ik dat ik ze maar probeer te verzamelen voor mn neefje. Misschien vindt hij dat ook wel leuk.
Dan heb ik dubbel: De koningin (2x) en Dopey (2x) en zoek ik nog een heleboel (maar krijg vast nog wel wat bij de boodschappen): sneeuwwitje en prins, grumpy, doc, sneezy, sleepy, hert en bashful