Saai!
dinsdag 10 november 2009 om 20:31
dinsdag 10 november 2009 om 20:33
quote:steph schreef op 10 november 2009 @ 20:31:
Morgen lekker naar kreadoe en daarna een paar dagen uit waaien in scheveningen.
Dus mochten jullie me missen saaien dan weten jullie waar ik ben.
Snjo, je bent leuk als collega.
Ik ga nu Indenpende day kijken, die heb ik nog nooit *kuch* gezien. En daarna slapen.
ZWAAI saaierds.
Geen veel plezier morgen (*wil ook naar kreadoe). Vertel morgenavond maar saai of er nog leuke nieuwe dingen waren.
??kreadoe is toch in de jaarbeurs in Utrecht??? (dan ben ik daar ook een keer geweest, 2001 volgens mij).
Morgen lekker naar kreadoe en daarna een paar dagen uit waaien in scheveningen.
Dus mochten jullie me missen saaien dan weten jullie waar ik ben.
Snjo, je bent leuk als collega.
Ik ga nu Indenpende day kijken, die heb ik nog nooit *kuch* gezien. En daarna slapen.
ZWAAI saaierds.
Geen veel plezier morgen (*wil ook naar kreadoe). Vertel morgenavond maar saai of er nog leuke nieuwe dingen waren.
??kreadoe is toch in de jaarbeurs in Utrecht??? (dan ben ik daar ook een keer geweest, 2001 volgens mij).
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 10 november 2009 om 20:37
Ik ben heel leuk als collega. Had vandaag een patient die niet helemaal wist hoe 1 van de apparaten werkte en liet in een keer los met als gevolg: een heleboel herrie (20 kg gewicht dat naar beneden kwam).
Heb toen even snel een mailtje gestuurd naar dezelfde collega als hierboven (zit direct naast ons):"sorry voor de herrie, patient vergiste zich. Je bent vast wel wakker nu...."
Kreeg ik een mailtje terug: " ik wilde al komen helpen..."
Dus mijn antwoord was: " als we echt hulp nodig hebben klop ik wel heel hard op de wand....."
Heb toen even snel een mailtje gestuurd naar dezelfde collega als hierboven (zit direct naast ons):"sorry voor de herrie, patient vergiste zich. Je bent vast wel wakker nu...."
Kreeg ik een mailtje terug: " ik wilde al komen helpen..."
Dus mijn antwoord was: " als we echt hulp nodig hebben klop ik wel heel hard op de wand....."
dinsdag 10 november 2009 om 20:37
woensdag 11 november 2009 om 09:19
quote:desteny schreef op 11 november 2009 @ 08:55:
goedemorgen saaie liefjes,nieuwe drukke saaie dag.vanmiddag bezoek.we gaan fijn trainen met de ondjes en daarna lekker pasta eten.nu ff mn saaie regeldingen in orde maken die gisteren zijn blijven liggen.
Is dat hetzelfde bezoek als een paar weken geleden dat toen niet kwam vanwege ziekte???
Klinkt goed, dat programma.
goedemorgen saaie liefjes,nieuwe drukke saaie dag.vanmiddag bezoek.we gaan fijn trainen met de ondjes en daarna lekker pasta eten.nu ff mn saaie regeldingen in orde maken die gisteren zijn blijven liggen.
Is dat hetzelfde bezoek als een paar weken geleden dat toen niet kwam vanwege ziekte???
Klinkt goed, dat programma.
woensdag 11 november 2009 om 10:54
woensdag 11 november 2009 om 19:55
quote:Dushi74 schreef op 11 november 2009 @ 19:10:
Niet sint Maarten aan het vieren? Of doen ze daar niet aan in IJsjesland?
Belangrijker vind ik weer dat het begin van carnavalseizoen is aangebroken.
Daar doen ze hier niet aan.....
Ik ga zometeen (kerst)kaarten maken. Ik zou ook naar een vergadering van de gym moeten maar ik kan mezelf nog steeds niet splitsen...
Niet sint Maarten aan het vieren? Of doen ze daar niet aan in IJsjesland?
Belangrijker vind ik weer dat het begin van carnavalseizoen is aangebroken.
Daar doen ze hier niet aan.....
Ik ga zometeen (kerst)kaarten maken. Ik zou ook naar een vergadering van de gym moeten maar ik kan mezelf nog steeds niet splitsen...