Saai!
woensdag 11 november 2009 om 21:24
quote:snjokorn schreef op 11 november 2009 @ 09:19:
[...]Is dat hetzelfde bezoek als een paar weken geleden dat toen niet kwam vanwege ziekte???
Klinkt goed, dat programma.
ja idd goed onthouden zeg.
nou ut was reuze gezellie,fijn getraind en ze komen binnenkort weer terug.kan ik hun vorderingen bekijken en weer gaan bijsturen.eten was ook erg in de smaak gevallen....nog appelcake meegeven voor hun mannen thuis.die moet je ook te vriend houden he toch nog wat regeldingen niet af kunnen krijgen,maar ach...morgen weer een nieuwe dag.ga zo een wijntje pakken en dvdtje kijken.Nahib...leuke maffe turk, of is ut een marokaan?
[...]Is dat hetzelfde bezoek als een paar weken geleden dat toen niet kwam vanwege ziekte???
Klinkt goed, dat programma.
ja idd goed onthouden zeg.
nou ut was reuze gezellie,fijn getraind en ze komen binnenkort weer terug.kan ik hun vorderingen bekijken en weer gaan bijsturen.eten was ook erg in de smaak gevallen....nog appelcake meegeven voor hun mannen thuis.die moet je ook te vriend houden he toch nog wat regeldingen niet af kunnen krijgen,maar ach...morgen weer een nieuwe dag.ga zo een wijntje pakken en dvdtje kijken.Nahib...leuke maffe turk, of is ut een marokaan?
woensdag 11 november 2009 om 21:37
woensdag 11 november 2009 om 21:39
woensdag 11 november 2009 om 23:31
Het is me gelukt, de kaart is af en heel saai geworden. De avond was écht saai. Weinig animo en degenen die er zaten wilden eigenlijk niks nieuws uitproberen. Mutsen.
Steph is niet weggewaaid dus.
*zwaait naar iedereen en gaat d'r bed opzoeken (ook al ligt ze nu op de slaapbank met lappie).
Trusten.
Steph is niet weggewaaid dus.
*zwaait naar iedereen en gaat d'r bed opzoeken (ook al ligt ze nu op de slaapbank met lappie).
Trusten.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 12 november 2009 om 10:27
donderdag 12 november 2009 om 19:33
Ik heb mijn collega's gepest vandaag. Door de een vooral nog banger te maken voor de sombreroprik, de ander flink mee te flirten zodat hij er stoute gedachten op na houdt. En het gebruikelijke grap en grol werk voor de rest. Altijd fijn dit soort dagen. Productief voor de werkgever is het niet. Maar soms moet de druk er ook even af. Stress genoeg met al die ontslagen.
donderdag 12 november 2009 om 20:02
donderdag 12 november 2009 om 20:16
Super dat kaartje mooi is geworden. En nog ontbijtje ook. Heb je volgens mij helemaal het gevoel dat het al middag is eer je aan het werk gehad. Ooit eens kerstontbijtjes op werk gehad. Maar daar is collectief voor besloten dat nooit meer te doen. Iedereen kakte in daarna. En nul zin in werk. Dus voortaan diners. Of nee sinds kredietcrisis kan dat niet meer. Scheelt nog meer!
donderdag 12 november 2009 om 20:32
DWDD??? je spreekt in raadsels of ik ben dom.
Wij hebben op de afdeling (3 personen) 1 x in de maand ontbijt op het werk, lekkere verse broodjes van de bakker en meestal wel iets van fruit en als "toetje" iets zoets (van de bakker).
Is gewoon gezellig (en op donderdagochtend hebben we het meestal rustig).
Wij hebben op de afdeling (3 personen) 1 x in de maand ontbijt op het werk, lekkere verse broodjes van de bakker en meestal wel iets van fruit en als "toetje" iets zoets (van de bakker).
Is gewoon gezellig (en op donderdagochtend hebben we het meestal rustig).
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 12 november 2009 om 20:35
Oja sorry. De Wereld Draait Door. Herhalingen zijn via uitzending gemist punt nl te zien. Denk dat morgen de uitzending van vanavond te zien is. Dus aanrader om terug te kijken. Het is aan het eind van het programma.
Wat gezellig elke maand ontbijt op werk. En als je het dan toch rustig hebt waarom ook niet.
Wat gezellig elke maand ontbijt op werk. En als je het dan toch rustig hebt waarom ook niet.