Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier

Goedemorgen
Goedemorgen samen
Stressed is just desserts spelled backwards
hahaha die smilie
Jonathan stond net klei te eten. Dat kan toch geen kwaad he? Van die kleurtjes-kinder klei.
quote:amalia schreef op 11 november 2009 @ 21:14:

Nou, dat neem ik van harte aan die uitnodiging! Wat klinkt dat leuk zeg!!!!Ik ga er ook heel erg over denken, dat klinkt hartstikke idyllisch en uit een boekje
quote:Maleficent schreef op 12 november 2009 @ 09:13:

Jonathan stond net klei te eten. Dat kan toch geen kwaad he? Van die kleurtjes-kinder klei.Neuh, hij poept morgen kleurtjes.
Mijn uggs gaan straks al op de brievenbus, had ze al verkocht met winst en geld binnen met PayPal. Heb nu deze besteld, Malman zegt dat ik er spijt van ga krijgen, maar ik vind dit toch de mooiste kleur:

Nu maar hopen dat ze lang mooi wit blijven
quote:Star schreef op 12 november 2009 @ 09:25:

[...]

Neuh, hij poept morgen kleurtjes.Wat een sukkeltje ook. Aardappelen eten wil hij niet, maar wel klei eten
Mal, ik ruik handel met die Uggs.... En aangezien ik de 27 miljoen helaas niet gewonnen heb

Mogge dames
quote:amalia schreef op 10 november 2009 @ 15:25:

Nou, niets te vertellen. Heb net sneeuwwitje zitten kijken en wat bijgelezen hier en daar op het forum en ben nu weer heeeeel erg over die prikken aan het twijfelen. Ik dacht van wel, maar meer omdat ik dan een kleinere kans heb om het te krijgen via de kinderen. Ik wil me niet laten enten, vind het voor Desteny niet handig. Is ze later onvruchtbaar ofzo. En B heeft gevoelige luchtwegen. Maar aan de andere kant zijn ze zelden ziek en zelf antistoffen aanmaken vind ik wel veel prettiger dan shit in je kleine kinderlijfje spuiten. Oohooh, wat moeilijk.

Mijn gedachten gaan net zo (op Desteny na that is). Ik neig naar niet inenten, maar wordt vandaag teruggebeld door de HA of ik dan niet heel erg onverantwoord bezig ben. Jongens zijn natuurlijk ex-prematuur. Volgens assistente hebben ze de schade al ingehaald, maar dat hoor ik liever van arts zelf. Iedereen hamert er ook zo op dat het is om de onrust weg te nemen. Klinkt niet echt als medisch noodzakelijk nog. Maar ja, als je kind blijvende longschade houdt... Aan de andere kant gaan er nog steeds meer mensen aan een gewone griep dood. En heb je ook bij een gewone griep risico op complicaties.

Weet iemand trouwens hoe lang die prik werkt? Moeten ze dan volgend jaar weer ingeent worden, net als met de gewone griepprik, of zijn ze dan levenslang ingeent tegen deze griepvorm?

Even verder bijlezen, ben pas op pagina 28 . Jullie hadden wel een beetje aan me mogen denken en niet zoveel ouwehoeren !
Veel plezier Mamax

Qua prikken: het blijft gezeik... Maar volgend jaar hoef je alleen weer als er dan ook weer een nwe variant langs komt waaien volgens mij. Toch Star?
quote:Suze2 schreef op 12 november 2009 @ 09:34:

Mal, ik ruik handel met die Uggs.... En aangezien ik de 27 miljoen helaas niet gewonnen heb Ach, ik had maar 20 euro winst, dus dan moet ik wel heel erg veel mijn best doen om daar wat aan te verdienen
quote:mamax schreef op 12 november 2009 @ 09:34:

[...]

Aan de andere kant gaan er nog steeds meer mensen aan een gewone griep dood. En heb je ook bij een gewone griep risico op complicaties. Het verschil met deze griep en de seizoensgriep is dat normaal gesproken de ouderen en zwakken getroffen worden, en nu zie je juist dat veel kinderen ziek worden en ook doodgaan.
Foto's van eeeeeeeelf november op mijn Hyves gezet net.
Mijn nichtjes hebben nu overigens ook waarschijnlijk de Mexicaanse Griep. Degene die het als eerste had is er redelijk doorheen gefietst maar mijn oudste nichtje is er wel aardig beroerd van.
quote:mamax schreef op 12 november 2009 @ 09:34:

[...]

Mijn gedachten gaan net zo (op Desteny na that is). Ik neig naar niet inenten, maar wordt vandaag teruggebeld door de HA of ik dan niet heel erg onverantwoord bezig ben. Jongens zijn natuurlijk ex-prematuur. Volgens assistente hebben ze de schade al ingehaald, maar dat hoor ik liever van arts zelf. Iedereen hamert er ook zo op dat het is om de onrust weg te nemen. Klinkt niet echt als medisch noodzakelijk nog. Maar ja, als je kind blijvende longschade houdt... Aan de andere kant gaan er nog steeds meer mensen aan een gewone griep dood. En heb je ook bij een gewone griep risico op complicaties.

Weet iemand trouwens hoe lang die prik werkt? Moeten ze dan volgend jaar weer ingeent worden, net als met de gewone griepprik, of zijn ze dan levenslang ingeent tegen deze griepvorm?

Even verder bijlezen, ben pas op pagina 28 . Jullie hadden wel een beetje aan me mogen denken en niet zoveel ouwehoeren !

Op Actueel zei iemand het al mooi: het is een dood virus wat wordt ingespoten en ook nog eens zo'n klein beetje, dat is niet te vergelijken met de shit die je lijf te verduren krijgt mocht je wel de MG krijgen.

En wat de kinderarts afgelopen persconferentie op tv zei, over beademing die schadelijk kan zijn voor rest van leven bij zulke jonge kinderen, was voor mij ook wel overtuigend.

Nee je bent niet je levenlang veilig, dat ben je met de normale griepprik ook niet.
quote:Star schreef op 12 november 2009 @ 09:38:

Foto's van eeeeeeeelf november op mijn Hyves gezet net.Leuke foto's! Had je mijn laatste foto's ook gezien? Jonathan zit echt lekker in zijn vel en dat is goed te zien.
quote:Suze2 schreef op 12 november 2009 @ 09:36:

Veel plezier Mamax

Qua prikken: het blijft gezeik... Maar volgend jaar hoef je alleen weer als er dan ook weer een nwe variant langs komt waaien volgens mij. Toch Star?

Ja.

Zoals het er nu uitziet qua mutaties, is dat kreng volgend jaar hartstikke niet meer bestaand
quote:Suze2 schreef op 12 november 2009 @ 09:36:

Veel plezier Mamax

Ja.

Zoals het er nu uitziet qua mutaties, is dat kreng volgend jaar hartstikke niet meer bestaand
Even mr J kijken, had ik nog niet gedaan.
Ik weet niet of het door de nieuwe medicijnen komt, maar hij is erg happy de laatste tijd.
quote:Maleficent schreef op 12 november 2009 @ 09:48:

Ik weet niet of het door de nieuwe medicijnen komt, maar hij is erg happy de laatste tijd.

Houden zo

Echt dat haar, ik vind het te goed
Hehe, dat was m'n Maxiloze ochtend

Ben weer op de hoogte van de Snuggie, Renate Verbaan, Yolanthe en de memoborden.

Kokos, fijn dat man weer thuis is! Galstenen zijn naar, m'n moeder had dat vorig jaar, die was er goed ziek van.

Star, ik las van de week dat er van de 43 kinderen die sinds 30 augustus overleden zijn in Amerika aan de MG (van 5 wisten ze het niet zeker) er maar 5 jonger dan 5 waren. Dat staaft dan weer niet dat met name jogere kinderen er vatbaar voor zijn.

Maxi is sinds gisteren officieel naar school. Dinsdag hadden ze een studiedag, dus was de hele school vrij. Hij heeft het er wel moeilijk mee. Heb hem vanmorgen ook verdrietig achter moeten laten. Moeilijk hoor...
Mamax, het gaat er om dat er NU in Nederland heel veel kinderen op de IC liggen die tussen de 0 en 4 zijn. Daarom zijn ze tot dat besluit gekomen.
Weet je wat ik zo vaag vind, Mal. Dat er zoveel tegenstrijdige verhalen zijn. Bij Pauw en Witteman was van de week iemand die zei dat ze ingeent worden omdat er geen capaciteit meer in de ziekenhuizen is. Volgens de huisarts worden ze ingeent om de onrust weg te nemen. Ik hoor wat dat betreft nog nergens dat het medisch noodzakelijk is. Niet zoals bij de DKTP en de BMR. Van het verplegend personeel laat maar de helft zich inenten.

Aan de andere kant was er bij Maxi iemand op verjaardag waarvan 1 kindje en haar vriend thuis zijn met de MG. Zij zelf had het al gehad, maar zoontje die mee was hoeste wel de hele tijd en kreeg op een gegeven moment ook koorts. Dan ben ik toch bang dat ze het oplopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven