is hij vreemdgegaan

12-11-2009 21:40 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ja milo, dat ging net ook even door mijn hoofd.....ik ben nu toch wel heel benieuwd wat de eventuele uitleg dan geweest is, TO reageert niet....
quote:milo schreef op 13 november 2009 @ 01:11:

Misschien woont ze wel op een kamertje van 2 bij 3.

Dus moesten ze wel koffie drinken op het opklapbed? Lachen om een grapje en huppakee koffie over het dekbedovertrek?

Tja. alles kan.

Psies, alles kan!

Theekan, koffiekan, waterkan, Wim Kan....
Kan-arie
Balkan?
quote:tinder schreef op 13 november 2009 @ 01:13:

TO reageert niet....

Joh....

Verrassend....
Nou ja, als het een opklapbed geweest was had ik, als de vriend van TO, toch wel gauw gemeld dat ik zo'n lol had om dat bed. Met wijn of bier dan toch. Laat die koffie maar zitten.
Kom op dames, als de relatie verder altijd goed is geweest zonder alarmbellen hoéft dit niks te betekenen.

Dat het zeer waarschijnlijk is, oké.
@ mamalief, ja nogal ja.
quote:tinder schreef op 13 november 2009 @ 01:22:

@ mamalief, ja nogal ja.

Vind je?

Die heeft t allang weer uitgepraat bijgelegd afgezoend met vriend en is het hele forum al weer vergeten.
Aja, zou kunnen...struisvogeltje waarschijnlijk...
quote:evelise schreef op 13 november 2009 @ 01:21:

Kom op dames, als de relatie verder altijd goed is geweest zonder alarmbellen hoéft dit niks te betekenen.

Dat het zeer waarschijnlijk is, oké.

Als die relatie verder goed is dan had ze waarschijnlijk ook geen zorgen om hier te uiten of drang om zijn telefoon te controleren.

Natuurlijk hoeft dat niet aan hem te liggen en kan TO ook overdreven onzeker of controlfreak zijn maar dan blijf ik erbij: bij dat soort issues kan ik een relatie niet omschrijven als 'verder altijd goed'
Nou ja, ze zullen niet hebben zitten rummicubben... daar wordt je bed in ieder geval niet vies van.. :s
Wat een wantrouwen meteen allemaal weer....zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten!
quote:Franck schreef op 13 november 2009 @ 09:58:

Wat een wantrouwen meteen allemaal weer....zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten!Wist je dat dát smoes no 1 is bij vreemdgaande mannen?
Als TO misschien wat meer info zou geven dan zien we het wellicht van een andere kant.

Zo'n smsje lijkt mij overduidelijk. Ik zou het ook niet vertrouwen. Maar het zou natuurlijk kunnen dat er een heel logische verklaring voor is...
quote:Spinster schreef op 13 november 2009 @ 10:03:

[...]

Wist je dat dát smoes no 1 is bij vreemdgaande mannen?Ja!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Franck schreef op 13 november 2009 @ 09:58:

Wat een wantrouwen meteen allemaal weer....zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten!Zullen we er een poll bijzetten, om te kijken hoeveel van de lezers denken dat hij geneukt heeft met die andere vrouw? Dan kun je zien hoeveel nare, wantrouwende er wel niet zijn Franck, ik denk 95%. Ik hoor er in ieder geval bij.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
heb het niet goedgemaakt met hem, hij zegt dat er niks gebeurd is maar aan de sms te zien blijk er toch meer aan de hand te zijn!!!
wie denkt hetzelfde....?????
Maar jullie zijn nog wel bij elkaar, zij het met ruzie omdat hij niet wil vertellen waarom zijn vriendin haar bed moest verschonen?
quote:kellly schreef op 13 november 2009 @ 11:53:

heb het niet goedgemaakt met hem, hij zegt dat er niks gebeurd is maar aan de sms te zien blijk er toch meer aan de hand te zijn!!!Waarom checkte jij zijn smsjes Kelly?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En wat voor verklaring geeft hij zelf?
waarom stuur je iemand, was gezellig vanavond en me bedje is weer lekker schoon. dan is er toch iets gebeurd lijkt mij.

Heb hem de deur uit gegooid omdat hij niet eerlijk verteld wat er is gebeurd
quote:kellly schreef op 13 november 2009 @ 11:55:

wie denkt hetzelfde....?????

Ik denk de meesten hier...

Maar de vraag is; wat ga jij doen?
Tja, Kelly, dat dat smsje niet klopt, ben ik met je eens. Dat hij er vervolgens over liegt, vind ik best rechtvaardigen dat je 'm nu de deur uit hebt gekickt.

Maar er zat blijkbaar al iets niet goed tussen jullie want net als EvyBlissy vraag ik me af waarom jij zijn smsjes (stiekem) leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven