is hij vreemdgegaan

12-11-2009 21:40 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Wat zegt hij erover dat een vriendin aan hem meldt dat het lekker is en haar bed weer schoon is?

Wat zegt hij dat er wel gebeurd is?
Wat bedoel je met "Hij ontkent alles"?
quote:kellly schreef op 12 november 2009 @ 21:40:

hallo,

ik zag laatst een vreemd smsje in de telefoon van me vriend, een vriendin van hem smsde dat ze het gezellig vond en dat haar bed weer lekker schoon is. Blijkbaar had hij met haar afgesproken zonder dat ik dit wist waarom zou je hier over liegen heb hem hier over aangesproken en dat ik de sms had gezien maar hij ontkent alles ben nu toch best wel bang dat er meer is gebeurd dan dat hij zegt!huh? Wat ontkent hij? Ik bedoel: wat heb je hem gevraagd? Wat zei hij?
anoniem_95813 wijzigde dit bericht op 12-11-2009 21:45
Reden: ok....mosterd na de maaltijd....grappig wel dezelfde vragen...
% gewijzigd
quote:liselore schreef op 12 november 2009 @ 21:43:

Wat zegt hij erover dat een vriendin aan hem meldt dat het lekker is ene haar bed weer schoon is?

Wat zegt hij dat er wel gebeurd is?Ja precies!
Ze was verdrietig omdat haar vriendin het had uitgemaakt, is gaan zuipen en had in dronkenschap over haar bed heengekotst. Omdat ze een gruwelijke kater had is vriendlief Vanish gaan halen in de supermarkt. Dat spul werkt zo goed dat het bed weer schoon is.
quote:wuiles schreef op 12 november 2009 @ 21:44:

Wat bedoel je met "Hij ontkent alles"?'t Is een nihilist.
begrijp ik het goed dat ze een vriendin had?

Wat maakt je twijfelen aan zijn uitleg?
Nee Enneaaa, dat is mijn uitleg. Ik probeer niet grappig te zijn, maar de opkomende smoes te verzinnen. Het lijkt mij vrij makkelijk te interpreteren. Nahja, er kan altijd iets anders aan de hand zijn, maar ik interpreteer dit als 'ze hebben geneukt, er is sperma op het bed gekomen en dat is nu weer schoon.'
Ze hebben samen gezellig haar huis gepoetst en daarbij ook haar bed verschoond?

Haar wasmachine was stuk, hij heeft het gerepareerd zodat zij eindelijk na 5 weken haar beddegoed kon wassen?

Ze hebben gezellig een biertje gedronken en toen zij zei zei zij dat ze haar bed nog moest verschonen voor het slapen gaan?

Of zoiets?

Hoeft niks te betekenen toch zo'n smsje?

(Ja, ik ben goedgelovig en naïef zegt men )
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 21:49:

Nee Enneaaa, dat is mijn uitleg. Ik probeer niet grappig te zijn, maar de opkomende smoes te verzinnen. Het lijkt mij vrij makkelijk te interpreteren. Nahja, er kan altijd iets anders aan de hand zijn, maar ik interpreteer dit als 'ze hebben geneukt, er is sperma op het bed gekomen en dat is nu weer schoon.'ik ook, ben daarom ook heel benieuwd naar zijn uitleg....
Ik denk er zelf aan een smoezengenerator te beginnen, Mamalief. Nog niet eens zo'n gek idee. Je kunt al smsen voor de babynaam van je grote liefde en jou, wanneer je doodgaat, hoe rijk je wordt, etcetera. Nu dus smoezen.
't Is dan waarschijnlijk dat het ook zonder condoom gebeurd is Liselore. Nahja, het hoeft natuurlijk allemaal niet zo te zijn, maar de kans is wel groter dan een reiger die door het openstaande raam naarbinnen vloog en het bed onderscheet.
Dat is geen alarmbel meer, dat is een compleet carillon...
Nee. Zij had een date waar ze vooraf erg zenuwachtig over was. Dat heeft ze aan de vriend van TO verteld. Achteraf viel het reuze mee, het was erg gezellig en ze hadden zelfs haar bed vies gemaakt. Ze smst dus na afloop nog even naar TO d'r vriend dat het leuk was geweest.
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 21:52:

't Is dan waarschijnlijk dat het ook zonder condoom gebeurd is Liselore. Nahja, het hoeft natuurlijk allemaal niet zo te zijn, maar de kans is wel groter dan een reiger die door het openstaande raam naarbinnen vloog en het bed onderscheet.zonder condoom, hete zweetseks denk ik en 'ruzie' maken wie er op de natte plek moest liggen
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 21:49:

Nee Enneaaa, dat is mijn uitleg. Ik probeer niet grappig te zijn, maar de opkomende smoes te verzinnen. Het lijkt mij vrij makkelijk te interpreteren. Nahja, er kan altijd iets anders aan de hand zijn, maar ik interpreteer dit als 'ze hebben geneukt, er is sperma op het bed gekomen en dat is nu weer schoon.' soms gaat het posten hier zo snel....dat ik niet eens lees wie het schrijft sorry.............
Vrees dat ik me aansluit bij Digi en Liselore. Kan er niets mooiers van maken (waar ik dan ook nog in zou trappen det is)
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 21:52:

Nahja, het hoeft natuurlijk allemaal niet zo te zijn, maar de kans is wel groter dan een reiger die door het openstaande raam naarbinnen vloog en het bed onderscheet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het klinkt heel makkelijk, maar als jij het echt niet vertrouwd, moet je dat laten merken aan hem. Hij weet nu dat je zijn tel checkt, dus stiekem controleren zit er niet meer in ben ik bang.

Hoe was zijn gedrag naar jou toe toen je hem ermee confronteerde? Was hij zenuwachtig? Werd hij boos? Etc etc
Hij heeft haar vreselijk vol liggen blaffen en er van zitten genieten hoe het zo weer uit haar doos liep en zijn leuter met de kussensloop afgeveegd ?
Aliquando et insanire lucundum est
Kim....ik ben wel benieuwd.....wat maakt je twijfelen aan zijn uitleg? We kunnnen hier geintje maken en misschien helemaal terecht....maar wat is de reden dat jij nu nog twijfelt?
Ghe nummerzoveel, die is erg goed, maar....ik heb altijd het idee dat in geval van nood een erg ongeloowaardige smoes (maar wel consequent naverteld) beter werkt. Zo van 'ja ik snap dat je zo'n gek verhaal niet gelooft maar ik verzin 't niet!'

Maar in principe staat er enkel iets over het bed toch TO? Geen kusjes of uitlatingen van geiligheden? Niet dat dat nu per se iets zegt natuurlijk.
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 21:51:

Ik denk er zelf aan een smoezengenerator te beginnen.Geweldig plan! Open je zelf een topic of moet ik het voor je doen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Digitalis schreef op 12 november 2009 @ 21:51:

Ik denk er zelf aan een smoezengenerator te beginnen, Mamalief. Nog niet eens zo'n gek idee. Je kunt al smsen voor de babynaam van je grote liefde en jou, wanneer je doodgaat, hoe rijk je wordt, etcetera. Nu dus smoezen.

Ik ben "Het grote smoezenboek" al aan het schrijven, met hulp van de kinderen die zijn er ook errug goed in.

Tegen een enorm hoge redelijke vergoeding wil ik wel meewerken aan die generator van jou hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven