Bar TOO MUCH * 180 *

17-10-2009 22:00 702 berichten
Hey Wiesje, pjoeter in de maak?
Hey Bloes, alles gelukt gisteren?
Hey Much, staat Hoerwijk nog overeind?
Hey Caylinn, hoe is het met joe?
Kan zo maar iemand vergeten zijn whore. Er zitten best wel gaten in mijn geheugen, geloof ik zo nu en dan.

Enniewee, de volgende operatie aan mijn been stel ik nog even uit want dan ben ik meteen 3 maanden immobiel enzoot. Daar heeft een mensch toch helemaal geen tijd en gelegenheid voor.

Koffie
Alle reacties Link kopieren
Mogge, koffie ( veel graag ), heb me kats verslapen, jongste zoon ook, dus hebben we een "dagje vrij genomen" .

Poetsadres en school zijn niet blij, maar jammer dan.

Hela, mijn missie is bijna voltooid.

Vanmiddag de achterstallige huur pinnen en een halve maand vooruit, kunnen ze me niets meer maken! Moet dan ook wel heel raar lopen wil ik de sleutel van het huisje niet krijgen....
quote:Helaholalalala schreef op 13 november 2009 @ 09:50:

Hey Winx, knap je lekker op?

't gaat beter. Net bij huisarts geweest en die was blij dat de bloeddruk geen AEX van een paar jaar geleden meer was.

Nog een aanpassing van de meds, formulier voor bloed, afspraak gemaakt, 4 dwergen van de AH gekregen en toen stond ik weer buiten.

We zijn op de goede weg.

En je knie alweer genezen?

Bloes fijn dat het goed gaat komen met je huis!!!
Hey Hela, wil je deze Bar vandaag nog volhebben of zo?
Nah, zou wel leuk zijn toch, weer een neie Bar?
Misschien ga ik zo even naar het park of het bos.
De zon schijnt namelijk dapper tussen de wolken door en het is niet koud.
Ik heb ook wel zin in een nieuwe Bar. Begin te geloven dat het eenzame mannetje op die kruk ervoor zorgt dat we steeds een voor een in deze bar zitten.
quote:Helaholalalala schreef op 13 november 2009 @ 09:46:

Hey Mir, heb je m'n kaart wel gekregen?Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, heb ik je niet bedankt?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh een kaart.

Verrek.

Dat had ik ook kunnen doen als ik wat minder latent attent was geweest. Heb natuurlijk best aan je gedacht.
Ik heb dat wel vaker met kaarten hoor. Bedenk jaarlijks aan wie ik allemaal een kerstkaart zou willen sturen. Uiteindelijk krijgt dan sowieso de helft van die mensen geen kaart. En soms de andere helft ook niet.
Maar ik denk dus wel aan ze. Dat wel.
Ik ben ook vergeten een kaart te sturen.......

Mir, de volgende keer dat je verhuist krijg je een kaart whore!
Heb jij zon gezien vandaag, Bloe? Het heeft hier de hele dag geregend en hard gewaaid. Morgen komt de Sint aan in A. als het zulk weer is als vandaag ga ik echt niet heen. Bob en Muk kijken maar tv!
Ik heb idd. de zon gezien! Niet veel, niet vaak, maar zo nu en dan was het droog en warempel, Bluesy heeft met zoontje even van de herfst genoten! Even geen muizenissen, even nog genieten van deze woonomgeving. Niet dat ik dat gedaan had, maar vandaag dus wel. Gewoon een dag met een gouwen randje, door een paar kleine simpele mooie dingetjes.....
Lekker Bloe

Ik heb ook zon gezien. Nadat ik de halve ochtend in de regen in de ballenbak had gestaan
En? Lekker balletje heen en weer gemept of meer gebept?
Dat kunnen we heel goed tegelijk
Yep, multitasking, he, zo zijn wij!
Hoewel, als we mixen kletsen we minder. En dat doen we de laatste tijd vrij veel. Die mannen slaan zo hard dat je nog weinig adem over hebt voor geklets Verder wel een hoop lol met ze. Blijkbaar kunnen ze slecht tegen de regen, dus hebben we weer eens met z'n tweeën gespeeld.
Ik ga even buiten roken. Stom hoor, dat dat niet meer mag in de horeca

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven