3000+ Deel 7 alweer
zaterdag 14 november 2009 om 08:16
zaterdag 14 november 2009 om 11:11
Goeiemorgen meisjes!
Mooie Sint avatar Appeltje, nu krijg je vast wel iets lekkers in je schoen.
Tssss , ik ben mijn nagelknippertje kwijt en mijn nagels groeien supersnel en nu kan ik haast niet typen met die lange nagels, bah. Misschien dat een heggeschaar ook voldoet. Mijn haar groeit ook altijd zo supersnel, zal dat een hormonale afwijking zijn? Nog nooit iets erover gelezen op het gezondheidstopic
Ja ja de Sint komt hier ook, maar ik denk dat mijn dochter dit jaar met een vriendinnetje alleen naar de komst van Sint wil gaan kijken.
Mooie Sint avatar Appeltje, nu krijg je vast wel iets lekkers in je schoen.
Tssss , ik ben mijn nagelknippertje kwijt en mijn nagels groeien supersnel en nu kan ik haast niet typen met die lange nagels, bah. Misschien dat een heggeschaar ook voldoet. Mijn haar groeit ook altijd zo supersnel, zal dat een hormonale afwijking zijn? Nog nooit iets erover gelezen op het gezondheidstopic
Ja ja de Sint komt hier ook, maar ik denk dat mijn dochter dit jaar met een vriendinnetje alleen naar de komst van Sint wil gaan kijken.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 14 november 2009 om 11:13
Ik moet ook nog boeken terug brengen naar de bieb, maar heb niet zo'n zin. Eigenlijk heb ik de laatste paar dagen nergens veel zin in. Nou ja zeg...
Klinkt wel weer erg negatief...
Maar zo voel ik me niet hoor
Komt er nog iemand...ik mis jullie...aaah toe....
Dan ga ik ook maar
*zip*
Klinkt wel weer erg negatief...
Maar zo voel ik me niet hoor
Komt er nog iemand...ik mis jullie...aaah toe....
Dan ga ik ook maar
*zip*
zaterdag 14 november 2009 om 11:23
Floor!
Wat reuze spannend dat je vandaag of morgen tante gaat worden
Altijd weer leuk zo'n vers babietje in het midden.
Hier is het buiten donker en grijs, echt sinterklaas weer. Ik vind dat wel gezellig, want het hele huis is al aan kant, het avondeten staat al in de koelkast...ik kan heerlijk legitiem luieren vandaag, behalve nog wat naaiwerk dan...gaatjes in nog nieuwe leggings van dochter zien dicht te krijgen.
Wat reuze spannend dat je vandaag of morgen tante gaat worden
Altijd weer leuk zo'n vers babietje in het midden.
Hier is het buiten donker en grijs, echt sinterklaas weer. Ik vind dat wel gezellig, want het hele huis is al aan kant, het avondeten staat al in de koelkast...ik kan heerlijk legitiem luieren vandaag, behalve nog wat naaiwerk dan...gaatjes in nog nieuwe leggings van dochter zien dicht te krijgen.
zaterdag 14 november 2009 om 11:26
O, dat ken ik Floor, dat je steeds wilt bellen. Ik ben een babyjunk, vind ze zo superschattig.
Toen mijn zus weeën had haar derde was ik aan het stappen maar belde wel in zowat elke cafee hoe ver het al was , dit was uiteraard voor de tijd van de mobieltjes.
Toen mijn zus weeën had haar derde was ik aan het stappen maar belde wel in zowat elke cafee hoe ver het al was , dit was uiteraard voor de tijd van de mobieltjes.
zaterdag 14 november 2009 om 11:31